Gå til innhold

Til dere som tror verden går under pga demonstrasjonen.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Slapp av. Pust med magen. Det går helt fint.

Anonymkode: 150e4...ace

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det sa Hitler og.

Anonymkode: e3039...efc

• Liker 15
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Skjønner du at det er pandemi og at mange har ofret mye de siste månedene,og så gir mange egoister faen og drar på demo i tusenvis??? Hørt om at det kan bli mer smitte av det??? Men så lenge du holder deg frisk er det kanskje ikke så farlig??? 

• Liker 33
Gjest Mumlehumle
Skrevet

Det går an å demonstrere uten at flere tusen samles. Håper de som har  luftveissymptomer holder seg hjemme og at det ikke er mange med korona uten symptomer som demonstrerte. 

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du ikke fått med deg den gigantiske dugnaden de siste månedene? Mener du den også var bortkastet? Burde vi holdt samfunnet åpent som Sverige? Er det det du sier? Fatter du det ekstremt usolidariske i å samles i tusenvis til en demo nå, rett etter at barna i Norge har gått glipp av den dagen i året de gleder seg aller mest til (17. mai)? Barna greier å følge smittevernreglene. Men tydeligvis ikke dere antirasister. Dere mååå samles i store flokker og skrike av full hals. INGEN i Norge mener noe annet enn at politiet i USA er en skandale. ALLE oppegående folk er mot rasisme.  Men oppegående folk har en ting til til felles: De respekterer smittevernreglene.

Anonymkode: 700d1...342

• Liker 32
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker said:

Det sa Hitler og.

Anonymkode: e3039...efc

Hahaha. Denne kommentaren viser jo hvor rasjonell man kan bli etter å bli pepret full med frykt.

Jeg håper dere klarer å se at joda, dugnaden er gjort, og nå er vi faktisk på vei tilbake til mer normale tilstander.

Det er bare å se rundt i samfunnet det. Åpne øya, se hva som har endret seg av regler og råd, og ta det med i regnestykket.

Anonymkode: 2dbec...07a

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, NorthernLight said:

Skjønner du at det er pandemi og at mange har ofret mye de siste månedene,og så gir mange egoister faen og drar på demo i tusenvis??? Hørt om at det kan bli mer smitte av det??? Men så lenge du holder deg frisk er det kanskje ikke så farlig??? 

!???? Skjønner du ikke at ting roer seg, og at dere er i fåtall som velger å sitte livredde inne. Skjønner du ikke at det er bestemt at ting skal tilbake til normalen? Skjønner du ikke at dette tross alt har gått rimelig bra? Skjønner du ikke at antall smittede har gått ned? Skjønner du ikke eller???!????

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha. Denne kommentaren viser jo hvor rasjonell man kan bli etter å bli pepret full med frykt.

Jeg håper dere klarer å se at joda, dugnaden er gjort, og nå er vi faktisk på vei tilbake til mer normale tilstander.

Det er bare å se rundt i samfunnet det. Åpne øya, se hva som har endret seg av regler og råd, og ta det med i regnestykket.

Påstand: det er omtrent like lite rasisme i Norge som koronasmitte.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

!???? Skjønner du ikke at ting roer seg, og at dere er i fåtall som velger å sitte livredde inne. Skjønner du ikke at det er bestemt at ting skal tilbake til normalen? Skjønner du ikke at dette tross alt har gått rimelig bra? Skjønner du ikke at antall smittede har gått ned? Skjønner du ikke eller???!????

Skjønner du at det er ufattelig mange kulturtilbud som går for halv maskin pga korona? At folk fortsatt er permittert? At det oppfordres til ikke å reise kollektivt?   Det er ikke snakk om å sitte livredd inne, men å respektere smittevern når man er ute. Herregud. 

• Liker 27
Skrevet

Hørt om at pandemier kommer i bølger???  Vet du hva en superspreder er?? Tror du corona bare er tull og tøys?? Antall smittede har gått ned pga tiltakene og fordi pandemier går i bølger. Det vil si at smittetallene går opp og ned. SÅNN da har du kanskje lært noe i dag og. 

• Liker 15
Gjest Mumlehumle
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Smitten har gått ned pga. smittevernstiltakene. Nå får vi nok en oppblussing og da har alt hvert forgjeves. 

Gjest theTitanic
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Verden går ikke under. Demonstrasjonen er bare en stor "fuck you" til alt og alle. Alle tiltak, konkurser, de som ikke har fått sagt farvel til sine kjære, de som ikke har fått gått i begravelser, barna som har lidt hjemme, ALT! Det er helt utrolig at det går an å utvise så dårlig vurderingsevne.
Håper de blir satt i karantene alle sammen og må ta de økonomiske konsekvensene selv!

Anonymkode: cd643...b0d

Dette. Jeg er ikke striks på tiltak og tenker lite på korona, MEN demonstrasjonen er en gedigen finger til alt vi alle har ofret!  

AnonymBruker
Skrevet

Merkelig at det skal være så forferdelig mtp koronavirus og demonstrasjoner når alle kjøpesentrene er stappfulle på en regnværsdag, strendene er stappfulle på en solskinnsdag og folk ellers ferdes fritt ute i flokk utenom. Jeg holder avstand og er lite ute blant folk fortsatt. Men får daglig snap av folk ute å går som ikke bryr seg. Alle trenger bare en unnskyldning for å hate på hatet. Og hate på folk generelt. Jeg driter i det og passer på meg selv. 

Anonymkode: 002d5...080

• Liker 3
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er forskjell på å sitte livredd inne og å samles i tusentall (!!!) Dugnaden er ikke "gjort", den er pågående (I litt friere former)

• Liker 11
Gjest theTitanic
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig at det skal være så forferdelig mtp koronavirus og demonstrasjoner når alle kjøpesentrene er stappfulle på en regnværsdag, strendene er stappfulle på en solskinnsdag og folk ellers ferdes fritt ute i flokk utenom. Jeg holder avstand og er lite ute blant folk fortsatt. Men får daglig snap av folk ute å går som ikke bryr seg. Alle trenger bare en unnskyldning for å hate på hatet. Og hate på folk generelt. Jeg driter i det og passer på meg selv. 

Det er virkelig ikke 1500 på senteret....

AnonymBruker
Skrevet

Er jo kun nok et eksempel på at hele menneskeheten fortjener en Darwin Award. 

Anonymkode: 38adc...948

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært på kjøpesenter i dag. Det var stappfullt! Nesten umulig å få parkeringsplass. Likevel var folk flinke til å holde avstand. Ingen trenger seg forbi deg lenger. Dersom man ikke kommer forbi blir man stående å vente på tur. Ingen er i nærheten av andre mennesker, i hvert fall ikke nærmere enn en til to meter. Folk er flinke til å holde avstand og sprite hender. 

For øvrig var det ikke 15000 mennesker på senteret heller. Med andre ord, ikke sammenlignbart.

Anonymkode: cd643...b0d

• Liker 17
Skrevet

Virket ikke som så mange brydde seg om korna i pinsehelgen da det var strålende sol flere steder. Folk flokket seg (uten munnbind) på strender, busser, parker etc. 

Undre demoen igår var det mange som brukte f.eks munnbind.

Er store samlinger med folk greit når det innebærer sol og hygge? Eller er det bare dumt når det har et politisk budskap? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Ludovica- skrev:

Virket ikke som så mange brydde seg om korna i pinsehelgen da det var strålende sol flere steder. Folk flokket seg (uten munnbind) på strender, busser, parker etc. 

Undre demoen igår var det mange som brukte f.eks munnbind.

Er store samlinger med folk greit når det innebærer sol og hygge? Eller er det bare dumt når det har et politisk budskap? 

Det var jo en rekke skandaleoppslag i avisene om køer til badestrendene etc. Så det gikk absolutt ikke forbi i stillhet.

• Liker 5
  • Opprett ny...