Gå til innhold
Problemer med registrering ved bruk av windows mail (hotmail, live, outlook) ×

Anbefalte innlegg

Skrevet

De har favoritt kjærlighet-på-pinnen min! Men vet ikke hva den heter. Lys beige, med pulver inni og smaker en blanding av karamall/salmiak/lakris. Mmmmmmm!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, Alkoholist skrev:

Ajax universal, som kan brukes over alt. 

Ikke på tregulv. Uff

Anonymkode: 94bed...db0

Skrevet

Jeg kjøper Fishermans Friend til bare 11 kroner pakken. Deodorant og tannkrem. Neglelakk.

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, Amatariel skrev:

De har favoritt kjærlighet-på-pinnen min! Men vet ikke hva den heter. Lys beige, med pulver inni og smaker en blanding av karamall/salmiak/lakris. Mmmmmmm!

Min favoritt også! Mannen hater de, og lukta av de - han kaller det for oppkast-kjærlighet.  :hoho:

• Liker 1
Skrevet

Elsker normal. Går alltid innom for å kjøpe Batiste tørrsjampo, men ender alltid opp med mer. Sist eg var der kjøpte eg solkrem, det er jo så dyrt på apoteket. Så pleier eg å kjøpe ting i store pakker som for eksempel bomullspads, dusjsåpe, håndsåpe, tannbørster osv. Går alltid der når eg skal gjøre innkjøp til hytta. 

Skrevet
1 time siden, FantasDick skrev:

Min favoritt også! Mannen hater de, og lukta av de - han kaller det for oppkast-kjærlighet.  :hoho:

Min mann også! Klarer ikke lukt eller smak! Hva feiler det dem?? Vet du hva kjærligheten heter? 

Skrevet (endret)
4 timer siden, Amatariel skrev:

Min mann også! Klarer ikke lukt eller smak! Hva feiler det dem?? Vet du hva kjærligheten heter? 

Haha, så merkelig! Vet desverre ikke hva den heter, men må da gå an å finne ut! :)

Edit; ser ut som de heter Candyman Salmiak knotsen? 

Endret av FantasDick
Skrevet
18 minutter siden, FantasDick skrev:

Edit; ser ut som de heter Candyman Salmiak knotsen? 

Ja hurra der er de! Nam nam 😄 Jeg kjøpte en gang en slik stor pose med mange i Sverige - det var en deilig tid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...