Gå til innhold

Hva er norges styggeste by?

Anbefalte innlegg

Skrevet

MOLDE 

Anonymkode: dc903...674

• Liker 2
Skrevet

Det er vakker natur rundt de fleste byene. Så for meg er det stygge bygninger som ødelegger alt. Og det er det i alle byene. Og trist med øde hovedgater/gågater. Butikkene er flyttet til store kjøpesentre. En vakker by bør ha en handlegate med småbutikker, levende torg med salg og aktiviteter osv.

Anonymkode: 975e9...07f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.8.2024 den 14.15):

Asker

Anonymkode: f89b7...40e

Asker er ikke en by

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 28.8.2024 den 20.04):

Og jeg er fra Førde...

Det er jeg også, og jeg elsker Kirkenes.  Ikke nødvendigvis arkitekturen, men miljøet og menneskene. Oppfør deg som et voksent menneske, og ikke skjem oss ut for resten av landet.

Anonymkode: 41940...413

• Liker 1
Skrevet

Oslo og Namsos

Anonymkode: dd8a3...3b5

• Liker 1
Skrevet

Kristiansand

Anonymkode: 1db5a...e1a

Skrevet (endret)

Skien er ikke så fin. 

Endret av Granitta
  • Liker 1
Skrevet

Kongsvinger er ikke en veldig pen by. 

• Liker 1
Skrevet

Molde

Anonymkode: dc903...674

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Tromsø kommer høyt opp, pga arkitekturen.

Anonymkode: 561e3...a6c

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 7.6.2020 den 0.03):

Elverum

Anonymkode: ed22f...53c

Enig! Studerer her nå. Den elva er fin, men ellers er byen ikke så finn. De har så mange tette gangfelter på senteret. Senteret er også stygg og forvirrende! Minner om liten by i Finnmark!

Anonymkode: ae1d1...194

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.9.2024 den 15.58):

Det er jeg også, og jeg elsker Kirkenes.  Ikke nødvendigvis arkitekturen, men miljøet og menneskene. Oppfør deg som et voksent menneske, og ikke skjem oss ut for resten av landet.

Anonymkode: 41940...413

Ikkje skjem oss ut vedvå si at Kirkenes er en bra plass...det er det faktisk ikke.

Anonymkode: 76887...bc3

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 8.6.2020 den 23.22):

Veldig uenig. Molde er sjarmerende, ligger fint til og naturen rundt er helt fantastisk. En av de flotteste byene etter min mening. 

Anonymkode: aa6c5...75a

Du bor der kanskje også? Da er du dessverre inhabil. Det var inhabil med...iiii.

Skrevet

Når man skriver Oslo i denne tråden er det veldig tydelig at «oslohatet» er stort generelt blant nordmenn. Usikker på om det er en norsk greie eller om det er slik i andre land også. 

Anonymkode: c0247...3f8

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.6.2020 den 15.49):

I europa er oslo nok den styggeste hovedstaden. Med sin gode mix av gamle murbygg, bygg som var motebygg, nye motebygg og ekstremt stygge kjøpesentre.

Men hvilken by er styggest i norge? Holder en knapp på Førda og en knapp på Stjørdal.

Anonymkode: 0d227...27e

Odda og Haugesund

Anonymkode: 90519...2fb

Skrevet

Har ikke sett alle byene, men Kristiansund falt ikke i smak. Ellers synes jeg det ikke er så lett å si om en by er stygg eller fin. 

Anonymkode: 328cc...6d3

Skrevet

Raufoss i Innlandet. 

Anonymkode: ba094...8bd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...