AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #1 Skrevet 6. juni 2020 Jeg fikk et vikariat for 6 måneder siden og har nylig søkt fast stilling på samme arbeidsplass, altså intern søker. Skal jeg da kontakte de to referansene jeg spurte da jeg søkte vikariatet? Bare for å få bekreftelse på at de vil gi meg referanser denne gangen også? Jeg vil jo tro at jeg må ringe på nytt og spørre? Mulig dumt spørsmål, men jeg har så lite peiling på slikt. Anonymkode: 862d6...a19
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #2 Skrevet 6. juni 2020 Jeg pleier bare å spørre om jeg kan sette dem opp som referanse permanent, eller om de vil jeg skal varsle dem hver gang på sms eller hva de nå foretrekker. Alle mine har sagt jeg bare kan ha dem der permanent, men det skal sies at jeg har jevnlig kontakt med dem uavhengig, så de husker godt hvem jeg er liksom. Anonymkode: eebff...902
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #3 Skrevet 6. juni 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg pleier bare å spørre om jeg kan sette dem opp som referanse permanent, eller om de vil jeg skal varsle dem hver gang på sms eller hva de nå foretrekker. Alle mine har sagt jeg bare kan ha dem der permanent, men det skal sies at jeg har jevnlig kontakt med dem uavhengig, så de husker godt hvem jeg er liksom. Anonymkode: eebff...902 At jeg ikke har tenkt på det.. Det må jo være utrolig irriterende for de som skal gi referanser dersom man spør flere enn to ganger. Anonymkode: 862d6...a19
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #4 Skrevet 6. juni 2020 Jeg er ofte referanse og setter pris på å få beskjed om vedkommende har søkt på en ny stilling hvor jeg står som referanse. Det er greit å vite hva slags stillingen det er snakk om. Og så er det fint å være forberedt på det. Så jeg ville satt pris på en Mail eller SMS om det. Anonymkode: 74540...109
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå