Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest ikke innlogget
Skrevet

Eller er det bare meg?

Lever i et forhold der jeg synes han har veldig liten respekt for meg. Han jobber veldig mye, (greit nok.) og er på mye sosiale tingen ang. jobben etter arb.tid.

Han kan fortelle meg at han skal dit eller dit kanskje 14 dager i forveien, og når dagen kommer har jo jeg glemt det. Er det sånn at jeg må huske, for den slags skyld skrive opp hva han gjør hele tiden? Jeg synes han kunne fortalt meg dette kanskje et par dager i forveien så jeg er liksom forberedt. Får litt bakoversveis når jeg får SMS mld kl.16 samme dag der han skriver Husk jeg skal til Oslo idag. Hva med kommunikasjon!! Misforstå meg ikke, jeg unner ham disse turene/middagene eller hva nå enn det er, men synes dette er mangel på respekt. Eller tar jeg feil?

Trist som faen

Videoannonse
Annonse
Gjest Bhsiltsk
Skrevet

Altså, jeg syns litt begge deler, jeg... Du kunne kanskje spurt: "Når var det du skulle til Oslo igjen?" eller "Har du noe du skal til helgen?"

Og siden du vet at han ikke prater om det, så ville du jo

vært smart om du faktisk begynte å skrive det ned.

Jeg gjør det når samboer har ting, selv om vi snakker

om det hele tiden. For plutselig så gjør vi ikke det på

et par dager (altså snakker om greia han skal på), og

så glemmer jeg det, så sant greia hans ikke involverer

meg på et vis.

De greiene han som du er i forhold med (samboer? kjæreste? hva?) drar på, er kanskje så vanlige for ham

at han ikke finner det viktig nok å prate om. Da får du

"jobbe rundt det" og gjøre det du må for å klare å huske

det.

Du nevner dårlig kommunikasjon... Har du fortalt dette

til ham? At du syns det er dårlig gjort med en sms på

fredags ettermiddag?

Hvis du har det, så syns jeg han du er i et forhold med

kunne tatt hensyn til det. Det er ikke SÅÅÅÅ vanskelig,

liksom.

Gjest scorpion i.i
Skrevet

Hei

Han sier ifra 14 DAGER I FORVEIEN. Skriv det opp på en kalender eller i mobilen. Hvor vanskelig kan det være??? Jeg synes det hadde vært verre hvis partneren bare hadde gitt beskjed like før - det ville jo spolert alle planer jeg hadde lagt.

Han er nok ikke problemet her

Gjest Gjesten
Skrevet
Hei

Han sier ifra 14 DAGER I FORVEIEN. Skriv det opp på en kalender eller i mobilen. Hvor vanskelig kan det være??? Jeg synes det hadde vært verre hvis partneren bare hadde gitt beskjed like før - det ville jo spolert alle planer jeg hadde lagt.

Han er nok ikke problemet her

Det tror ikke jeg heller

Gjest Pjusk
Skrevet

Skjønner begge parter!

Heng opp en kalender der dere begge skriver opp hva dere skal i ukene fremover. Du behøver ikke å skrive opp hans planer, det kan han gjøre selv.

Gjest Darcy
Skrevet

Dette bør kunne løses på en enkel og grei måte, ved at du enten spør når det var han skulle reise eller skriver dette opp.

Eller, du nevner for han at det er fint om han gir deg en ekstra påminnelse et par dager i forveien.

Snakk sammen, så ordner det seg nok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...