Gå til innhold

spørre han

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

jeg lå med en fyr for to uker siden, og han har sagt han vil møte meg igjen, spurte om han vil møte og han sa ja, er det innafor å spørre om vi skal ligge sammen igjen

Anonymkode: db7a1...750

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

jeg lå med en fyr for to uker siden, og han har sagt han vil møte meg igjen, spurte om han vil møte og han sa ja, spurte en gang dagen før pinse da sa han at han var opptatt, spurte til uka da, da sa kan vi sikkert,

er det innafor å spørre om vi skal ligge sammen igjen

Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg lå med en fyr for to uker siden, og han har sagt han vil møte meg igjen, spurte om han vil møte og han sa ja, er det innafor å spørre om vi skal ligge sammen igjen

bare å spørre......

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du lå med han på første date, og dere har blitt enige om å treffes igjen, så trorbjeg han blir veldig skuffa om du ikke vil ligge med han denne ganga også

Skrevet

Om dere har ligget sammen og han vil møtes igjen er det jo ikke noe å lure på. Da har han helt sikkert ikke noe i mot å ligge igjen. Om han ikke er en idiot forventer han det ikke, men han håper nok. Om han forventer ligging er det bare å finne noen andre.

Skrevet (endret)

s

Endret av Vilde123567
AnonymBruker
Skrevet

jeg forventer ikke no mer enn ligging

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan skal jeg gå fram

Gjest Alterego666
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan skal jeg gå fram

Du kan begynne med å kle av deg. Alt blir mye enklere uten klær.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...