AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #1 Skrevet 6. juni 2020 J35 Har tenkt på dette i sikkert 15 år. Noen som har prøvd? Og itillegg vært gift. Anonymkode: 7eed1...876
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #2 Skrevet 6. juni 2020 Tja, som gift kan du og din mann invitere til dette sammen på et hotelrom. Inviter for eks 4 menn pluss din mann som skal være med heletiden. La disse komme inn på tur å knulle deg etterhverandre, alle på en gang eller kun en gang om gangen. Jeg og min samboer gjør lignende 1-2 gang i året for spenningen, inviterer 1 ekstra mann eller kvinne til trekant på hotel. Noe vi begge nyter. Anonymkode: 21895...8bd
Sørlandsjenta02 Skrevet 7. juni 2020 #3 Skrevet 7. juni 2020 22 timer siden, AnonymBruker skrev: J35 Har tenkt på dette i sikkert 15 år. Noen som har prøvd? Og itillegg vært gift. Anonymkode: 7eed1...876 Kjør på. Vær ærlig med mannen din. Vil han være med, må han få lov til det. Vil han se på, må han få liv til det. Er han imot det, må han forstå at dette er en ting du har fantasert om lenge, og må få lov til å prøve. men uansett. Kjør på. Det er helt fantastisk å ha menn på alle kanter. En stiv kuk hvor enn du snur deg. Alltid en å suge på selv om du er fyllt til randen i andre hull.
Mæn40 Skrevet 7. juni 2020 #4 Skrevet 7. juni 2020 2 minutter siden, Sørlandsjenta02 said: Kjør på. Vær ærlig med mannen din. Vil han være med, må han få lov til det. Vil han se på, må han få liv til det. Er han imot det, må han forstå at dette er en ting du har fantasert om lenge, og må få lov til å prøve. men uansett. Kjør på. Det er helt fantastisk å ha menn på alle kanter. En stiv kuk hvor enn du snur deg. Alltid en å suge på selv om du er fyllt til randen i andre hull. Må forstå og Må få lov til å prøve? Kan ikke si meg enig i det utsagnet. 6
Sørlandsjenta02 Skrevet 7. juni 2020 #5 Skrevet 7. juni 2020 Vi lever i 2020. Jeg er kanskje en polygamist, men hvorfor skal hun måtte gå rundt med fantasien inni seg uten å få prøve den?
Gjest Fjeud Skrevet 7. juni 2020 #6 Skrevet 7. juni 2020 (endret) 4 minutter siden, Sørlandsjenta02 skrev: Vi lever i 2020. Jeg er kanskje en polygamist, men hvorfor skal hun måtte gå rundt med fantasien inni seg uten å få prøve den? Poenget er at i et forhold må en ha respekt for hverandre, den andres ønsker og begrensninger. Om det ikke er greit for mannen er det per definisjon utroskap, og forholdet vil selvfølgelig heller ikke kunne fortsette. Hvilket årstall vi lever i er irrelevant. Endret 7. juni 2020 av Fjeud
Mæn40 Skrevet 7. juni 2020 #7 Skrevet 7. juni 2020 1 minutt siden, Sørlandsjenta02 said: Vi lever i 2020. Jeg er kanskje en polygamist, men hvorfor skal hun måtte gå rundt med fantasien inni seg uten å få prøve den? Årstallet har vel strengt tatt ikke noe å gjøre med denne problemstillingen. Hvorfor skal han måtte dele noen med andre om man ikke vil? Betyr polygami å drite i andres følelser? Hvis en vil og en ikke vil, så får man leve med det, eller gjøre det slutt. 2
Sørlandsjenta02 Skrevet 7. juni 2020 #8 Skrevet 7. juni 2020 2 minutter siden, Fjeud skrev: Poenget er at i et forhold må en ha respekt for hverandre, den andres ønsker og begrensninger. Om det ikke er greit for mannen er det per definisjon utroskap, og forholdet vil selvfølgelig heller ikke kunne fortsette. Hvilket årstall vi lever i er irrelevant. Poenget er at hun skal være ærlig med han. så for de selv bli enige om hva som er rett og galt i deres forhold. Det har ikke du eller jeg noe med.
Gjest Fjeud Skrevet 7. juni 2020 #9 Skrevet 7. juni 2020 21 minutter siden, Sørlandsjenta02 skrev: Poenget er at hun skal være ærlig med han. så for de selv bli enige om hva som er rett og galt i deres forhold. Det har ikke du eller jeg noe med. Du skrev i forrige innlegg at hun måtte få lov til det om hun ønsket det, nå skriver du at de må bli enige, som jeg sier. Dette er tydeligvis ikke helt enkelt for deg å forstå, selv om det virker som du innså det etter du leste innlegget mitt.
Sørlandsjenta02 Skrevet 7. juni 2020 #10 Skrevet 7. juni 2020 3 minutter siden, Fjeud skrev: Du skrev i forrige innlegg at hun måtte få lov til det om hun ønsket det, nå skriver du at de må bli enige, som jeg sier. Dette er tydeligvis ikke helt enkelt for deg å forstå, selv om det virker som du innså det etter du leste innlegget mitt. De må bli enige i om de vurderer det som utroskap eller ikke. Jeg mener nei så lenge hun forteller om det på forhånd
Gjest Fjeud Skrevet 7. juni 2020 #11 Skrevet 7. juni 2020 Akkurat nå, Sørlandsjenta02 skrev: De må bli enige i om de vurderer det som utroskap eller ikke. Jeg mener nei så lenge hun forteller om det på forhånd Så om en mann forteller kjæresten sin at han skal pule en kollega på jobben i helga, så er det ikke utroskap så lenge han forteller det før han gjør det? Du kan ikke oppriktig mene det du selv skriver.
Sørlandsjenta02 Skrevet 7. juni 2020 #12 Skrevet 7. juni 2020 Her er det snakk om en fantasi hun har som ikke mannen kan oppfylle for henne alene. som om hun skulle hatt lyst til å ligge med ei anna jente.
Gjest Fjeud Skrevet 7. juni 2020 #13 Skrevet 7. juni 2020 4 minutter siden, Sørlandsjenta02 skrev: Her er det snakk om en fantasi hun har som ikke mannen kan oppfylle for henne alene. som om hun skulle hatt lyst til å ligge med ei anna jente. Det er irrelevant. Du kan si at fantasien din er å ligge med noen andre enn partneren, og ifølge din definisjon av hva utroskap er vil ikke det være utroskap😂
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #14 Skrevet 7. juni 2020 4 timer siden, Sørlandsjenta02 skrev: Her er det snakk om en fantasi hun har som ikke mannen kan oppfylle for henne alene. som om hun skulle hatt lyst til å ligge med ei anna jente. Bare lurer, er du født i 02? Om du bare er 18 år, har du et langt liv igjen til å forstå seg på alle aspeker ved sex og forhold. Mulig du tenker du er moden og vet alt, men sex og forhold, kjærlighet osv tar lang tid å bli klok på. De færreste har samme holdninger som da man var 18 Anonymkode: 7eed1...876 4
GrønnNellik68 Skrevet 7. juni 2020 #15 Skrevet 7. juni 2020 8 timer siden, Mæn40 skrev: Må forstå og Må få lov til å prøve? Kan ikke si meg enig i det utsagnet. hm...må visst følge denne tråden også.. ha ha ha kan bli interessant.
Mæn40 Skrevet 7. juni 2020 #16 Skrevet 7. juni 2020 1 hour ago, Bente1234 said: hm...må visst følge denne tråden også.. ha ha ha kan bli interessant. Det sluttet egentlig å handle om gangbang ganske fort, noe som er synd for TS og tråden 😀
GrønnNellik68 Skrevet 7. juni 2020 #17 Skrevet 7. juni 2020 4 minutter siden, Mæn40 skrev: Det sluttet egentlig å handle om gangbang ganske fort, noe som er synd for TS og tråden 😀 Jeg syns sørlandsjenta er morsom😂😂
Mæn40 Skrevet 7. juni 2020 #18 Skrevet 7. juni 2020 13 minutter siden, Bente1234 said: Jeg syns sørlandsjenta er morsom😂😂 Ja, og gjennomtenkt 😂
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå