Gjest MrsL Skrevet 30. juni 2005 #1 Skrevet 30. juni 2005 Gi meg din beste oppskrift på smoothies :-) Og er den sunn er jo det enda bedre
Siam Skrevet 30. juni 2005 #2 Skrevet 30. juni 2005 En kurv frosne jordbær, Tilsammen en halv kurv med frosne blåbær, rips eller andre bær, 2,5 dl vaniljeyoghurt Litt skummetmelk Blandes jevnt i blender. Veldig enkelt og veldig godt.
Gjest Lea Skrevet 30. juni 2005 #3 Skrevet 30. juni 2005 Jeg bruker ikke mål, men det blir en dæsj av hver. Frossne jordbær og bringebær Appelsinjuice Biola med bringebærsmak 1/2 banan
Mokka Skrevet 1. juli 2005 #4 Skrevet 1. juli 2005 Hei! Jeg digger smoothies. Hver kveld må jeg ha i meg en:) Jeg bruker: 1 Banan Ett skrelt eple Litt Sans vanilje yoguert Litt melk Frosne bær (jorbær, bringebær eller skogsbær) Hvis du vil ha smoothien litt mektigere, ta oppi litt havregryn. Det blir kjempe godt. Kjør alt dette i blenderen. Håper det smaker
Nella Skrevet 1. juli 2005 #5 Skrevet 1. juli 2005 Jeg digger denne: 1/2 banan Saft av en halv appelsin/evnt litt appelsinjuice (kan sløyfes) ca 8-9 jordbær 1/2 pære (uten skall) Vaniljeyoghurt (sans på kartong eller mild og lett vanilje er de magreste) isbiter om jordbærene ikke er frossne (og det bør de ikke være i disse dager ) 3 oppskrifter her som ser gode ut Eller sjekk ut frukt.no, melk.no, matoppskrift.no, ja alle sånne sider.
Gjest MrsL Skrevet 1. juli 2005 #6 Skrevet 1. juli 2005 Tusen takk :-) Har allerede prøvd oss på vår første smoothie. Det ble melk, O`boy, banan og sitrondråper også is oppi. Den var litt skuffende, men vi regner med neste er supergod :-)
Gjest piaf Skrevet 1. juli 2005 #7 Skrevet 1. juli 2005 Her er min "standardsmoothie": 1/2 banan 1-2 never frosne bær (jordbær, bringebær, bjørnebær, rips, solbær, blåbær...) litt mango og/eller melon (hvis jeg har) Biola naturell melk til passe tykkelse (1-2 dl?) Uten mango/melon kan denne smoothien av og til trenge litt ekstra søtsmak - da bruker jeg ca. 1 ts flytende honning eller lønnesirup.
Hjalmarlover Skrevet 1. juli 2005 #8 Skrevet 1. juli 2005 En pose bjørnebær og bringebær-blanding Biola yoghurtmelk m/smak Noen knuste isbiter Nam!
Gjest Gitte Skrevet 3. juli 2005 #9 Skrevet 3. juli 2005 kaffeisbiter, melon og banan jordbær og banan kiwi og melon enkelt og greit, tilsetter alltid youghurt naturell, og kun det. for å gjøre den litt mer mettende bruker vi kli og/eller solsikkefrø.
Gjest MrsL Skrevet 3. juli 2005 #10 Skrevet 3. juli 2005 Jeg lagde en god en: 4 dl. melonyoghurt 4 dl. frosne tropiske frukter 1 banan nam nam - det blir to stooore glass :-)
søndagsengel? Skrevet 4. juli 2005 #11 Skrevet 4. juli 2005 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=105822
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå