Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjenner dere noen forskjell i svangerskapene som går bra og ikke? Feks sterkere eller svakere symptomer underveis?

Anonymkode: ee317...8c1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen forskjell. Var veldig kvalm da jeg mistet i MA. Kvalm helt til en stund etter den første tabletten var tatt.  Svangerskapet etter det ser ut til å gå bra (er i uke 29), og da var jeg ikke kvalm i det hele tatt. Har og mistet i SA, og merket ikke noe forskjell på det svangerskapet før jeg plutselig begynte å blø. Så for meg har ikke symptomene hatt noe å si på hvilke svangerskap som går bra og ikke. 

Anonymkode: 7d751...06f

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner dere noen forskjell i svangerskapene som går bra og ikke? Feks sterkere eller svakere symptomer underveis?

Anonymkode: ee317...8c1

Nei 🙄 Absolutt ingen forskjell. Hatt 2 MA, merket ingen forskjell, ble oppdaget på UL hhv uke 12 og 8, begge døde uke 7.

Anonymkode: 18457...175

AnonymBruker
Skrevet

1 MA, 4 SA og 3 barn. Lite symptomer alle svangerskapene, ingen forskjell med dem som gikk galt.

Anonymkode: 94c4d...648

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt to svangerskap der jeg har hatt mye symptomer, disse har gått bra. 

I mine tre svangerskap der jeg har hatt lite symptomer har jeg hatt to aborter og fått et barn. 

Men for min del tror jeg symptomer har vært forbundet med kjønn. 

Anonymkode: 29db0...15d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...