Amatariel Skrevet 6. juni 2020 #41 Skrevet 6. juni 2020 De har favoritt kjærlighet-på-pinnen min! Men vet ikke hva den heter. Lys beige, med pulver inni og smaker en blanding av karamall/salmiak/lakris. Mmmmmmm! 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #42 Skrevet 6. juni 2020 7 timer siden, Alkoholist skrev: Ajax universal, som kan brukes over alt. Ikke på tregulv. Uff Anonymkode: 94bed...db0
Brunhilde Skrevet 6. juni 2020 #43 Skrevet 6. juni 2020 Jeg kjøper Fishermans Friend til bare 11 kroner pakken. Deodorant og tannkrem. Neglelakk. 1
FantasDick Skrevet 7. juni 2020 #44 Skrevet 7. juni 2020 12 timer siden, Amatariel skrev: De har favoritt kjærlighet-på-pinnen min! Men vet ikke hva den heter. Lys beige, med pulver inni og smaker en blanding av karamall/salmiak/lakris. Mmmmmmm! Min favoritt også! Mannen hater de, og lukta av de - han kaller det for oppkast-kjærlighet. 1
morgenkåpedyret Skrevet 7. juni 2020 #45 Skrevet 7. juni 2020 Elsker normal. Går alltid innom for å kjøpe Batiste tørrsjampo, men ender alltid opp med mer. Sist eg var der kjøpte eg solkrem, det er jo så dyrt på apoteket. Så pleier eg å kjøpe ting i store pakker som for eksempel bomullspads, dusjsåpe, håndsåpe, tannbørster osv. Går alltid der når eg skal gjøre innkjøp til hytta.
Amatariel Skrevet 7. juni 2020 #46 Skrevet 7. juni 2020 1 time siden, FantasDick skrev: Min favoritt også! Mannen hater de, og lukta av de - han kaller det for oppkast-kjærlighet. Min mann også! Klarer ikke lukt eller smak! Hva feiler det dem?? Vet du hva kjærligheten heter?
FantasDick Skrevet 7. juni 2020 #47 Skrevet 7. juni 2020 (endret) 4 timer siden, Amatariel skrev: Min mann også! Klarer ikke lukt eller smak! Hva feiler det dem?? Vet du hva kjærligheten heter? Haha, så merkelig! Vet desverre ikke hva den heter, men må da gå an å finne ut! Edit; ser ut som de heter Candyman Salmiak knotsen? Endret 7. juni 2020 av FantasDick
Amatariel Skrevet 7. juni 2020 #48 Skrevet 7. juni 2020 18 minutter siden, FantasDick skrev: Edit; ser ut som de heter Candyman Salmiak knotsen? Ja hurra der er de! Nam nam 😄 Jeg kjøpte en gang en slik stor pose med mange i Sverige - det var en deilig tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå