Gå til innhold

Rekker ikke sette meg ned før det er mas om sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har en datter på 1 år og 2 mnd. Jeg føler meg utrolig utslitt etter en hel dag, da jeg går hjemme med henne på dagtid og jobbet i blant på kveldstid. De gangene jeg ikke jobber så et jeg utslitt. Etter at hun er lagt så dusjer jeg, skal til å finne meg noe mat og endelig sette meg ned. Da hinter samboeren om sex. I sted spørte han om det var vits å dusje, for om det ikke ble noe så gadd han ikke dusje i kveld. Jeg ble litt oppgitt å spørte om jeg kunne få spise først... Han drar frem kuken mens jeg slapper av og sier "se, kjenn på den" osv. Prøver jeg å sitte nærme han om vi skal se film så sier han bare "vil ikke sitte sånn om det ikke blir noe sex". 

Det er så utrolig turn off. Mas hver kveld. 

Noen andre som har samme problemet? 

Anonymkode: b2eb9...c15

• Liker 40
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du har akkurat født og han oppfører seg sånn? 

Det hadde jeg ikke orket, hadde ikke klart å tatt i en mann som oppfører seg sånn. Usj. 

Anonymkode: 19f10...e2e

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du har akkurat født og han oppfører seg sånn? 

Det hadde jeg ikke orket, hadde ikke klart å tatt i en mann som oppfører seg sånn. Usj. 

Oij sorry et år og 2 måndter  , jeg blingset litt. Uansett han høres ikke helt god ut. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takker for svar. 

Det har vært mye greier, jeg føler meg generelt utrolig sliten av å være hjemme med barn, og å jobbe. Sover veldig dårlig på natta og da hun våkner opptil 7 ganger pr natt. Nå har det vært vanskelig å legge henne også, holder gjerne på noen timer hver kveld. Da har jeg bare lyst å ha 2 timer for meg selv før jeg skal legge meg igjen.

Jeg har lyst på han, men jeg er utrolig lei av maset. Føler veldig på at jeg tar avstand fra han når han er så på hele tiden. Gir jeg han et kyss så begynner han å klå. Klemmer jeg han så spør han om vi skal ta en kjappis på kjøkkenet. Av og til vil jeg bare slappe av for meg selv, og da er det så utrolig turn off når han sier "Du vil jo aldri du" "Kjenn på ballene mine, de er jo helt sprengte" osv. Denne uken har vi hatt sex 4 ganger, så det er jo ikke sånn at vi aldri er intime.

Det jeg vil er å kunne kjenne etter at jeg selv har lyst å ta initiativet, uten at han ber meg suge han, eller at han begynner å klå på meg.
Ts

Du burde absolutt snakke med han. Han oppfører seg teit, og iallefall med tanke på at dere har hatt sex hele fire ganger denne uken. Det syns jeg er mye med tanke på hvor sliten du er og at du nylig har født en unge. Si hvordan du føler det og fortell at du syns denne tilnærmingen hans er turn off. Fortell han hva du vil. Det er viktig å kommunisere og snakke om dette, og at dere gjør hverandre forstått. Det vil si, ikke la han gå der ifra og tro at du aaaldri vil ha sex og aaaldri har lyst på han. Si at det er tilnærmingen som er problemet (for det er jo det?) og si hvordan du vil ha det. Møt hverandre på halvveien. 

Anonymkode: 79567...1bd

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker said:

Takker for svar. 

Det har vært mye greier, jeg føler meg generelt utrolig sliten av å være hjemme med barn, og å jobbe. Sover veldig dårlig på natta og da hun våkner opptil 7 ganger pr natt. Nå har det vært vanskelig å legge henne også, holder gjerne på noen timer hver kveld. Da har jeg bare lyst å ha 2 timer for meg selv før jeg skal legge meg igjen.

Jeg har lyst på han, men jeg er utrolig lei av maset. Føler veldig på at jeg tar avstand fra han når han er så på hele tiden. Gir jeg han et kyss så begynner han å klå. Klemmer jeg han så spør han om vi skal ta en kjappis på kjøkkenet. Av og til vil jeg bare slappe av for meg selv, og da er det så utrolig turn off når han sier "Du vil jo aldri du" "Kjenn på ballene mine, de er jo helt sprengte" osv. Denne uken har vi hatt sex 4 ganger, så det er jo ikke sånn at vi aldri er intime.

