Gå til innhold

Til dere som demonstrerer..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Her i Bergen var det 90% tenåringer og folk under 25 år som demonstrerte.

Altså individer som bor hjemme hos mamma&pappa, som ikke betaler skatt og som lever i sin egen boble og tenker ikke lengre enn Iphonen sin og sosiale medier.

Kan ikke forvente at de skal ta samfunnsansvar når det gjelder smittevern.. 

Anonymkode: 06572...9e1

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Herregud ro dere ned litt a. Å kalle folk for egoistiske idioter forde de kjemper sin fanesak er jo ikke lurt, hva sier det om dem som  kaller folk det. Ja, smittevernet er viktig, men det rasisme stikker og dypt. Vi dilter ikke etter USA, vi støtter menneskers rett til å være like. Hele verden gjør det nå. Det var munnbind på nesten alle, og antibac fløt nærmest i gatene. 

Anonymkode: 8d76b...29e

Det er skummelt å sette sak og ideologi over menneskeliv, og på en måte er det dere gjør med denne demonstrasjonen. Saken deres er viktigere enn at menneskeliv kan gå tapt i Norge. Det er det dere må tenke over. Alle som setter sak og ideologi over menneskeliv er farlige mennesker. Kan nevne dem i fleng: Hilter, Stalin, Mao og til og med vår hjemlige Breivik, 

Anonymkode: 9c238...a8c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, her tror jeg du har gått glipp av noe veldig essensielt. Folk er ikke ute og demonstrerer "bare for det er lite smitte". Tvert imot, folk er engasjerte av en sak som går inn på dem, noe som gjelder nesten verden over, millioner på millioner av mennesker.

Så nei, det er ikke bare fordi de kan - det er langt, langt mer grunn til det. Les litt i mediene (de som hjernevasker deg vettu), så ser du årsakene til demonstrasjonene. De er ikke en følge av lav smitte, det har skjedd litt andre ting i verden også.

Anonymkode: 5117c...012

Så det du sier er at dere ville samlet dere 15000 mennesker i sentrum av Oslo også den 20. mars, om det var da denne kampanjen ble satt i gang i USA?   Skremmende, isåfall.   Jeg er faktisk ganske målløs overfor hvor inni helsikes usolidariske antirasister er med nær sagt alle andre svake grupper.

Anonymkode: 0bf16...f6d

• Liker 1
Gjest Warrior
Skrevet (endret)
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, her tror jeg du har gått glipp av noe veldig essensielt. Folk er ikke ute og demonstrerer "bare for det er lite smitte". Tvert imot, folk er engasjerte av en sak som går inn på dem, noe som gjelder nesten verden over, millioner på millioner av mennesker.

Så nei, det er ikke bare fordi de kan - det er langt, langt mer grunn til det. Les litt i mediene (de som hjernevasker deg vettu), så ser du årsakene til demonstrasjonene. De er ikke en følge av lav smitte, det har skjedd litt andre ting i verden også.

Anonymkode: 5117c...012

Folk er ute å demonstrerer fordi de må herme etter USA! 

2 timer siden, Drizzt skrev:

Med tanke på at var omtrent ikke noen voksne og etablerte personer blant demonstrantene, men kun tenåringer og studenter, tviler jeg veldig på at de bryr seg om konsekvensene av sin egen egoisme. Jeg er også temmelig sikker på at de fleste ikke er i jobb og har lite å tape. For å ikke nevne at de helt sikkert ikke er i selvpålagt karantene nå fordi de ikke ser problemet i det de gjorde. 

Tenkte jeg det ikke. Selvfølgelig flest barn som bare er ute etter å tøffe seg og herme etter STORE USA! Hvor i pokker er foreldrene til de her småttungene? Få de hjem og sett de i husarrest. Tror foreldrene er sterkere og har litt mer makt, men de tørr ikke stoppe egne barn. De må bare være så softe med de hele tiden og la småttungene få styre alt. Det er ikke foreldre som bestemmer over barna mer. Det er omvendt.  

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

De som demonstrerer er trolig sosialklienter og derfor blir neppe berørt av om korona skulle blusse opp igjen.

Anonymkode: 56e69...6a4

Tviler på alle er det. 

1 time siden, FrittgåendeBurugle skrev:

Jeg har stilt spørsmålet ved flere anledninger, men fremdeles ikke fått noe svar ... Hva er det konkret man ønsker å oppnå med demonstrasjonene i Oslo og ellers i landet? Hvordan bekjempes politivold og rasisme  med disse pestansamlingene?

Det er nok for de vet ikke hva de skal svare. De vet ikke hva de vil oppnå. De vil bare ut å vise seg og ha det gøy..

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Herregud ro dere ned litt a. Å kalle folk for egoistiske idioter forde de kjemper sin fanesak er jo ikke lurt, hva sier det om dem som  kaller folk det. Ja, smittevernet er viktig, men det rasisme stikker og dypt. Vi dilter ikke etter USA, vi støtter menneskers rett til å være like. Hele verden gjør det nå. Det var munnbind på nesten alle, og antibac fløt nærmest i gatene. 

Anonymkode: 8d76b...29e

Det er nettopp det folk gjør. Spesielt unger og tenåringer. Sånn har nordmenn alltid vært. Må gjøre det samme som USA. 

Nettopp. Smittevernet er viktigst! For det gjelder flere menneskeliv hvis folk gir faen i det.

Endret av Warrior
Skrevet

Nei, jeg skjønner ikke heller hvordan store demonstrasjoner i Norge midt i en pandemi løser problemer i USA. Men jeg skjønner hvordan de skaper problemer her i landet.

• Liker 1
  • Opprett ny...