Gå til innhold

Hvordan barbere musa?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg er en kvinne i 30-årene og kunne tenkt meg å bli glattbarbert. Men jeg skjønner ikke hvordan man får det til..?? Jeg har mye hår. Overalt der nede. Jeg har barbert meg tidligere, forsøkt å være velstelt. Men det blir bare til at jeg får håret som er mest foran til å bli kortere. 

Men det er jo så mye hår innimellom? Vanskelig å forklare. Vet ikke om det er det det heter, men det er feks mye hår på de ytre kjønnsleppene. Det er også hår langs sidene mellom vaginahull og anushull. 

Å komme til er jo et stort problem. Kan sikkert klare en del med speil (men har en mage som er litt i veien og). Men skjønner ikke hvordan jeg skal gå frem. Barberhøvel går jo ikke med så mange sprekker, kriker og kroker der. Hårfjerningskrem? Kan umulig være bra helt oppi vagina? 

Hjelp..!? 

Anonymkode: d6650...4ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Gå til noen som vokser deg.

Anonymkode: 2ae44...3a0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gå til noen som vokser deg.

Anonymkode: 2ae44...3a0

Det er bare så uaktuelt som det er mulig å få det. Helt utenkelig å ha noen fremmede som skal styre der nede. Syns dette er så flaut at jeg må skrive som anonym her inne, så ikke akkurat et alternativ å få noen til å vokse meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg forstår at kvinner har ulik anatomi, men så vanskelig er det vel ikke? :) Jeg har aldri hatt noe problem med å barbere meg. Jeg kan riktignok ikke se så godt hva jeg holder på med, men man lærer seg å føle seg frem med hender og barberhøvel og "dytte bort" det som er i veien. Du trenger sikker bare å øve deg.
Du kan også kjøpe en slik ladyshaver (kjøpte en sånn på vita). Den stusser hårene. Klipp det lengste med den og ta resten med høvelen. Hvis du skal glattbarbere deg så sørg for at bladene er så godt som helt nye. Slitte blader = nupper og sår.

Anonymkode: f46d9...16d

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På samme måte som man barberer et hvilket som helst område. Fukt hårene godt, bruk rikelig med et godt barberskum. Barber med ny skarp høvel og med hårene. Vask av skum og hår restene , ta på nytt skum, gå over en gang til. Skyll med kaldt vann for å lukke porene. Tilslutt bruker du en balsam ment for å påføres etter barbering. Samme prinsipp som alle menn som kan barbere ansiktet sitt skikkelig med andre ord.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voksing er myyye bedre. Har man mye hårvekst blir glattbarbert fort til skjegg. Både ubehagelig og ganske usexy. Da er det faktisk bedre å trimme det ned.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest bienvilleparish

Er det ikke bare å bøye seg ned å sette i gang lissom? Er jo ikke rocket science

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Joda, bøy deg ned og barber. Men noen får mye hår grunnet barbering. Så da kan det også komme mellom de store leppene, om dere skjønner. Barberer noen der også? Skulle gjerne sluppet høvelen hele tiden. Og jeg hater kjønnshår! Så forstår spm ditt TS. 

Anonymkode: 43d09...8ca

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

jeg sitter i dusjen og spriker med føttene. Kommer greit til de fleste stedene da.

Anonymkode: 1921b...b51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 minutter siden, AnonymBruker said:

Joda, bøy deg ned og barber. Men noen får mye hår grunnet barbering. Så da kan det også komme mellom de store leppene, om dere skjønner. Barberer noen der også? Skulle gjerne sluppet høvelen hele tiden. Og jeg hater kjønnshår! Så forstår spm ditt TS. 

Nei, man får ikke mer hår av å barbere. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Nei, man får ikke mer hår av å barbere. 

Det gjør man vel. Tettere vekst og mer hår. Derfor man ikke skal barbere barten på damer. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det gjør man vel. Tettere vekst og mer hår. Derfor man ikke skal barbere barten på damer. 

Dette stemmer ikke. Man har bare ett antall hårsekker, dusse kan kun bli flere ved hårtransplantasjon. Ved barbering kan håret SE tykkere ut fordi det er kappet av, men det er faktisk ikke tykkere. 

Eks. Kvinne har langt hår som er svært slitt i tuppene og har ikke vært hos frisør på flere år. Frisøren klipper så en rett klipp. Håret ser nå 3-4 ganger tykkere ut. Men det er jo fortsatt samme mengde hår på hodet hennes. Hun har ikke fått tykkere hår av å klippe av 10-15 cm. Men håret fremstår som mye tykkere. 

Anonymkode: b53b6...255

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 6.6.2020 den 10.31, AnonymBruker skrev:

Jeg er en kvinne i 30-årene og kunne tenkt meg å bli glattbarbert. Men jeg skjønner ikke hvordan man får det til..?? Jeg har mye hår. Overalt der nede. Jeg har barbert meg tidligere, forsøkt å være velstelt. Men det blir bare til at jeg får håret som er mest foran til å bli kortere. 

Men det er jo så mye hår innimellom? Vanskelig å forklare. Vet ikke om det er det det heter, men det er feks mye hår på de ytre kjønnsleppene. Det er også hår langs sidene mellom vaginahull og anushull. 

Å komme til er jo et stort problem. Kan sikkert klare en del med speil (men har en mage som er litt i veien og). Men skjønner ikke hvordan jeg skal gå frem. Barberhøvel går jo ikke med så mange sprekker, kriker og kroker der. Hårfjerningskrem? Kan umulig være bra helt oppi vagina? 

Hjelp..!? 

Sliter med det samme, har du mann, samboer, god venninne som kan hjelpe deg? Jeg tar det grøvste selv, mannen tar finishen

Anonymkode: 52b3f...044

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
13 hours ago, AnonymBruker said:

Nei, dette er feil. Så feil som det kan bli. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du, dette er virkelig bare en Gammel myte! 

Anonymkode: ea278...107

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du, dette er virkelig bare en Gammel myte! 

Anonymkode: ea278...107

Hvorfor skal vi da ikke begynne å barbere i ansiktet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...