Gå til innhold

Klesplagg du blir tent av!

Fremhevede innlegg

Skrevet
   På 5.6.2020 den 23.22,  AnonymBruker skrev: 

Kvinneplagg på menn 

Anonymkode: e80c9...173

Sykt sexy! 

Anonymkode: 1a403...3b6

vet ikke om det var ei dame som skrev dette, ville bare vært hærlig det. Jeg synes damer med skjørt, thight fake skinny skinnbukse er sykt deilig. De fanger min oppmerksomhet. Damer med høye hæler og støvletter er rå sexy. Kan ikke få nok av det synet. Kjøpte i fjor pumps i stor str og damestøvletter , klassiske støvletter med 3 cm hæl flat. 

Jeg er 100% hetro men føler meg vel å gå med hæler - sjelden gang og damestøvletter ute i gata. Skulle ønske at lange klassiske damestøvletter var mote for menn. Jeg synes det er spennende å gå med skinnstøvletter ute og møte andre. Ingen reaksjoner bare at noen titter ned på støvlettene når jeg har dem på utsiden av jeans. Jeg synes de kler meg, finest med jeansen inne i støvlettene. 
Sikkert en del som mener jeg er rar siden jeg bruker damestøvletter ute noen ganger. Jeg tvinger meg til å bli vant med å bruke de ute. Har jeg lange støvletter under jeans tør jeg gå rundt på kjøpesenter, ingen som legger merke til noe bortsett fra litt mer lyd fra støvletthæl. 

Hvis buksa er over jeans ligner den nederste del på herre Chelsea boots  

Hva mener dere, plager ingen med å gå med damestøvletter, elsker å ha de på, lekkert. Er jo bare et skotøy. Hadde dere akseptert at typen deres brukte damestøvletter, kanskje hvis en har de under jeans. 

Anonymkode: 08aa8...64d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glemte å legge med bilde over, kjøpt slike som dette. Kan de funke på en mann, veldig klassisk danestøvlett

5D8E2F27-84BF-4406-B93A-ADAD497F0ADF.jpeg

Anonymkode: 08aa8...64d

Skrevet

Nikab😍

Anonymkode: 997aa...86f

Skrevet

Men som går i rene og pene klær uten mønster! Ensfarga skjorter!😍 En kollega hadde skjorte med blomster på idag, ikke veldig turn-on for min del 😛 (er kvinne btw)

Anonymkode: ac9a1...49b

• Liker 1
Skrevet

nylonstrømper og hvite sokker - de er overalt - runkefantasien starter...

Anonymkode: b0b31...6a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...