AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #1 Skrevet 5. juni 2020 Men han er en skikkelig player, og jeg vil ikke felles bekjente skal vite at vi kjenner hverandre. Hvordan kan si på en pen måte at jeg ikke ønsker å godta forespørselen hans? Ja, han er en horebukk (beklager uttrykket), men han er også en høytstående mann i næringslivet, og vi har mange felles bekjentskaper. Anonymkode: fab8a...d70 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #2 Skrevet 5. juni 2020 Bare si at du vil holde det dere har utenfor insta og Facebook :) Ærlig sak det :) Anonymkode: b822a...b2d 3
Gjest Alterego666 Skrevet 6. juni 2020 #3 Skrevet 6. juni 2020 Insta er jo helt åpent og random.Det er ingenting å lese ut av det. Eller -som skrevet over- bare fortell ham at du ønsker å beholde relasjonen i et separat rom. Begge deler er helt OK.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #4 Skrevet 6. juni 2020 Drit i hva andre syns. Tror ikke folk går inn å se hvem som følger deg og tror ingen bryr seg veldig masse om han følger deg. Hvis du vil at han skal se innleggene dine så aksepterer du eller så bare ignorerer du det. Tror ikke han tar det personlig. Anonymkode: 9e7cc...1b2
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #5 Skrevet 6. juni 2020 Siden du kaller ham en horebukk... vil du karakterisere deg selv som ei hore da, eller? Hehe At noen følger en annen på instragram trenger ikke nødvendigvis å bety noe, men du kan jo bare si det som det er til ham om det plager deg Anonymkode: fb469...fbb
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #6 Skrevet 6. juni 2020 Hvor mye betaler han? Anonymkode: 0a382...a94
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #7 Skrevet 6. juni 2020 Har det noe å si med at han er en høystående mann i næringslivet? Dere har mange felles bekjente, da burde du nekte sex med ham ,mener jeg. Anonymkode: 8b8fc...ec0
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #8 Skrevet 7. juni 2020 Hei, hvor er du fra? Det samme skjedde med meg også. Jeg lurer på om det er den samme mannen? Anonymkode: 8b8fc...ec0
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #9 Skrevet 7. juni 2020 Flau over kundene dine ts? 😉 Anonymkode: 82efc...da4 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #10 Skrevet 7. juni 2020 På 6.6.2020 den 0.51, AnonymBruker skrev: Men han er en skikkelig player, og jeg vil ikke felles bekjente skal vite at vi kjenner hverandre. Hvordan kan si på en pen måte at jeg ikke ønsker å godta forespørselen hans? Ja, han er en horebukk (beklager uttrykket), men han er også en høytstående mann i næringslivet, og vi har mange felles bekjentskaper. Anonymkode: fab8a...d70 hvordan fant dere hverandre? jobber du innen næringslivet også? Anonymkode: 8d452...830
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå