AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #1 Skrevet 5. juni 2020 Baby er 7 mnd, og hjemme med far. Altså ikke hvilken som helst barnevakt - men pappaen. Baby får ikke pupp mellom 19 og 02. Har både pumpet mm og mme som kan gis på flaske hvis jeg ikke er i stand til å amme når jeg kommer hjem 😅 Jeg har privatsjåfør (min søster) som kan kjøre meg hjem ila 5 min ved behov (altså 5 min fra jeg ringer til jeg er hjemme). Er det greit? Føler selv det er tidliig, men «vet» jo at mini og pappa klarer seg fint.. Trenger råd. Er en ganske viktig feiring jeg føler jeg ikke «kan» gå glipp av Anonymkode: 08462...066
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #2 Skrevet 5. juni 2020 Var borte fra min minste da han var 6 mnd. Han nektet å ta flaske når jeg prøvde. Hadde gått helt fint da besteforeldrene prøvde. De hadde han hele dagen fra 10-23. Han spiste grøt og smoothie også på det tidspunktet. Anonymkode: a6243...ecd
Gjest RødeFare Skrevet 6. juni 2020 #4 Skrevet 6. juni 2020 Selvsagt er det greit. Slapp av og kos deg.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #5 Skrevet 6. juni 2020 Synes det er rart at baby ikke har fått være alene med far tidligere. Anonymkode: 594b5...f83
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #6 Skrevet 6. juni 2020 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes det er rart at baby ikke har fått være alene med far tidligere. Anonymkode: 594b5...f83 Det har han selvsagt, men ikke over lenger tid da babyen har ammet annen hver time døgnet rundt frem til vi innførte fast føde nå ganske nylig. Han har nektet flaske helt frem til han ble vandt til mat nå. Anonymkode: 08462...066
MollyJones Skrevet 6. juni 2020 #7 Skrevet 6. juni 2020 Ja! Det er helt riktig - så lenge det er riktig for dere. 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #8 Skrevet 6. juni 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det har han selvsagt, men ikke over lenger tid da babyen har ammet annen hver time døgnet rundt frem til vi innførte fast føde nå ganske nylig. Han har nektet flaske helt frem til han ble vandt til mat nå. Anonymkode: 08462...066 Baby hadde nok tatt flaske til slutt. Synes alle babyer bør få noen netter alene med far, slik at de knytter like sterkt bånd som baby og mor. Så det er på tide du går ut nå 🙂 Anonymkode: 594b5...f83
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #9 Skrevet 6. juni 2020 Dra ut å kos deg ☺️ Man trenger det, man er ikke «bare» mamma Anonymkode: ccf07...5cd
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #10 Skrevet 6. juni 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Baby hadde nok tatt flaske til slutt. Synes alle babyer bør få noen netter alene med far, slik at de knytter like sterkt bånd som baby og mor. Så det er på tide du går ut nå 🙂 Anonymkode: 594b5...f83 Så en natt med en hylende, rasende og skrubbsulten baby som ikke vil ha flaske og savner puppen, samt en stresset og forkavet pappa som ikke klarer å stille gråten er den beste måten å knytte bånd? 🤷🏽♀️ Far og baby har et tett og godt forhold selv om jeg ammer. Takk for alle svar Anonymkode: 08462...066 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå