Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi har fått NORMAL til byen, og de har så mange merker og mye utvalg. 

Hva MÅ du kjøpe når du er på NORMAL? Har du noen produkter du ikke klarer deg uten, som kan kjøpes der? 

Anonymkode: 84dd1...f33

AnonymBruker
Skrevet

Kjøper linsevæske til mannen :) 

Anonymkode: 95afd...edb

• Liker 1
Skrevet

De har masse bra og billig!!!

Men jeg styrer unna de store flaskene med billig, ukjent shampo og balsam. Jeg har brent meg der.
Ellers har jeg ingenting å utsette på varene :) 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tanntråd fra Plackers, den eneste jeg klarer å bruke.

Og for å gå til den andre ytterkanten: Milka sjokolade og Lakrisal-drops.

Anonymkode: 00276...376

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Barberhøvel/skum, tannkrem, tamponger, truseinnlegg, bomullspads osv.☺️

Anonymkode: b263e...084

• Liker 1
Gjest Alkoholist
Skrevet

Ajax universal, som kan brukes over alt. 

AnonymBruker
Skrevet

Kjøper Got2B tørrshampoo, Zendium sensitive tannkrem og L'Oreal Volume Million Lashes Excess mascara der. Veldig greit med kjente merkevarer til billigere priser. Men man må være litt på vakt, for noen ganger er det ikke billgere der enn andre butikker. 

Anonymkode: f3595...533

• Liker 8
Skrevet

De har mye bra og billig. Men jeg kjøpte en stor flaske med balsam der, sånn med pumpe. Den var så tjukk at den ikke klarte å bli pumpet opp. Måtte ta av pumpen og bare klemme ut i hånden. Når den var halvfull fylte jeg opp med vann og klarte såvidt å få det ut. Fylte den opp med vann etterhvert som jeg brukte den. På slutten hadde den normal konsistens. Egentlig veldig økonomisk da, tror den holdt i et halvt år, og den var god selv når den var tynnet minst 1-10 med vann 😂😂😂 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

hårkur, krydder, pesto, såpe i reisestørrelse, sminke

Anonymkode: c7dfb...42c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Skittles, feed the rush! Er jo nesten overalt nå vel, men er likevel det jeg ender opp med å kjøpe på Normal 😄 

Anonymkode: 90baf...ba1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Head & shoulders shampoo, servietter, og reeses pieces :) 

Anonymkode: 28e7c...61d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøper hårfargen min der, samt tyggebein (sånne Dentastix) til hunden. Noen ganger har jeg kjøpt diverse sterke sauseflasker, som chilisaus etc, til sønnen min der, da han elsker alle sterke sauser.

Anonymkode: 812b5...790

• Liker 2
Skrevet

Søppelposer, krydder, tannbørster, tannkrem, kanskje noe i reisestr vis jeg trenger, pukka te, og  oppvasktabletter(sikkert mer vaskegreier også). 

Tar gjerne med meg en snapple Ice Tea og kinder Happy Hippo og en Kick! og muligens noe mer snacks vis de har noe som frister( de har som regel alltid det)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjøper Got2B tørrshampoo, Zendium sensitive tannkrem og L'Oreal Volume Million Lashes Excess mascara der. Veldig greit med kjente merkevarer til billigere priser. Men man må være litt på vakt, for noen ganger er det ikke billgere der enn andre butikker. 

Hvordan er den tørrshampoen? Jeg har prøvd batiste og define sin, synes håret blir mer fett av disse, etter kun et par timer.. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan er den tørrshampoen? Jeg har prøvd batiste og define sin, synes håret blir mer fett av disse, etter kun et par timer.. 

Jeg tror man bare må prøve seg fram, for det kommer an på håret ditt hvilken tørrshampoo som passer akkurat deg. Jeg prøvde et par andre før jeg fant denne, de andre fungerte overhodet ikke på mitt hår. Jeg har ganske tykt hår (veldig tynne hårstrå, men mange av de) med fall, håret mitt er vel det som betegnes som "normalt", ikke tørt og ikke fett. Got2B- tørrshampoo fungerer veldig godt til mitt hår, det føles mye lettere ut etter å brukt den om det er noen dager siden sist vask. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tanntråd fra Plackers, den eneste jeg klarer å bruke.

Og for å gå til den andre ytterkanten: Milka sjokolade og Lakrisal-drops.

Anonymkode: 00276...376

Åh, de har Vansloothen-vingummi som er utrolig godt. Veldig greit at de har det så jeg slipper å bestille på nettet. 

Ellers har de jo stort utvalg og varer som du bare finner på Normal (her i Norge). 

Anonymkode: 03ef4...7dd

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De har også frisørprodukter, så jeg kjøper hårprodukter på normal, og stort utvalg når det kommer til cleaning-wipes. Bruker mye cleaning-wipes når jeg rengjør, så enkelt og lukter godt. 

Skrevet

Reese's! 

AnonymBruker
Skrevet

Pudder fra Max Factor. Tannkrem. Dusjesåpe.Haribo. Ungene kjøper cult cola og faxe kondi.

Anonymkode: ff8a1...4ed

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åh, de har Vansloothen-vingummi som er utrolig godt. Veldig greit at de har det så jeg slipper å bestille på nettet. 

Ellers har de jo stort utvalg og varer som du bare finner på Normal (her i Norge). 

Van slooten mente jeg. Utrolig god vingummi, for den som liker det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...