AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #3 Skrevet 5. juni 2020 Jeg vil få en svær dildo i ræva. Anonymkode: 96a85...b13
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #4 Skrevet 5. juni 2020 Det finnes jo bifile menn som liker slikt, men det er ikke noe for heterofile. Anonymkode: 13d46...945
*Mocca* Skrevet 5. juni 2020 #5 Skrevet 5. juni 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Det finnes jo bifile menn som liker slikt, men det er ikke noe for heterofile. Anonymkode: 13d46...945 Såklart anal er noe for heterofile menn også.... Alle menn har samme anatomi. Velkommen til 2020 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #6 Skrevet 6. juni 2020 Når dette blir knyttet opp mot sex, virker det mer som en unnskyldning for å gjøre noe man selv vil mot andre uten å ta hensyn til andre en seg selv. Når den andre parten ikke liker det eller tar skade av det, kan man ikke bare unnskylde seg med at det var godt ment. Hva tenker du selv om dette, at andre må like noe fordi du gjør det? Anonymkode: c387c...5a1
Fioljenta Skrevet 7. juni 2020 #7 Skrevet 7. juni 2020 (endret) Nei. Han vil gå rett på sak. Jeg ville ha litt oppvarming. Han vil bli sugd. Jeg vil bli slikket. Han vil slikke. Jeg vil suge. Han vil ha pålen sin i meg. Jeg har ingen påle. Han vil ikke bli dominert. Jeg vil kjenne makten han har over meg. Han vil ha lyset på. Jeg liker best å ha bind for øynene. osv. Men, ja, vi har begge lyst til å glede den andre og møte den andres ønsker. Så tanken bak regelen er helt ok så lenge vi ikke tar den bokstavelig.😊 Endret 7. juni 2020 av Fioljenta 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå