AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #1 Skrevet 6. juni 2020 Vi har en datter på 1 år og 2 mnd. Jeg føler meg utrolig utslitt etter en hel dag, da jeg går hjemme med henne på dagtid og jobbet i blant på kveldstid. De gangene jeg ikke jobber så et jeg utslitt. Etter at hun er lagt så dusjer jeg, skal til å finne meg noe mat og endelig sette meg ned. Da hinter samboeren om sex. I sted spørte han om det var vits å dusje, for om det ikke ble noe så gadd han ikke dusje i kveld. Jeg ble litt oppgitt å spørte om jeg kunne få spise først... Han drar frem kuken mens jeg slapper av og sier "se, kjenn på den" osv. Prøver jeg å sitte nærme han om vi skal se film så sier han bare "vil ikke sitte sånn om det ikke blir noe sex". Det er så utrolig turn off. Mas hver kveld. Noen andre som har samme problemet? Anonymkode: b2eb9...c15 40
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 Populært innlegg #2 Skrevet 6. juni 2020 Oi, skulle trodd du var sammen med eksen min, men han har ikke barn og er singel for øyeblikket..... For det første har han en usmakelig tilnærming. Det finnes ikke et kvinnemenneske som tenner på at mannen velter ut sin slappe (eller erigerte?) penis og ber henne kjenne på den, i en setting hvor det ikke forventes eller ønskes. Når du endelig setter deg ned for å slappe av, så er du ikke gira på sex, innlysende. Det skjønner visst ikke mannen din. For det andre er det uendelig maset så turn off at man faktisk ikke orker. Jeg husker eksen min var på samme måte. Gikk det tre-fire dager uten sex, jeg var sliten pga jobb og ønsket å slappe av for meg selv, så ga han meg mange stikk i løpet av dagen og prøvde å nærme meg på samme måte som du nevner (bare velter frem pikken og si se på den, kjenn på den, kan du bare ta på den, slikke litt på den osv). Men vil du ha sex med han? Har du lyst på han i det hele tatt? Kanskje du skal sette av en kveld til bare dere to, hvor dere spiser en god middag sammen og gjør noe dere liker (spiller spill, se en film, gå tur), og som da så klart sannsynligvis og forhåpentligvis, ender i sex, når dere begge har lyst. Snakk med han om det. At han ikke vil sitte inntil deg med mindre det leder til sex er jo helt rart? Tåler han ikke fysisk tilnærming uten at det leder til samleie? Er det lenge siden dere hadde sex sist? Får litt inntrykk av at du ikke har lyst på han i det hele tatt, men om han maser på denne måten og gjør seg så usexy som det går an å bli foran deg, så skjønner jeg jo godt at du ikke vil..... Anonymkode: 79567...1bd 54
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #3 Skrevet 6. juni 2020 Du har akkurat født og han oppfører seg sånn? Det hadde jeg ikke orket, hadde ikke klart å tatt i en mann som oppfører seg sånn. Usj. Anonymkode: 19f10...e2e 8
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #4 Skrevet 6. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Du har akkurat født og han oppfører seg sånn? Det hadde jeg ikke orket, hadde ikke klart å tatt i en mann som oppfører seg sånn. Usj. Anonymkode: 19f10...e2e Oij sorry et år og 2 måndter , jeg blingset litt. Uansett han høres ikke helt god ut. Anonymkode: 19f10...e2e 9
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 Populært innlegg #5 Skrevet 6. juni 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oi, skulle trodd du var sammen med eksen min, men han har ikke barn og er singel for øyeblikket..... For det første har han en usmakelig tilnærming. Det finnes ikke et kvinnemenneske som tenner på at mannen velter ut sin slappe (eller erigerte?) penis og ber henne kjenne på den, i en setting hvor det ikke forventes eller ønskes. Når du endelig setter deg ned for å slappe av, så er du ikke gira på sex, innlysende. Det skjønner visst ikke mannen din. For det andre er det uendelig maset så turn off at man faktisk ikke orker. Jeg husker eksen min var på samme måte. Gikk det tre-fire dager uten sex, jeg var sliten pga jobb og ønsket å slappe av for meg selv, så ga han meg mange stikk i løpet av dagen og prøvde å nærme meg på samme måte som du nevner (bare velter frem pikken og si se på den, kjenn på den, kan du bare ta på den, slikke litt på den osv). Men vil du ha sex med han? Har du lyst på han i det hele tatt? Kanskje du skal sette av en kveld til bare dere to, hvor dere spiser en god middag sammen og gjør noe dere liker (spiller spill, se en film, gå tur), og som da så klart sannsynligvis og forhåpentligvis, ender i sex, når dere begge har lyst. Snakk med han om det. At han ikke vil sitte inntil deg med mindre det leder til sex er jo helt rart? Tåler han ikke fysisk tilnærming uten at det leder til samleie? Er det lenge siden dere hadde sex sist? Får litt inntrykk av at du ikke har lyst på han i det hele tatt, men om han maser på denne måten og gjør seg så usexy som det går an å bli foran deg, så skjønner jeg jo godt at du ikke vil..... Anonymkode: 79567...1bd Takker for svar. Det har vært mye greier, jeg føler meg generelt utrolig sliten av å være hjemme med barn, og å jobbe. Sover veldig dårlig på natta og da hun våkner opptil 7 ganger pr natt. Nå har det vært vanskelig å legge henne også, holder gjerne på noen timer hver kveld. Da har jeg bare lyst å ha 2 timer for meg selv før jeg skal legge meg igjen. Jeg har lyst på han, men jeg er utrolig lei av maset. Føler veldig på at jeg tar avstand fra han når han er så på hele tiden. Gir jeg han et kyss så begynner han å klå. Klemmer jeg han så spør han om vi skal ta en kjappis på kjøkkenet. Av og til vil jeg bare slappe av for meg selv, og da er det så utrolig turn off når han sier "Du vil jo aldri du" "Kjenn på ballene mine, de er jo helt sprengte" osv. Denne uken har vi hatt sex 4 ganger, så det er jo ikke sånn at vi aldri er intime. Det jeg vil er å kunne kjenne etter at jeg selv har lyst å ta initiativet, uten at han ber meg suge han, eller at han begynner å klå på meg. Ts Anonymkode: b2eb9...c15 54
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #6 Skrevet 6. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takker for svar. Det har vært mye greier, jeg føler meg generelt utrolig sliten av å være hjemme med barn, og å jobbe. Sover veldig dårlig på natta og da hun våkner opptil 7 ganger pr natt. Nå har det vært vanskelig å legge henne også, holder gjerne på noen timer hver kveld. Da har jeg bare lyst å ha 2 timer for meg selv før jeg skal legge meg igjen. Jeg har lyst på han, men jeg er utrolig lei av maset. Føler veldig på at jeg tar avstand fra han når han er så på hele tiden. Gir jeg han et kyss så begynner han å klå. Klemmer jeg han så spør han om vi skal ta en kjappis på kjøkkenet. Av og til vil jeg bare slappe av for meg selv, og da er det så utrolig turn off når han sier "Du vil jo aldri du" "Kjenn på ballene mine, de er jo helt sprengte" osv. Denne uken har vi hatt sex 4 ganger, så det er jo ikke sånn at vi aldri er intime. Det jeg vil er å kunne kjenne etter at jeg selv har lyst å ta initiativet, uten at han ber meg suge han, eller at han begynner å klå på meg. Ts Anonymkode: b2eb9...c15 Du burde absolutt snakke med han. Han oppfører seg teit, og iallefall med tanke på at dere har hatt sex hele fire ganger denne uken. Det syns jeg er mye med tanke på hvor sliten du er og at du nylig har født en unge. Si hvordan du føler det og fortell at du syns denne tilnærmingen hans er turn off. Fortell han hva du vil. Det er viktig å kommunisere og snakke om dette, og at dere gjør hverandre forstått. Det vil si, ikke la han gå der ifra og tro at du aaaldri vil ha sex og aaaldri har lyst på han. Si at det er tilnærmingen som er problemet (for det er jo det?) og si hvordan du vil ha det. Møt hverandre på halvveien. Anonymkode: 79567...1bd 20
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 Populært innlegg #7 Skrevet 6. juni 2020 Uff. Kjenner skjeden min tørke opp bare av å lese dette. Har du sagt til han at det er turn off? Jeg har ikke vært i lignende situasjon, men jeg har inntrykk av at dette er en "slippery slope" som ikke er helt uvanlig - at den ene som føler det er for lite sex maser så enormt mye at den andre bare mister enda mer lysten. Du må prøve å forklare han at han lager jo ikke rom for at du skal bli kåt, han tilnærmer seg på en så usexy måte og maser såpass mye at det er fare for at du begynner å assosiere hans seksualitet med noe negativt. Du har vel faktisk begynt allerede. Anonymkode: eb84c...724 81
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #8 Skrevet 6. juni 2020 11 minutter siden, AnonymBruker said: Takker for svar. Det har vært mye greier, jeg føler meg generelt utrolig sliten av å være hjemme med barn, og å jobbe. Sover veldig dårlig på natta og da hun våkner opptil 7 ganger pr natt. Nå har det vært vanskelig å legge henne også, holder gjerne på noen timer hver kveld. Da har jeg bare lyst å ha 2 timer for meg selv før jeg skal legge meg igjen. Jeg har lyst på han, men jeg er utrolig lei av maset. Føler veldig på at jeg tar avstand fra han når han er så på hele tiden. Gir jeg han et kyss så begynner han å klå. Klemmer jeg han så spør han om vi skal ta en kjappis på kjøkkenet. Av og til vil jeg bare slappe av for meg selv, og da er det så utrolig turn off når han sier "Du vil jo aldri du" "Kjenn på ballene mine, de er jo helt sprengte" osv. Denne uken har vi hatt sex 4 ganger, så det er jo ikke sånn at vi aldri er intime. Det jeg vil er å kunne kjenne etter at jeg selv har lyst å ta initiativet, uten at han ber meg suge han, eller at han begynner å klå på meg. Ts Anonymkode: b2eb9...c15 Si det til han! Og si at du ønsker nærhet uten sex også. Det må da for søren være lov i et forhold. Anonymkode: c5925...820 28
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #9 Skrevet 6. juni 2020 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi har en datter på 1 år og 2 mnd. Jeg føler meg utrolig utslitt etter en hel dag, da jeg går hjemme med henne på dagtid og jobbet i blant på kveldstid. De gangene jeg ikke jobber så et jeg utslitt. Etter at hun er lagt så dusjer jeg, skal til å finne meg noe mat og endelig sette meg ned. Da hinter samboeren om sex. I sted spørte han om det var vits å dusje, for om det ikke ble noe så gadd han ikke dusje i kveld. Jeg ble litt oppgitt å spørte om jeg kunne få spise først... Han drar frem kuken mens jeg slapper av og sier "se, kjenn på den" osv. Prøver jeg å sitte nærme han om vi skal se film så sier han bare "vil ikke sitte sånn om det ikke blir noe sex". Det er så utrolig turn off. Mas hver kveld. Noen andre som har samme problemet? Anonymkode: b2eb9...c15 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takker for svar. Det har vært mye greier, jeg føler meg generelt utrolig sliten av å være hjemme med barn, og å jobbe. Sover veldig dårlig på natta og da hun våkner opptil 7 ganger pr natt. Nå har det vært vanskelig å legge henne også, holder gjerne på noen timer hver kveld. Da har jeg bare lyst å ha 2 timer for meg selv før jeg skal legge meg igjen. Jeg har lyst på han, men jeg er utrolig lei av maset. Føler veldig på at jeg tar avstand fra han når han er så på hele tiden. Gir jeg han et kyss så begynner han å klå. Klemmer jeg han så spør han om vi skal ta en kjappis på kjøkkenet. Av og til vil jeg bare slappe av for meg selv, og da er det så utrolig turn off når han sier "Du vil jo aldri du" "Kjenn på ballene mine, de er jo helt sprengte" osv. Denne uken har vi hatt sex 4 ganger, så det er jo ikke sånn at vi aldri er intime. Det jeg vil er å kunne kjenne etter at jeg selv har lyst å ta initiativet, uten at han ber meg suge han, eller at han begynner å klå på meg. Ts Anonymkode: b2eb9...c15 Herregud! Du sitter jo her på forumet og blar ut om sexlivet til mannen din foran hele Norge. Snakk med han da for faen, dere er tydeligvis ikke glade i hverandre og passer ikke sammen og har et ustabilt forhold når bare sex ødelegger så mye for dere, hvorfor kan ikke folk SNAKKE med hverandre lenger og må spørre vilt fremmede om hva partneren tenker og føler?! Og ja det er skikkeligsynd på deg fordi du har en mann som har lyst på deg, du får sex HVER dag og han klår på deg og vil ta en kjapp en på kjøkkenet. Skulle ønske jeg også fant sånne mannfolk, tenk hvor heldig du er. Mitt sexliv har bare vært ensidig, kjedelig og lite lidenskapelig. Men ser jo her på forumet at alle de aseksuelle damene har kapret de spennende mennene som egentlig skulle vært med sånne damer som ønsker og verdsetter lidenskap og nærhet mer enn dere. Skjønner du ikke at du gjør han ulykkelig? Gi han til en kvinne som vil elske hver kroppsdel resten av livet hans i stedet. Skjønner ikke at dere har unger engang, stakkars unger! Synes du kan sterilisere deg i det minste så du ikke blir gravid flere ganger, det håper jeg du skjønner. For forholdet deres er ustabilt og usunt! Unger fikser ikke forhold eller egoet ditt! Mange som ikke passer sammen og ikke passer som foreldre!! Anonymkode: cf8e0...273 3
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 Populært innlegg #10 Skrevet 6. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Herregud! Du sitter jo her på forumet og blar ut om sexlivet til mannen din foran hele Norge. Snakk med han da for faen, dere er tydeligvis ikke glade i hverandre og passer ikke sammen og har et ustabilt forhold når bare sex ødelegger så mye for dere, hvorfor kan ikke folk SNAKKE med hverandre lenger og må spørre vilt fremmede om hva partneren tenker og føler?! Og ja det er skikkeligsynd på deg fordi du har en mann som har lyst på deg, du får sex HVER dag og han klår på deg og vil ta en kjapp en på kjøkkenet. Skulle ønske jeg også fant sånne mannfolk, tenk hvor heldig du er. Mitt sexliv har bare vært ensidig, kjedelig og lite lidenskapelig. Men ser jo her på forumet at alle de aseksuelle damene har kapret de spennende mennene som egentlig skulle vært med sånne damer som ønsker og verdsetter lidenskap og nærhet mer enn dere. Skjønner du ikke at du gjør han ulykkelig? Gi han til en kvinne som vil elske hver kroppsdel resten av livet hans i stedet. Skjønner ikke at dere har unger engang, stakkars unger! Synes du kan sterilisere deg i det minste så du ikke blir gravid flere ganger, det håper jeg du skjønner. For forholdet deres er ustabilt og usunt! Unger fikser ikke forhold eller egoet ditt! Mange som ikke passer sammen og ikke passer som foreldre!! Anonymkode: cf8e0...273 Noen er seksuelt frustrert og bitter på andre kvinner ser jeg. Anonymkode: 79567...1bd 119
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #11 Skrevet 6. juni 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Si det til han! Og si at du ønsker nærhet uten sex også. Det må da for søren være lov i et forhold. Anonymkode: c5925...820 Eller at man bare ikke passer sammen. Han vil ha sex og lidenskap, det vil ikke hun. De passer ikke sammen og burde funnet ut av det før de fikk unger. Er bare å slå opp også får han finne seg noe bedre enn ts. Anonymkode: cf8e0...273
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 Populært innlegg #12 Skrevet 6. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Herregud! Du sitter jo her på forumet og blar ut om sexlivet til mannen din foran hele Norge. Snakk med han da for faen, dere er tydeligvis ikke glade i hverandre og passer ikke sammen og har et ustabilt forhold når bare sex ødelegger så mye for dere, hvorfor kan ikke folk SNAKKE med hverandre lenger og må spørre vilt fremmede om hva partneren tenker og føler?! Og ja det er skikkeligsynd på deg fordi du har en mann som har lyst på deg, du får sex HVER dag og han klår på deg og vil ta en kjapp en på kjøkkenet. Skulle ønske jeg også fant sånne mannfolk, tenk hvor heldig du er. Mitt sexliv har bare vært ensidig, kjedelig og lite lidenskapelig. Men ser jo her på forumet at alle de aseksuelle damene har kapret de spennende mennene som egentlig skulle vært med sånne damer som ønsker og verdsetter lidenskap og nærhet mer enn dere. Skjønner du ikke at du gjør han ulykkelig? Gi han til en kvinne som vil elske hver kroppsdel resten av livet hans i stedet. Skjønner ikke at dere har unger engang, stakkars unger! Synes du kan sterilisere deg i det minste så du ikke blir gravid flere ganger, det håper jeg du skjønner. For forholdet deres er ustabilt og usunt! Unger fikser ikke forhold eller egoet ditt! Mange som ikke passer sammen og ikke passer som foreldre!! Anonymkode: cf8e0...273 Det er ikke TS sin skyld at du har utfordringer i livet ditt, og det er ingen grunn til å ta ut dine frustrasjoner på henne. Anonymkode: cd57a...f26 85
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #13 Skrevet 6. juni 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller at man bare ikke passer sammen. Han vil ha sex og lidenskap, det vil ikke hun. De passer ikke sammen og burde funnet ut av det før de fikk unger. Er bare å slå opp også får han finne seg noe bedre enn ts. Anonymkode: cf8e0...273 Nå er det stor sannsynlighet for at det har blitt sånn PGA barn. Lidenskap og sex, ja takk! Men når man nesten ikke sover og tar seg av barn døgnet rundt, nei da er ikke sex med en masete mann førstepri. Han kan hjelpe mer til og slutte å mase, så kommer som regel lidenskapen snikende tilbake. Anonymkode: e4e7a...264 43
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 Populært innlegg #14 Skrevet 6. juni 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller at man bare ikke passer sammen. Han vil ha sex og lidenskap, det vil ikke hun. De passer ikke sammen og burde funnet ut av det før de fikk unger. Er bare å slå opp også får han finne seg noe bedre enn ts. Anonymkode: cf8e0...273 Seriøst? Syns du det er så jævlig lidenskapelig å velte frem pikken mens dama sitter i sofaen og spiser og ser tv, og be henne ta på den og kjenne på ballene hvor sprengte de er? Give me a break........ Anonymkode: 79567...1bd 85
Populært innlegg Alice123 Skrevet 6. juni 2020 Populært innlegg #15 Skrevet 6. juni 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller at man bare ikke passer sammen. Han vil ha sex og lidenskap, det vil ikke hun. De passer ikke sammen og burde funnet ut av det før de fikk unger. Er bare å slå opp også får han finne seg noe bedre enn ts. Anonymkode: cf8e0...273 Intimitet og kos trenger jo ikke bare være sex. Ut i fra HI kan de ikke kysse, klemme eller kose uten at han skal vippe frem pungen (!!!!!) eller en slapp tiss og gnåle om at hun skal ta på den. Ingen damer, med mindre de har en fetish (som er helt ok, men TS har åpenbart ikke det), syntes at et par baller og/eller en slapp kuk er tennende. Hun er utmattet og rekker aldri å "bygge seg opp" gjennom hverdagsintimitet og/eller egenpleie pga. det ekle maset hans. Og, hvor "lidenskapelig" er det å mase og presse om sex hele tiden, viope fram kuk og baller rundt salongbordet, eller "ikke gidde å dusje med mindre det blir sex"?? Småbarnsperioden er jo unntakstillstand for forholdet, og mannen takler det jo åpenbart ikke ettersom han oppfører seg som en ekkel 16 åring med sin første kjæreste. 59
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #16 Skrevet 6. juni 2020 15 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eller at man bare ikke passer sammen. Han vil ha sex og lidenskap, det vil ikke hun. De passer ikke sammen og burde funnet ut av det før de fikk unger. Er bare å slå opp også får han finne seg noe bedre enn ts. Anonymkode: cf8e0...273 Det han gjør har ingenting med lidenskap å gjøre. Anonymkode: 49f44...3c5 44
norw Skrevet 6. juni 2020 #17 Skrevet 6. juni 2020 Om jeg var ham ville jeg kjørt motsatt strategi. Null initiativ, null hinting. Og kanskje null sex over en lengre periode. Så ville det blitt spennede å se hvordan det går med forholdet. 1
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 Populært innlegg #18 Skrevet 6. juni 2020 Dra fram pikken og be om sex = det mest avtennende jeg kan tenke meg. Anonymkode: 059c8...556 57
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #19 Skrevet 6. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vi har en datter på 1 år og 2 mnd. Jeg føler meg utrolig utslitt etter en hel dag, da jeg går hjemme med henne på dagtid og jobbet i blant på kveldstid. De gangene jeg ikke jobber så et jeg utslitt. Etter at hun er lagt så dusjer jeg, skal til å finne meg noe mat og endelig sette meg ned. Da hinter samboeren om sex. I sted spørte han om det var vits å dusje, for om det ikke ble noe så gadd han ikke dusje i kveld. Jeg ble litt oppgitt å spørte om jeg kunne få spise først... Han drar frem kuken mens jeg slapper av og sier "se, kjenn på den" osv. Prøver jeg å sitte nærme han om vi skal se film så sier han bare "vil ikke sitte sånn om det ikke blir noe sex". Det er så utrolig turn off. Mas hver kveld. Noen andre som har samme problemet? Anonymkode: b2eb9...c15 En ting er sikkert: mas er verdens største turnoff. Mas hver dag er snareste vei til å bli aseksuell. Anonymkode: 6d3bf...2f1 35
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #20 Skrevet 6. juni 2020 1 hour ago, AnonymBruker said: Eller at man bare ikke passer sammen. Han vil ha sex og lidenskap, det vil ikke hun. De passer ikke sammen og burde funnet ut av det før de fikk unger. Er bare å slå opp også får han finne seg noe bedre enn ts. Anonymkode: cf8e0...273 For noe tull. TS skriver at hun har lyst, og at de har sex. Sexlyst er aldri konstant, med mindre du er en sexavhengig mann. Sex og lyst går opp og ned, som alt annet i livet. Tåler du ikke det er du rett og slett ikke rustet for å takle et helt normalt liv. Anonymkode: c5925...820 23
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå