PerOve Skrevet 6. juni 2020 #1 Skrevet 6. juni 2020 Jeg bryr meg ikke om dama er stor og kraftig, det er det indre som teller. Ærlig syns jeg at det er deilig å ha noe å ta tak i, når mann har sex med damer jeg har aldri vært sammen med ei, dame som veier under 100 kilo. Ærlig jeg tenner mye mer på kraftige damer enn på tynne damer, om dama hadde veid 200 kilo hadde jeg med glede knulla henne. Di damene jeg har vært sammen med, har gitt meg så seriøst deilig og god sex.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #2 Skrevet 6. juni 2020 Bryr du deg ikke? Du sa akkurat at store damer var best! Like mye å bry seg som noe annet. Anonymkode: c52fc...ed1 23
Vhgj Skrevet 6. juni 2020 #3 Skrevet 6. juni 2020 5 minutter siden, PerOve skrev: Ærlig jeg tenner mye mer på kraftige damer enn på tynne damer, om dama hadde veid 200 kilo hadde jeg med glede knulla henne. Ja, ingenting slår 130 kg med unødvendig fett og helseproblemer. 5
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #4 Skrevet 6. juni 2020 Her var det mange motsigelser. Du lurer på hvorfor mannfolk tenner på kroppsfasongen til damer. Så påstår du at du ikke bryr deg. Men så har du visst en preferanse for kraftige damer. Du svarer vel på ditt eget spørsmål. Anonymkode: 78f4a...c5e 15
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #5 Skrevet 6. juni 2020 Dette blir litt for dumt ts, det tror jeg du ser selv også om du leser ditt eget innlegg. Du snakker med to tunger all den tid du har en preferanse på de du liker samtidig som du spør hvorfor folk har det, og mener selv du ikke har det. Men når det er så mye dobbeltmoral og motsigelse i innlegget ditt blir det bare rart og litt for dumt.. Selv er jeg liten og petit dame, noen menn liker det, noen menn liker høye damer, noen liker kraftige damer, og de fleste har en preferanse for sunne og friske mennesker. Anonymkode: 51a18...07a 10
Morpheus Skrevet 6. juni 2020 #6 Skrevet 6. juni 2020 Grunnen til det er instinkter bygget opp over mange, mange tusen år. Menn var ute etter de mest sunne og friske kvinnene som de kunne pule. Da var det størst sjanse for at de fikk et sundt of friskt barn og de var i stand til å dra opp barnet på best mulig måte. Så kunne de reprodusere seg og ta med seg disse genene videre. De som pulte sykelige overvektige, sykelige tynne eller kvinner set så ut som det var noe feil med. Fikk kanskje ikke like vellskapte barn, eller at de ikke hadde helse til å dra opp barnet som kanskje døde og ikke fikk reprodusere seg. Derfor har mennene skapt en norm for hva som er det mest pulbare hos kvinner. Det ligger i instinktene og genene våres enten vi vil det eller ikke.
GrønnNellik68 Skrevet 7. juni 2020 #7 Skrevet 7. juni 2020 Til helvete med de genene det funket sikkert på 1500 tallet. Nå i 2020 er d jo så mange menn som ikke ønsker seg barn eller er ferdig produsert så da teller den reproduskjons biten niks og nada... nå kan menn tiltrekkes av alle former og fasonger og ingenting er bedre. Det er faktisk helt fantastisk 🤩👍🏻 3
Sørlandsjenta02 Skrevet 7. juni 2020 #8 Skrevet 7. juni 2020 De fleste menn vil jo at vi skal være slanke og stramma. Da synes jeg vi skal prøve å være det. Det er jo bare å trene litt og ikke proppe i seg masse dritt hver dag
GrønnNellik68 Skrevet 7. juni 2020 #9 Skrevet 7. juni 2020 2 minutter siden, Sørlandsjenta02 skrev: De fleste menn vil jo at vi skal være slanke og stramma. Da synes jeg vi skal prøve å være det. Det er jo bare å trene litt og ikke proppe i seg masse dritt hver dag Hva med de som sliter med stoffskifte og er per gener disponert for overvekt. Vet om de som trener hver dag men blir aldri tynne. Folk er laget forskjellig. Metabolismen i kroppene våre funker så forskjellig . Medisiner kan gi overvekt. Du hadde litt svart/hvitt syn der. 2
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #10 Skrevet 7. juni 2020 2 minutter siden, Bente1234 skrev: Hva med de som sliter med stoffskifte og er per gener disponert for overvekt. Vet om de som trener hver dag men blir aldri tynne. Folk er laget forskjellig. Metabolismen i kroppene våre funker så forskjellig . Medisiner kan gi overvekt. Du hadde litt svart/hvitt syn der. Sørlands jenta er nok en mann.... Anonymkode: c49ee...5f9 4
Sørlandsjenta02 Skrevet 7. juni 2020 #11 Skrevet 7. juni 2020 2 minutter siden, Bente1234 skrev: Hva med de som sliter med stoffskifte og er per gener disponert for overvekt. Vet om de som trener hver dag men blir aldri tynne. Folk er laget forskjellig. Metabolismen i kroppene våre funker så forskjellig . Medisiner kan gi overvekt. Du hadde litt svart/hvitt syn der. Det er jo alltid unntak vet jo. Har du en diagnose har man selvsagt en unnskyldning. Men for mange er den eneste diagnosen mangel på selvrespekt og viljestyrke.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #12 Skrevet 7. juni 2020 2 minutter siden, Sørlandsjenta02 skrev: Det er jo alltid unntak vet jo. Har du en diagnose har man selvsagt en unnskyldning. Men for mange er den eneste diagnosen mangel på selvrespekt og viljestyrke. Å nei, hun er ikke en mann, beklager! Dette er et troll. Anonymkode: c49ee...5f9 4
Sørlandsjenta02 Skrevet 7. juni 2020 #13 Skrevet 7. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Å nei, hun er ikke en mann, beklager! Dette er et troll. Anonymkode: c49ee...5f9 Får man ikke ha meninger uten å bli beskyldt for å være mann eller et troll? jeg kan godt beskylde deg for å være ei feministisk bitch, men det vil jeg holde meg for god til. Lar det være i tankene mine, for jeg vil ikke hetse andre på nettet sånn som du gjør. Det må da være lov til å ha egne meninger om kropp og sexualitet. Skal alle være politisk korrekte vil jo ikke et forum fungere.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #14 Skrevet 7. juni 2020 35 minutter siden, Bente1234 skrev: Hva med de som sliter med stoffskifte og er per gener disponert for overvekt. Vet om de som trener hver dag men blir aldri tynne. Folk er laget forskjellig. Metabolismen i kroppene våre funker så forskjellig . Medisiner kan gi overvekt. Du hadde litt svart/hvitt syn der. Det er en liten andel av alle de som faktisk er veldig overvektige. Ingen skal komme og fortelle meg at alle de overvektige sliter med noe av dette. Selv med slike utfordringer, er det mange som likevel klarer å oppnå en sunn vekt, fordi de ikke gir opp. Selvfølgelig er det leit for dem det gjelder, men folks preferanser tar ikke hensyn slike utfordringer. Anonymkode: 1fe52...958 3
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #15 Skrevet 7. juni 2020 31 minutter siden, Sørlandsjenta02 skrev: Får man ikke ha meninger uten å bli beskyldt for å være mann eller et troll? jeg kan godt beskylde deg for å være ei feministisk bitch, men det vil jeg holde meg for god til. Lar det være i tankene mine, for jeg vil ikke hetse andre på nettet sånn som du gjør. Det må da være lov til å ha egne meninger om kropp og sexualitet. Skal alle være politisk korrekte vil jo ikke et forum fungere. Måten du skriver på er unødvendig og stygg. Ærlig er bra men ikke gjem deg bak ærlig. Jeg svarer deg uten respekt fordi du gjør det. Anonymkode: c49ee...5f9 3
Sørlandsjenta02 Skrevet 7. juni 2020 #16 Skrevet 7. juni 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Måten du skriver på er unødvendig og stygg. Ærlig er bra men ikke gjem deg bak ærlig. Jeg svarer deg uten respekt fordi du gjør det. Anonymkode: c49ee...5f9 Jeg svarte bare en usedvanlig frekk person som beskyldte meg for å være et mannlig troll. Bare fordi du ikke tror det kan være jenter som har et annet syn på livet enn deg. Jeg har full respekt for at du har en annen mening enn meg, men har ingen respekt for at du kritiserer meg for å ikke ha samme meninger som deg.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #17 Skrevet 7. juni 2020 1 time siden, Sørlandsjenta02 skrev: De fleste menn vil jo at vi skal være slanke og stramma. Da synes jeg vi skal prøve å være det. Det er jo bare å trene litt og ikke proppe i seg masse dritt hver dag Skal jeg holde meg slank fordi menn foretrekker det? Nei takk! Jeg skylder ikke den vanlige mannen i gata noe som helst, så jeg er akkurat som jeg vil og som det passer meg. Møter jeg en mann som liker meg som jeg er så er det helt fint, gjør jeg det ikke så er det også helt fint. Heller singel enn i dårlig forhold, og jeg gidder ikke bli sammen med noen som mener jeg skylder ham å se ut som han liker best. Anonymkode: feafe...5ec 2
Sørlandsjenta02 Skrevet 7. juni 2020 #18 Skrevet 7. juni 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skal jeg holde meg slank fordi menn foretrekker det? Nei takk! Jeg skylder ikke den vanlige mannen i gata noe som helst, så jeg er akkurat som jeg vil og som det passer meg. Møter jeg en mann som liker meg som jeg er så er det helt fint, gjør jeg det ikke så er det også helt fint. Heller singel enn i dårlig forhold, og jeg gidder ikke bli sammen med noen som mener jeg skylder ham å se ut som han liker best. Anonymkode: feafe...5ec Flott. Vi trenger jo ikke være enige. jeg liker best å holde meg slank og i form.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #19 Skrevet 7. juni 2020 3 minutter siden, Sørlandsjenta02 skrev: Flott. Vi trenger jo ikke være enige. jeg liker best å holde meg slank og i form. Jeg er også slank, men jeg er slank for min egen del og ikke fordi jeg skylder menn noe. Kvinner får ha den kroppen de har, og om de ønsker å endre på noe så skal de gjøre det fordi det er de selv som ønsker det, ikke fordi de føler at de skylder menn som gruppe å være mest mulig pulbar. Anonymkode: feafe...5ec 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #20 Skrevet 7. juni 2020 28 minutter siden, Sørlandsjenta02 skrev: Jeg svarte bare en usedvanlig frekk person som beskyldte meg for å være et mannlig troll. Bare fordi du ikke tror det kan være jenter som har et annet syn på livet enn deg. Jeg har full respekt for at du har en annen mening enn meg, men har ingen respekt for at du kritiserer meg for å ikke ha samme meninger som deg. Du bruker stygge ord og nedlatende eksempler. Det kan du ikke nekte for. Du er hårsår, litt merkelig med tanke på hvordan du snakker om andre. Tenk litt på det. Anonymkode: c49ee...5f9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå