Gå til innhold

Hva er norges styggeste by?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bergen, Stavanger, Ålesund og noen av sørlandsbyene er fine, resten er mer eller mindre stygge. Norge er ikke noe urbant land og mangler bykultur.

Anonymkode: eab56...d75

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Odda, så harry og styggeste bobil campingplassen drevet av Lothepus midt i et industriområde 🙈🙈

Anonymkode: bb9e6...db4

Merkelig at den bobilcampen er konstant fullbooket, og vanskelig å få plass på da, hvis det er så stygt.

Anonymkode: 41940...413

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.6.2020 den 15.50):

Jeg synes Drammen er en forferdelig stygg by. 

Anonymkode: 09cf5...d52

Har du ikke vært i drammen siden 90-tallet?

Anonymkode: f4ce6...6b2

Skrevet

Brumunddal

Anonymkode: 3a5e8...43d

• Liker 1
Skrevet

Drammen

Molde

Bodø

• Liker 2
Skrevet

Oslo

Forresten; Hva er galt med Elverum??

Skrevet

Ålesund

Anonymkode: c1483...aa9

Skrevet

Oslo 

Anonymkode: 7314f...7db

Skrevet

NARVIK

Siste grå byen før Murmansk..

Anonymkode: 086e2...436

Skrevet

Nå har jeg ikke vært overalt i Norge, men av de stedene jeg har vært seiler Mo i Rana opp som den styggeste. Vakker natur rundt, men byen er en tragedie. 

Anonymkode: d90ec...ce0

• Liker 1
Skrevet

Verdal. Steinkjer.

Anonymkode: 3a16e...89f

• Liker 1
Skrevet

Asker

Anonymkode: f89b7...40e

Skrevet

Finnmark er et høl og helvette på jordens overflate og Kirkenes vinner tittelen som verdens styggeste by. Ikke rart det trengs skattelette og sletting av studiegjeld til for å folk til å bo der oppe.

Og jeg er fra Førde...

Anonymkode: 76887...bc3

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Finnmark er et høl og helvette på jordens overflate og Kirkenes vinner tittelen som verdens styggeste by. Ikke rart det trengs skattelette og sletting av studiegjeld til for å folk til å bo der oppe.

Og jeg er fra Førde...

Anonymkode: 76887...bc3

Eh, hallo onde prest fra 1600-tallet?

Finnmark er som mørk sjokolade og oliven, man må smake et ganger og være litt moden for å sette pris på det. Finnmark 🩵

Anonymkode: 45aed...99c

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg blir veldig nysgjerrig angående hvilke kriterier som er avgjørende for om en by er vakker eller stygg. Ser at Ålesund er nevnt flere ganger, selv om byen har blitt kåret til en av verdens vakreste havnebyer. Bare så det er nevnt, så er Ålesund ikke min hjemby, jeg bare bruker den som et eksempel. 

Skrevet

Molde

Anonymkode: dc903...674

• Liker 1
Skrevet

Kjære vene for en teit tråd. Hva er meningen med å rakke ned på byene våre? Det er nok negativitet her inne om en ikke skal begynne med slikt også. Hvorfor ikke starte en tråd med motsatt fortegn? Hvilken by eller sted er Norges vakreste, og hvorfor? Så kan folk bedrive reklame for byen eller bygda si og fortelle hvorfor de liker å bo der, og hvor stolte de er av stedet? 

• Liker 2
Skrevet

Raufoss pga navnet…..:-) Høres ut som diare…….

• Liker 1
Skrevet
Janina1 skrev (På 25.8.2024 den 18.54):

Drammen

Molde

Bodø

Drammen er ikke styggere enn andre middels store norske byer, men det er mange gamle fordommer mot byen som fortsatt henger igjen. Byen har fått et ansiktsløft de siste 25 årene med blant annet elvepromenaden og er faktisk blitt veldig fin.

Anonymkode: eab56...d75

• Liker 1
Skrevet

SKIEN

Anonymkode: 10d05...f8d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...