AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #1 Skrevet 6. juni 2020 Nå er det helg igjen, da, gleder meg til mandag.. Kun en måned til 5 uker med sommerferie, gleder meg til august. Flere som har det sånn?? Er blitt så motsatt fra hvordan det var før i tiden. Blir det bedre? Anonymkode: 91b18...10b 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #2 Skrevet 6. juni 2020 Dere er inne i den verste småbarnstiden akkurat nå, så det er helt naturlig å føle det sånn. Jeg har to tette barn og husker jeg var utbrent den perioden. Hadde en mann som stilte lite opp. Hadde ikke peiling på hvordan livet med to tette småbarn var 😅 Det blir bedre jo større de blir. Husk å ta vare på dere selv begge foreldre også. Anonymkode: e7327...2dc 7
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #3 Skrevet 6. juni 2020 Haha jeg hadde garantert tenkt sånn om jeg hadde hatt 3 barn under 3 år, det synes jeg ikke er noe rart i det hele tatt! Men ja, det blir bedre, barna blir større og mer selvgående, og etter hvert er det fullt mulig å slappe av også sammen med dem. Anonymkode: 5421e...89c 9
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #4 Skrevet 6. juni 2020 Helt vanlig. Har en gutt på 7. Endelig kan han være ute litt alene med venner i helgene. Det er en ny verden, så det blir bedre. Men tre barn under tre år. Ikke rart helger og ferier er intense:) Det blir bedre ❤️ Anonymkode: de961...da1 10
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #5 Skrevet 6. juni 2020 See you😁 Jeg har tre gutter med et år mellom hver. Siste var ikke planlagt, så ble tettere enn vi hadde tenkt.. Jeg var en zombie i helger og ferier de første åra. Nå er de 10, 11 og 12, og det er helt topp😍 De krangler selvsagt som søsken flest, men de har også utrolig mye selskap i - og glede av hverandre! Anonymkode: d141b...087 8
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #6 Skrevet 6. juni 2020 Har selv 3 barn der eldste er 3,5 år. Nettopp helger og ferier jeg gleder meg til, for da slipper vi styret med levering og henting i barnehage, stresset med å ordne alt kvelden før, stresse om morgenen før bhg og jobb. Forte seg hjem og lage middag. Helger og ferier er det beste jeg vet, for da slipper vi denne tidsklemma. Bare koser oss og tar ting som det kommer. Anonymkode: 0ba82...010 6
Forundret.. Skrevet 6. juni 2020 #7 Skrevet 6. juni 2020 Ja, helt enig, jobb er fri. Har aldri skjønt meg på dem som ser på det å være hjemme med sykt barn som en fridag. Er jo sååå slitsomt. 5
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #8 Skrevet 6. juni 2020 3 barn mellom 0 og 4 her. Elsker de små apekattene, men ferie er det minst avslappende vi har Vi har også to store barn, så vi vet at det blir bedre om noen år. Men akkurat nå... puh! Anonymkode: eb96c...0a4 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #9 Skrevet 6. juni 2020 Akkurat nå, Forundret.. skrev: Ja, helt enig, jobb er fri. Har aldri skjønt meg på dem som ser på det å være hjemme med sykt barn som en fridag. Er jo sååå slitsomt. Når ungene er syke så er det fri her i uset (om de ikke spyr og bæsjer) fordi de vil bare sitte rolig og kose. Helger derimot...iallefall noen av de. Grøss.... Jeg elsker barna mine, men noen dager har jeg lyst å gjemme meg under sofaen å bare la de herje ned huset og krangle. Jeg har 3 under 5 og det blir voldsomt med trass og erting innimellom. Anonymkode: fa64f...0b8 7
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #10 Skrevet 6. juni 2020 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå er det helg igjen, da, gleder meg til mandag.. Kun en måned til 5 uker med sommerferie, gleder meg til august. Flere som har det sånn?? Er blitt så motsatt fra hvordan det var før i tiden. Blir det bedre? Anonymkode: 91b18...10b Når jeg hører om noen som har fått mange barn på få år så tenker jeg at de elsker å være med barna sine. Har en på 2 år og venter en til denne sommeren. Jeg liker ferier og helger best, når vi er en familie. Hverdagen er hard, få timer med kos på ettermiddagen også i blant vanskelig å legge. Så hverdagen er mest kjedelig. Anonymkode: 9f669...315 4
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #11 Skrevet 6. juni 2020 Jeg kommenterte over her (3 gutter på 3 år). Presiserer at det selvsagt var deilig å være hjemme med familien i helger og ferier, men at det er lov å si at man er sliten også! Med tre barn under 3 år er det ikke mye pusterom å få, uansett hvor herlig det er😍 Anonymkode: d141b...087 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #12 Skrevet 6. juni 2020 Hvorfor i alle dager fikk du da tre barn på så kort tid? Jeg gleder meg alltid til helg og få tilbringe tid med barna 😊 Anonymkode: eeeb3...adf 7
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #13 Skrevet 6. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor i alle dager fikk du da tre barn på så kort tid? Jeg gleder meg alltid til helg og få tilbringe tid med barna 😊 Anonymkode: eeeb3...adf To siste er tvillinger, ikke planlagt akkurat. Anonymkode: 91b18...10b 8
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #14 Skrevet 6. juni 2020 Det holdt igrunnen med ett barn under tre for å føle det sånn. Anonymkode: 7b70b...0eb 4
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #15 Skrevet 6. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: To siste er tvillinger, ikke planlagt akkurat. Anonymkode: 91b18...10b Skjønte jo nesten at det var tvillinger i bildet. Men det var jo et valg å bære de fram. Synes det er så trist når foreldre ikke orker å være mye med sine egne barn. Jeg hadde hjemmekontor og mine to gutter på 4 og 2 år i nesten to måneder pga Korona. Oppi der hele var jeg også høygravid, har termin om to dager. Elsket hver eneste dsg😊 Anonymkode: eeeb3...adf 3
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #16 Skrevet 6. juni 2020 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når jeg hører om noen som har fått mange barn på få år så tenker jeg at de elsker å være med barna sine. Har en på 2 år og venter en til denne sommeren. Jeg liker ferier og helger best, når vi er en familie. Hverdagen er hard, få timer med kos på ettermiddagen også i blant vanskelig å legge. Så hverdagen er mest kjedelig. Anonymkode: 9f669...315 Skal sies at jeg ellers jobber i barnehage med 3 åringer, så mulig det er derfor jeg tenker at jobb ikke er ferie. Anonymkode: 9f669...315
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #17 Skrevet 6. juni 2020 Huff, tenk så mange år du bare "vil komme gjennom". Tre tette.. Anonymkode: 7181b...ba9
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #18 Skrevet 6. juni 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: To siste er tvillinger, ikke planlagt akkurat. Anonymkode: 91b18...10b Det er jo en risiko man tar akkurat som medfødt sykdom. Man vet jo aldri hva man får 😊 Anonymkode: 9f669...315 2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #20 Skrevet 6. juni 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønte jo nesten at det var tvillinger i bildet. Men det var jo et valg å bære de fram. Synes det er så trist når foreldre ikke orker å være mye med sine egne barn. Jeg hadde hjemmekontor og mine to gutter på 4 og 2 år i nesten to måneder pga Korona. Oppi der hele var jeg også høygravid, har termin om to dager. Elsket hver eneste dsg😊 Anonymkode: eeeb3...adf Her er glorien din. Anonymkode: c5cb0...75b 32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå