AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #1 Skrevet 5. juni 2020 Jeg og samboeren min har hatt mye uflaks i det siste. Han pådro seg en ryggskade som gjør at han stort sett ligger i sengen når han ikke er på jobb. Jeg er akkurat blitt sykemeldt grunnet en sjelden kardiologisk tilstand som det ikke finnes behandling for. Vi er begge tidlig i 30-årene men føler oss tidvis som 80-åringer... Vi har det fantastisk sammen men grunnet plagene våre, har det ikke vært energi til overs for romantikk. Jeg har lyst til å planlegge en romantisk kveld for oss. Har dere noen tips til hva vi kan finne på med våre begrensninger? Det må være hjemme, da jeg ikke kan sitte oppreist i mer enn en time av gangen mens han må kunne legge seg ned ved behov..... Det eneste vi gjør for tiden er å se film, så gjerne noe som ikke innebærer skjerm. Jeg er helt blank men vi trenger så inderlig å gjøre noe kjekt sammen, men jeg føler meg rett og slett låst når jeg ikke kan gå ut av huset og han må kunne legge seg ned på kort varsel.. Noen lure sjeler der ute som har et forslag? Anonymkode: 6d25d...e8e
Kvinne87Rogaland Skrevet 5. juni 2020 #2 Skrevet 5. juni 2020 Tenne lys, sette på rolig musikk og gi hverandre massasje?
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #3 Skrevet 5. juni 2020 Hva med brettspill (det finnes romantiske/erotiske )? Bestille ekstra god takeaway? Spille musikk og drikke champagne? Anonymkode: 512f3...a2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå