Gå til innhold

Klesplagg du blir tent av!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, ArneAnd skrev:

Veltrente damer er flott det, men «vanlige» damer i tights, som trebarnsmor Margrete, er helt klart å foretrekke. 

Kommer vel an på hvor godt denne margrete er trent da. Jeg er 31 og har 2 barn, å blir sett på av gutta for å si det sånn. ;) Mer nå enn før, helt sikkert fordi jeg løper og trener masse! :)

Anonymkode: 91f26...ad5

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kommer vel an på hvor godt denne margrete er trent da. Jeg er 31 og har 2 barn, å blir sett på av gutta for å si det sånn. ;) Mer nå enn før, helt sikkert fordi jeg løper og trener masse! :)

Han sier jo han liker bedre når det disser, enn de mer stramme damene

Anonymkode: dfdd8...690

• Liker 1
Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han sier jo han liker bedre når det disser, enn de mer stramme damene

Det er vel ikke akkurat det jeg sier, men jeg foretrekker vanlige, naturlige damer framfor implantatopererte instababes ja. Men veltrente damer er noe av det flotteste jeg ser. 

Endret av ArneAnd
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, ArneAnd skrev:

Det er vel ikke akkurat det jeg sier, men jeg foretrekker vanlige, naturlige damer framfor implantatopererte instababes ja. Men veltrente damer er noe av det flotteste jeg ser. 

Men jeg mener altså ei bredhoftet og bredrumpet (tror jeg finner på ord her) dame, med ingen antydning til thigh gap og fødselsvekt som ikke har kommet av. Type bilringer og cellulitter som ses gjennom tightsen. Vi snakker 3barnsmor liksom. (ja jeg vet damer med 3 barn er slanke en sjelden gang, gå en annen plass og grin). De naturlige damene er jo ofte trente eller slanke, med kanskje litt ekstra på enten rumpe, mage, lår 

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere menn som skriver tights og treningstights:

Gjelder dette i hovedsak slanke og/eller trente damer, eller også "Margrete" på 28år som har født 3 barn med bred pæreform, rumpa disser og lårene presser mot hverandre osv? (jeg prøver ikke å si at "Margrete" er fæl og ikke attraktiv, ville bare male et bilde av hva jeg oftest ser i tights). 

Faktisk så skal det MYE til før jeg ikke synes det ser bra ut ja. Og de som kanskje ikke ser såååå bra ut, ser mer fasinerende ut så man titter okke som...

Anonymkode: 53726...5df

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 7.6.2020 den 18.04, AnonymBruker skrev:

Vagina er skjeden. At noen folk ikke vet hva de snakker om, er litt irrelevant.

Anonymkode: 33415...9ae

At du ikke skjønner hva han mener sier jo litt, vi andre skjønner det. 

Anonymkode: 313cd...6e9

AnonymBruker
Skrevet

kvinner i skjørt og strømpebukser er turn on for min del....og for veldig mange andre menn også.

Anonymkode: e7dc8...68e

Skrevet

Jeg blir ikke opphisset av klær. Klær er bare klær.

AnonymBruker
Skrevet

Furry suit, helst av rovdyr, som hunder, ulver, løver, tiger...

Anonymkode: d1330...27f

AnonymBruker
Skrevet

Arbeidsklær / enkel t-skjorte med jeans. Oppretta skjorte. Armer er hot, gjerne armer med verktøy i 🤩

Screenshot_20200618_202539.jpg

Anonymkode: f3129...fdb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 16.6.2020 den 14.54, ArneAnd skrev:

Forskjell på inplantatopererte og veltrente.;) Jeg går for sistnevnte. Selv ei tobarnsmor kan se stram og lækker ut! Bare å holde seg i form det. 

• Liker 1
Gjest Trudelutt1
Skrevet

Skjorter med mønster/greier på og tskjorter med skjortekrage evt store logoer og tegninger er turn-off for meg. Menn som går med det altså. Jeg er kvinne.

AnonymBruker
Skrevet
On 6/18/2020 at 7:58 AM, AnonymBruker said:

kvinner i skjørt og strømpebukser er turn on for min del....og for veldig mange andre menn også.

Men ikke alle😉

Anonymkode: f7ccf...bbc

AnonymBruker
Skrevet

Menn i arbeidsklær, blir helt våt i trusa når mannen kommer hjem fra jobb. 

Anonymkode: e9f1e...f7f

• Liker 1
Skrevet

«Skinn»-tights

Tighte jeans

Korte, luftige sommerkjoler

Hvit, stram singlet

Høye nylonstrømper med blonder

Alle disse plaggene fordrer selvfølgelig en viss kropp.

Skrevet
6 hours ago, maskinisten said:

«Skinn»-tights

Tighte jeans

Korte, luftige sommerkjoler

Hvit, stram singlet

Høye nylonstrømper med blonder

Alle disse plaggene fordrer selvfølgelig en viss kropp.

Trange jeans synes jeg er fint på så og si alle type kropper

• Liker 1
Gjest Made4u
Skrevet (endret)
På 18.6.2020 den 7.58, AnonymBruker skrev:

enig

Endret av Made4u
AnonymBruker
Skrevet

kvinner i skjørt og strømpebukser er turn on for min del....og for veldig mange andre menn også.

Enig med dette utsagnet jeg også. Jeg skjønner ikke at så mange kvinner går med skjørt og strømpebukser til daglig.  Bruker de styups under skjørt er det innafor å gå slik daglig.

Derimot blir jeg kåt av damer med skinny jeans gjerne lyse jeans. Skinny Levis jeNs på damer gjør meg sykt kåt. 😍 Levis har baklommer som sitter perfekt på damerumper og gjør at utseende på rumpa blir sexy  

Anonymkode: 08aa8...64d

• Liker 1
Skrevet

Arbeidsklær har jeg alltid vært svak for 😍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...