Gå til innhold

Dra frem og tilbake til Sverige nå

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Min ex har adresse hos sin mor i Norge, går på AAP. Og er norsk statsborger, er helt norsk. Men han bor nå i Sverige hos en kompis etter samlivsbrudd. Men når han har lege timer og treffer barnet sitt i Norge (har ikke del i foreldreansvar og ikke samvers avtale) så reiser han mellom Norge og Sverige. Han er heller ikke i noe karantene. Det jeg lurer på er dette låv? Han blir somregel bare stoppet den ene veien, og da forklarer han bare situasjonen at han enten skal treffe ungen eller har lege time eller noe. Han sier jo ikke dette til nav. Men ikke fått noe bot eller noe, han sier tilome at han har fått beskjed om om dra tilbake samme dag, men jeg skjønner ikke dette.. Han er ca i Norge hver 14 dag, noen ganger oftere. Og noen ganger sover han litt hos venner her før han drar "hjem igjen" skjønner bare ikke hva som er regler og ikke? Så sier han at han har funnet ut at han slipper karantene så lenge han skal treffe sønnen. Men ikke har han bevis på det og ikke har han jo adresse i norge

Anonymkode: 27acd...601

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Min ex har adresse hos sin mor i Norge, går på AAP. Og er norsk statsborger, er helt norsk. Men han bor nå i Sverige hos en kompis etter samlivsbrudd. Men når han har lege timer og treffer barnet sitt i Norge (har ikke del i foreldreansvar og ikke samvers avtale) så reiser han mellom Norge og Sverige. Han er heller ikke i noe karantene. Det jeg lurer på er dette låv? Han blir somregel bare stoppet den ene veien, og da forklarer han bare situasjonen at han enten skal treffe ungen eller har lege time eller noe. Han sier jo ikke dette til nav. Men ikke fått noe bot eller noe, han sier tilome at han har fått beskjed om om dra tilbake samme dag, men jeg skjønner ikke dette.. Han er ca i Norge hver 14 dag, noen ganger oftere. Og noen ganger sover han litt hos venner her før han drar "hjem igjen" skjønner bare ikke hva som er regler og ikke? Så sier han at han har funnet ut at han slipper karantene så lenge han skal treffe sønnen. Men ikke har han bevis på det og ikke har han jo adresse i Sverige. Så politiet må bare stole på det han sier da

• Opprett ny...