Det jeg vil er å kunne kjenne etter at jeg selv har lyst å ta initiativet, uten at han ber meg suge han, eller at han begynner å klå på meg.
Ts

Si det til han! Og si at du ønsker nærhet uten sex også. Det må da for søren være lov i et forhold.

Anonymkode: c5925...820

• Liker 28
AnonymBruker
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har en datter på 1 år og 2 mnd. Jeg føler meg utrolig utslitt etter en hel dag, da jeg går hjemme med henne på dagtid og jobbet i blant på kveldstid. De gangene jeg ikke jobber så et jeg utslitt. Etter at hun er lagt så dusjer jeg, skal til å finne meg noe mat og endelig sette meg ned. Da hinter samboeren om sex. I sted spørte han om det var vits å dusje, for om det ikke ble noe så gadd han ikke dusje i kveld. Jeg ble litt oppgitt å spørte om jeg kunne få spise først... Han drar frem kuken mens jeg slapper av og sier "se, kjenn på den" osv. Prøver jeg å sitte nærme han om vi skal se film så sier han bare "vil ikke sitte sånn om det ikke blir noe sex". 

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takker for svar. 

Ts

Herregud! Du sitter jo her på forumet og blar ut om sexlivet til mannen din foran hele Norge. Snakk med han da for faen, dere er tydeligvis ikke glade i hverandre og passer ikke sammen og har et ustabilt forhold når bare sex ødelegger så mye for dere, hvorfor kan ikke folk SNAKKE med hverandre lenger og må spørre vilt fremmede om hva partneren tenker og føler?! Og ja det er skikkeligsynd på deg fordi du har en mann som har lyst på deg, du får sex HVER dag og han klår på deg og vil ta en kjapp en på kjøkkenet. Skulle ønske jeg også fant sånne mannfolk, tenk hvor heldig du er. Mitt sexliv har bare vært ensidig, kjedelig og lite lidenskapelig. Men ser jo her på forumet at alle de aseksuelle damene har kapret de spennende mennene som egentlig skulle vært med sånne damer som ønsker og verdsetter lidenskap og nærhet mer enn dere. Skjønner du ikke at du gjør han ulykkelig? Gi han til en kvinne som vil elske hver kroppsdel resten av livet hans i stedet. Skjønner ikke at dere har unger engang, stakkars unger! Synes du kan sterilisere deg i det minste så du ikke blir gravid flere ganger, det håper jeg du skjønner. For forholdet deres er ustabilt og usunt! Unger fikser ikke forhold eller egoet ditt! Mange som ikke passer sammen og ikke passer som foreldre!!

Anonymkode: cf8e0...273

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Si det til han! Og si at du ønsker nærhet uten sex også. Det må da for søren være lov i et forhold.

Eller at man bare ikke passer sammen. Han vil ha sex og lidenskap, det vil ikke hun. De passer ikke sammen og burde funnet ut av det før de fikk unger. Er bare å slå opp også får han finne seg noe bedre enn ts.

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eller at man bare ikke passer sammen. Han vil ha sex og lidenskap, det vil ikke hun. De passer ikke sammen og burde funnet ut av det før de fikk unger. Er bare å slå opp også får han finne seg noe bedre enn ts.

Nå er det stor sannsynlighet for at det har blitt sånn PGA barn. Lidenskap og sex, ja takk! Men når man nesten ikke sover og tar seg av barn døgnet rundt, nei da er ikke sex med en masete mann førstepri. Han kan hjelpe mer til og slutte å mase, så kommer som regel lidenskapen snikende tilbake. 

Anonymkode: e4e7a...264

• Liker 43
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det han gjør har ingenting med lidenskap å gjøre. 

Anonymkode: 49f44...3c5

• Liker 44
Skrevet

Om jeg var ham ville jeg kjørt motsatt strategi. Null initiativ, null hinting. Og kanskje null sex over en lengre periode. Så ville det blitt spennede å se hvordan det går med forholdet. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

En ting er sikkert: mas er verdens største turnoff. Mas hver dag er snareste vei til å bli aseksuell. 

Anonymkode: 6d3bf...2f1

• Liker 35
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

For noe tull. TS skriver at hun har lyst, og at de har sex. Sexlyst er aldri konstant, med mindre du er en sexavhengig mann. Sex og lyst går opp og ned, som alt annet i livet. Tåler du ikke det er du rett og slett ikke rustet for å takle et helt normalt liv.

• Liker 23

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...