Gå til innhold

Klesplagg du blir tent av!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
På 8.6.2020 den 18.16, AnonymBruker skrev:

Dere som liker snekkerbukse, hvor går aldersgrensa der? Jeg er dame på 33 og liker snekkerbukse selv, men har motstått fristelsen til å skaffe meg en fordi jeg kommer til å se ut som en femåring med rynker.

Anonymkode: 9190f...9ac

Ingen aldersgrense for min del. Kona er i 50-årene og ser smashing ut i snekkerbukse. Dessverre er hun ikke like glad i plagget selv. Heldigvis liker hun mye annet av det jeg liker ;)

Men man bør nok være noenlunde slank da, ser neppe pent ut på noen med 20-30kg for mye. Da blir den fort for stram. 

Anonymkode: 15b0f...635

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hjertet mitt hopper alltid når jeg ser ei dame bruke strømpebukser, gjerne hudfargede. Synes det både er vakkert og pirrende, særlig hvis hun har pene ben. Kunne aldri hatt ei dame som ikke bruker strømpebukser. 

Anonymkode: 42d7f...439

• Liker 2
Skrevet

Løpetights funker for meg. En synlig stringtruse under gjør det enda bedre. 

• Liker 2
Skrevet

Hvit kjole med røde roser... og synet under av den hvite enkle nesten gjennomsiktige blondtrusa mot den solbrune kroppen ❤️ Det bildet har brent seg fast i minnet mitt, det samme som det vi gjorde den kvelden🥰

AnonymBruker
Skrevet
På 10.6.2020 den 8.00, ArneAnd skrev:

Løpetights funker for meg. En synlig stringtruse under gjør det enda bedre. 

Skulle tro det var jeg som skrev det... (eller vent, jeg har vel også skrevet det tidligere i tråden....)

Anonymkode: 53726...5df

Gjest atomjenta
Skrevet

Jeg elsker menn i dress som ikke er for stor. Spesielt blå dress er utrolig sexy.

Morsomt å lese at så mange menn liker kvinner i trange Levis jeans. Det liker jeg veldig godt å gå i selv ;) 

AnonymBruker
Skrevet
På 6.6.2020 den 7.48, AnonymBruker skrev:

Jeg liker pentsittende (dyre slim fit) skjorter. 

En pen, enkel hvit t-skjorte er også sexy. 

Anonymkode: ef6fc...0d5

Ja forklar hvorfor de skal være dyre, og gjerne hvor dyre. Ser det bedre ut dersom det koster noen hundredelapper mer?

Anonymkode: 6d4b2...59d

AnonymBruker
Skrevet

Damer med vide bukser og turtle neck, og genser kjoler. Det er utrolig stilig. 

Anonymkode: 6558c...88d

Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skulle tro det var jeg som skrev det... (eller vent, jeg har vel også skrevet det tidligere i tråden....)

Anonymkode: 53726...5df

Det er nok en del av oss som liker dette 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 8.6.2020 den 18.16, AnonymBruker skrev:

Dere som liker snekkerbukse, hvor går aldersgrensa der? Jeg er dame på 33 og liker snekkerbukse selv, men har motstått fristelsen til å skaffe meg en fordi jeg kommer til å se ut som en femåring med rynker.

Anonymkode: 9190f...9ac

Om du er 33 år er det ikke noe problem å gå med snekkerbukse. Jeg er mann på 40 og synes damer med snekkerbukse blir attraktive og sexy med dem på.  Liker at snekkerbukse er litt løs rundt hoftene. 

Husk at snekkerbukse var et must plagg mange gikk med. Den gir folk en kul altitude. Når det gjelder aldersgrense tenker jeg at folk opp i 50 åra fint kan gå med snekkerbukse, det gjør dem mer kule😍. Mange menn liker å se damer med snekkerbukse,  gå med det du har lyst til. Se bildene av snekkerbukse, riktig styling gjør  plagget kult. 

5B1738A0-2F9A-41E4-BCD3-3DEAB7EEBEAC.jpeg

D85A367D-3A4C-4059-9407-3B90892360A6.jpeg

Anonymkode: 08aa8...64d

AnonymBruker
Skrevet

Ingen ting slår norske kvinner i sommerkjole. Gjerne en kjole med mye farger og mønster og skjørt som går nesten ned til knærne. 

Anonymkode: 84324...9c5

Skrevet

Skitne arbeidsklær, visse uniformer (i hovedsak brann og politi) også liker jeg mannen når han går i tynn og skikkelig myk pysjbukse eller joggebukse

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Trange jeans som er høye i livet med toppen nedi buksa er dødshot. De må være trange hele veien, ikke sleng. Og badedrakt er også hot om damer bruker på stranda. Mye finere enn bikini

Anonymkode: d0495...69b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tennisklær, gjerne litt sossete. Smelter innvendig 

Anonymkode: 9243a...815

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 14.6.2020 den 16.58, Chumi skrev:

Skitne arbeidsklær, visse uniformer (i hovedsak brann og politi) også liker jeg mannen når han går i tynn og skikkelig myk pysjbukse eller joggebukse

Joggebukser. Gjerne med en stor hettegenser. Hvite sokker. 

Anonymkode: 21421...6a3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere menn som skriver tights og treningstights:

Gjelder dette i hovedsak slanke og/eller trente damer, eller også "Margrete" på 28år som har født 3 barn med bred pæreform, rumpa disser og lårene presser mot hverandre osv? (jeg prøver ikke å si at "Margrete" er fæl og ikke attraktiv, ville bare male et bilde av hva jeg oftest ser i tights). 

Anonymkode: dfdd8...690

• Liker 1
Skrevet

Jeg blir ikke tent av tøy

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Syntes det er sexy når gutter går i helt enkle og rene klær. Svart/hvit t-skjorte med shorts/bukse er yes! Det samme med skjorte og digger også når ermene er brettet opp her!

Min stoore turn-off er når det er masse greier på skjortene! Blomster eller annet mønster. Kan ikke helt forklare det men bare syntes det ser teit ut. Rent er pent! Digger heller ikke typ grønn tskjorte med bilde på, tenker de passer bedre til små barn. Men den store turn-offen er altså skjorte med mønster/greier på. Kjæresten min har dessverre en sånn og den lever farlig for å si det slik. Mulig den plutselig blir borte i peisen en vakker dag hehe ;) 

Anonymkode: ac9a1...49b

• Liker 1
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere menn som skriver tights og treningstights:

Gjelder dette i hovedsak slanke og/eller trente damer, eller også "Margrete" på 28år som har født 3 barn med bred pæreform, rumpa disser og lårene presser mot hverandre osv? (jeg prøver ikke å si at "Margrete" er fæl og ikke attraktiv, ville bare male et bilde av hva jeg oftest ser i tights). 

Anonymkode: dfdd8...690

Veltrente damer er flott det, men «vanlige» damer i tights, som trebarnsmor Margrete, er helt klart å foretrekke. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...