Gå til innhold

Klesplagg du blir tent av!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Når konas truse ligger på gulvet nedenfor senga🐰

Anonymkode: f9698...12c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lange og fargerike sommerkjoler.

Små miniskjørt med to tynne ben stikkende ned. (Thigh-gap er et must.)

Japansk skoleuniform.

Anonymkode: bf533...1e4

AnonymBruker
Skrevet

På en lokal badeplass i dag (type barnevennlig), et par damer med ganske små bikinibukser og enda bedre... Mange som tok på seg små stringtruser da de skiftet. Elsker det. Til og med ei veldig godt voksen (60+) tok på seg en liten stringtruse under en litt gjennomsiktig kjole.

Anonymkode: 53726...5df

AnonymBruker
Skrevet

Soveposer og dunjakker tenner meg.

Anonymkode: 265a5...446

AnonymBruker
Skrevet

Håndverkere som jobber på tak o.l i disse varme sommerdager som har kastet skjorta og går i baris. Det finnes ikke noe deiligere og jeg blir kåt som et uvær av dere ❤️🌺

Anonymkode: 4ab52...91a

• Liker 2
Skrevet

Lange tynne og lette sommerkjoler som flagrer rundt kroppen hennes. Overlater helt til fantasien hva som er under fordi du ikke ser det, men aner konturene av kroppen når vinden blåser kjolen inntil henne.

Når hun har på seg treningstights som sitter tett på kroppen og viser formene hennes. Med en tettsitende trenings topp oventil.

Hun kan tenne meg uavhengig av antrekk bare fordi hun er den hun er, personlighet utsråling og kjærlighet.

.
.

Hun = kona mi 😍🥰

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mye forskjellig egentlig, men trange bukser som viser konturen av musa er dødsfrekt og mindblowing.

Anonymkode: 260f4...74f

AnonymBruker
Skrevet
På 7.6.2020 den 20.22, AnonymBruker skrev:

Businessdrakt på kvinner med tydelig innsving.

Sexy BH under hvit bluse

-Classy, tighte skinnbukser på slanke kvinner

Anonymkode: fae05...ec6

Helt enig !   +  Modne damer i trange skinnskjørt, litt dissende rumpe og gyngende brede hofter. Blir fullstendig gal av dere, dufter gjerne litt deilig parfyme også ..... Holy shit !  Potensmiddel nr 1   😲

Anonymkode: 604d5...e2d

• Liker 2
Skrevet

Skinnskjørt eller skinnbukser på damer er magisk. Blir hard bare av å tenke på det..👌👍😍😍

• Liker 1
  • 1 måned senere...
AnonymBruker
Skrevet

Ahh, så ei mor (ganske så fin mor) med en tynn sommerkjole og en veldig synlig hvis stringtruse under her om dagen. Et meget vakkert syn!

AnonymBruker
Skrevet

Korte skjørt og kjoler

Lange kjoler

Nylonstrømper (disse kan synes både til skjørt/kjole men også nederst når man bruker bukse) - her fantaserer jeg om hva slags strømper osv..

Elsker også mulighet for upskirt dvs at man bak mørke briller diskret kan se så langt som mulig opp langs bena... make me hard

Anonymkode: b0b31...6a2

• 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet
På 29.7.2020 den 0.02, AnonymBruker skrev:

Ahh, så ei mor (ganske så fin mor) med en tynn sommerkjole og en veldig synlig hvis stringtruse under her om dagen. Et meget vakkert syn!

Gammel er du da ift henne? 

Anonymkode: 91f26...ad5

AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gammel er du da ift henne? 

Anonymkode: 91f26...ad5

Sikkert en del yngre, modne mødre er hot for unge gutter.

Gjest Lama_Drama
Skrevet

Ullgenser. Av en eller annen syk grunn.

AnonymBruker
Skrevet
På 18.6.2020 den 8.02, MarieLo skrev:

Jeg blir ikke opphisset av klær. Klær er bare klær.

Klart, en person man finner attraktiv må jo ha dem på seg, jeg blir sykt tent av lyseblå jeans, men ikke når de ligger sammenbrettet eller henger i en butikk, f.eks. :P 

Anonymkode: 67ef1...6a3

• Liker 1
Skrevet
På 5.6.2020 den 23.25, AnonymBruker skrev:

Blir tent av skjorter på menn som er tucket ned i buksa hvor man ser en flat mage. Det er så mangelvare i dag blant alle de overvektige vommene, så med en gang jeg ser en slank torso hos menn så blir jeg helt 😋

Anonymkode: c035a...c8a

Jaaah .... Og så brede skuldre og smale hofter ....  OMG    🤩

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Klart, en person man finner attraktiv må jo ha dem på seg, jeg blir sykt tent av lyseblå jeans, men ikke når de ligger sammenbrettet eller henger i en butikk, f.eks. :P 

Anonymkode: 67ef1...6a3

Ahh ja! Lyseblå, gjerne litt utvasket jeans. Med runde sexy lår og en deilig V i skrittet når hun går da kribler det😍

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Magetopp.

Anonymkode: 43dca...d7b

Skrevet
På 7.6.2020 den 6.29, AnonymBruker skrev:

Sommerkjoler og bare legger er veldig friskt og sexy. Ellers er alle plagg som fremhever sexy lår og hofter, og aller helst konturen av vagina, utrolig hot.

Hvis du ser konturen av vagina er du for nærme. 

Skrevet
På 7.6.2020 den 6.48, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg mener vagina. Folk flest skjønner hva jeg mener, mange kaller både selve vagina, og hele trekanten der nede vagina. 

Hjelper ikke at folk sier feil, vagina er kanalen på innsiden. Vulva er på utsiden. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...