Gå til innhold

Jeg hater naboen i etasjen over, på andre enden av gangen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Den jævelen spiller alltid høy musikk, og plager alle i blokka. Andre roer seg om de får klager, men ikke den pikken der. Er det ikke stille, skal jeg i hvert fall ringe politiet. Jeg håper han skal bli så sint at han slår meg, så jeg får grunn til å slå igjen, og jeg er dame. Har fantasert om å sparke inn døra, og skyte i stykker anlegget med hagle. Men det kan jeg dessverre ikke gjøre.

Håper han mister betalingsmuligheten, og må flytte. Sånne ekle jævler som spiller høy musikk med runkebass, som durer gjennom vegger og tak, burde bo i eneboliger. Dette kom rett fra levra, men nå er jeg sint. Måtte bare få det ut.

Anonymkode: d260a...777

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Runkebass?? 🙂 

De fleste leiligheter har sikringskap i gangen utenfor, der kan du slå av sikringa 😄 

Jeg har en under meg som bråker ca 1-2 ganger pr mnd, så drar han ut på byen. Kommer hjem på natta å skal spille musikk, forrige gang når han dro ut. Gikk jeg ned å slo av hovedsikringa hans. Så når han kom på natta blei det ikke noe, dagen etter forstod han fortsatt ikke at den var av 😂 Så han gikk 24t uten strøm.

Anonymkode: f20d7...d23

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet

🤘

Anonymkode: f7b29...41e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Runkebass?? 🙂 

De fleste leiligheter har sikringskap i gangen utenfor, der kan du slå av sikringa 😄 

Jeg har en under meg som bråker ca 1-2 ganger pr mnd, så drar han ut på byen. Kommer hjem på natta å skal spille musikk, forrige gang når han dro ut. Gikk jeg ned å slo av hovedsikringa hans. Så når han kom på natta blei det ikke noe, dagen etter forstod han fortsatt ikke at den var av 😂 Så han gikk 24t uten strøm.

Anonymkode: f20d7...d23

Sånn ekkel durende bass som er irriterende for naboer, som kommer av sånn typisk party musikk med rumpe og runke rytmer. Plagsomt.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår deg godt!! Hater sånne jævla egoistiske pikker!! 

Anonymkode: 6c3f1...8f5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Forresten. Tror dessverre ikke jeg har tilgang på noe sikring, men hadde gjort det samme om jeg kunne. Helt klart.

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg forstår deg godt!! Hater sånne jævla egoistiske pikker!! 

Han er den eneste egoistiske pikken også. Alle de andre i blokka er ordentlige folk.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jævla ståpikk det der assa

Anonymkode: 7a9c7...9d4

• Liker 5
Skrevet

Klag til huseieren.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vent til han sover, så dunker du hardt i taket, eller dunk som faen  til han kommer ned til deg. når han spiller. Si at du slutter å dunke når han slutter med høy musikk. Ellers så ser du det bare som en god treningsøkt!

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Blir så irritert av at noen ikke skjønner man skal ta hensyn når man bor så tett på. Bor man i blokk/leilighetskompleks, må man jo skjønne at man folk vegg i vegg, over, og under? Ta det opp med styreleder. Kanskje du kan gå sammen med noen om det?

Anonymkode: 9277a...d05

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Cinnamondiva skrev:

Klag til huseieren.

Boligblokk, men mulig han leier. Gjør det, hvis det er tilfelle. Kommer også til å skrive klage til styret hver gang jeg har grunn. Det er det flere som gjør også. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Haha, superkjønnsorgan det der. Men det ble litt humring da.

Kjedelig med runkerytmer og ja, herre, rævrytmer og hva enn som finnes. 

Det burde vel være grei skuring å få politiet til å stenge ned musikken? I verste fall (ved gjentatte ganger) så kan de finne på å beslaglegge anlegget.

Men det skal vel litt til, så maks penisbenner må du nok leve med en liten stund til.

Anonymkode: d9b27...a90

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Vent til han sover, så dunker du hardt i taket, eller dunk som faen  til han kommer ned til deg. når han spiller. Si at du slutter å dunke når han slutter med høy musikk. Ellers så ser du det bare som en god treningsøkt!

...og enda mer bråk for de andre naboene i blokka.

Her jeg bor skal man si fra til styre, og ikke sette i gang egne støyende hevnaksjoner.

Anonymkode: c30c5...ab0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hehe. Kan jo banke på vinduet med et kosteskaft. Men han har nok unormale døgnrytmer. Han inviterer ofte unormale gjester hjem. En annen nabo sa at de har ligget strødd over gulvet i den lille blokka før. Noen så ut til å ha fått i seg mer enn bare alkohol også.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

...og enda mer bråk for de andre naboene i blokka.

Her jeg bor skal man si fra til styre, og ikke sette i gang egne støyende hevnaksjoner.

Ja, det er nok best. Men jeg hater ham virkelig.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

P.S. "Runkebass" - da tenker jeg sånn sleazy onka-onka basslinje.

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ja, det er nok best. Men jeg hater ham virkelig.

Det skjønner jeg veldig godt! Har sånne kasuser selv i nabolaget.

AnonymBruker
Skrevet

P.S. "Runkebass" - da tenker jeg sånn sleazy onka-onka basslinje.

Den skjønte jeg ikke.

AnonymBruker
Skrevet

Det skjønner jeg veldig godt! Har sånne kasuser selv i nabolaget.

Har så lyst til å skrive til Erna, men det tør jeg ikke. Dessuten kan jeg ikke kalle noen for en jævelpikk i et offentlig brev 😞

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...