AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #1 Skrevet 6. juni 2020 Når man kommer inn på føden har de papirene fra svangerskapet. Helsekort osv. Hvordan kan man få tak i dette igjen? Anonymkode: 28d73...e0a
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #2 Skrevet 6. juni 2020 Det får du ikke tak i igjen. Skulle tatt kopi. Anonymkode: df971...3a6
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #3 Skrevet 6. juni 2020 Jeg fikk tilbake helsekorter da jeg ble utskrevet. Anonymkode: 6bea7...a43 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #4 Skrevet 6. juni 2020 Det scannes og legges elektronisk i journalen din på helsenorge.no Anonymkode: 91d0b...245
boblevann Skrevet 6. juni 2020 #5 Skrevet 6. juni 2020 Mine ligger innscannet på helsenorge.no, finner dem hvis jeg går inn på journalen min
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #6 Skrevet 6. juni 2020 Fikk de tilbake da jeg dro hjem Anonymkode: 148c8...404 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #8 Skrevet 6. juni 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det scannes og legges elektronisk i journalen din på helsenorge.no Anonymkode: 91d0b...245 2 minutter siden, boblevann skrev: Mine ligger innscannet på helsenorge.no, finner dem hvis jeg går inn på journalen min Mitt gjør ikke. Leverte forresten aldri helsekortet, de hadde journal på meg elektronisk. Anonymkode: ce9ab...ee4
boblevann Skrevet 6. juni 2020 #9 Skrevet 6. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Mitt gjør ikke. Leverte forresten aldri helsekortet, de hadde journal på meg elektronisk. Anonymkode: ce9ab...ee4 Nei jeg lurer på om det bare er Helse Vest og Helse Sør-øst som tilbyr det? Eller var det Helse Midt? Litt i tvil, men ikke alle sykehus har elektronisk journal ennå. Jeg tilhører Helse Vest så mitt gjør
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #10 Skrevet 6. juni 2020 1 minutt siden, boblevann skrev: Nei jeg lurer på om det bare er Helse Vest og Helse Sør-øst som tilbyr det? Eller var det Helse Midt? Litt i tvil, men ikke alle sykehus har elektronisk journal ennå. Jeg tilhører Helse Vest så mitt gjør Ikke sør øst. Fødte i Skien tidligere i år, fikk beskjed om at jeg ble sendt hjem om jeg ikke hadde med papirene 😛 Anonymkode: 81bc6...4d4
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #11 Skrevet 6. juni 2020 3 minutter siden, boblevann skrev: Nei jeg lurer på om det bare er Helse Vest og Helse Sør-øst som tilbyr det? Eller var det Helse Midt? Litt i tvil, men ikke alle sykehus har elektronisk journal ennå. Jeg tilhører Helse Vest så mitt gjør Tilhører helse vest 🙂 Men ble "skrevet inn" for planlagt keisersnitt en uke før, så de så aldri på helsekortet da jeg kom på føden. Anonymkode: ce9ab...ee4
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #12 Skrevet 6. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tilhører helse vest 🙂 Men ble "skrevet inn" for planlagt keisersnitt en uke før, så de så aldri på helsekortet da jeg kom på føden. Anonymkode: ce9ab...ee4 Samme her. Har mitt liggende her hjemme. Anonymkode: df971...3a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå