Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Hvordan skal jeg slippe og jobbe ut disse månedene, har sagt opp jobben på grunn av  Mobbing på denne arbeidsplassen. Kan jo ta ut noe ferie men det er ikke mange uker jeg har igjen.. Vurderer og ta kontakt med Fastlegen i verste tilfelle, kan ikke fordra denne arbeidsplassen og ønsker meg vekk snarest🤮

Anonymkode: 277cf...020

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker said:

Hei!

Hvordan skal jeg slippe og jobbe ut disse månedene, har sagt opp jobben på grunn av  Mobbing på denne arbeidsplassen. Kan jo ta ut noe ferie men det er ikke mange uker jeg har igjen.. Vurderer og ta kontakt med Fastlegen i verste tilfelle, kan ikke fordra denne arbeidsplassen og ønsker meg vekk snarest🤮

Ingen utestående ferie du kan ta ut?

Anonymkode: 9cf41...490

Skrevet

Om det er såpass ille for psyken din kan du gå til legen for å skaffe sykemelding. 

AnonymBruker
Skrevet

Dersom du blir mobbet bør det være en gyldig nok grunn for sykemelding. 

Anonymkode: c2dfe...5de

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du blir mobbet bør du skaffe sykemelding 

Anonymkode: 072ee...ccd

AnonymBruker
Skrevet

Jo jeg har 30 dager tilgode.. men hvis jeg ber om sykemelding derfra, kan jeg jobbe på den nye jobben min? 

ts

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jo jeg har 30 dager tilgode.. men hvis jeg ber om sykemelding derfra, kan jeg jobbe på den nye jobben min? 

ts

Nei. 

Du kan søke om å forkorte oppsigelsestiden, dette tar du i dialog med leder.

Anonymkode: 6df7e...39b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei. 

Du kan søke om å forkorte oppsigelsestiden, dette tar du i dialog med leder.

Anonymkode: 6df7e...39b

Hvis hun er sykemeldt på grunn av forhold på arbeidsplassen, så kan hun jobbe i en annen jobb jo. Har en kollega som gjorde det når han begynte hos oss, det var også pga mobbing på tidligere arbeidsplass. 

Anonymkode: b971e...50e

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

ts

Hvis du er sykemeldt trenger du ikke starte i den nye jobben din.  Hvorfor spør du ikke  heller nåværende arbeidsgiver om å slippe å jobbe i oppsigelsesperioden (perm uten lønn f eks)?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...