Gå til innhold

Skal dere ut på byen i natt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter at utestedene åpnet 1. juni, skal dere dra på nattklubben, og tror dere det vil være mange der?

Anonymkode: 22108...1a7

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei

Anonymkode: 7c39d...7e1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Nei

Anonymkode: 7c39d...7e1

Hvorfor ikke? Hørte noen skrev sist gang at det var mye liv forrige helg som var første helg det var åpent, ja?

AnonymBruker
Skrevet

ja, gleder meg 

Anonymkode: 18bc2...ce5

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Nei, skal sove i natt.

AnonymBruker
Skrevet

Ja! Litt kjipt med været, men det er mange ute i Oslo i dag pga demonstrasjonene tidligere i dag. 

Anonymkode: e73c1...b3d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Har ingen planer om å menge meg med mennesker som ikke har kontroll i fylla og som meget mulig nå går rundt med smitte.

Anonymkode: 6fc5d...5a1

• Liker 3
Skrevet

Nei. Men det har ikke noe med viruset å gjøre  😊

Skrevet

Kose meg hjemme foran tv'en med noe kalt å drikke :) 

AnonymBruker
Skrevet

Nei ikke I dag, men snart.Men natt og natt, stenger ikke alt klokken 1200 da? folk går jo nesten ikke ut før da, til vanlig.

Anonymkode: 185ea...e34

Skrevet

Nei. Men det har ikke noe med corona å gjøre. Liker ikke å feste på byen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 hours ago, AnonymBruker said:

Nei ikke I dag, men snart.Men natt og natt, stenger ikke alt klokken 1200 da? folk går jo nesten ikke ut før da, til vanlig.

Anonymkode: 185ea...e34

Nei, 1. juni åpnet jo utestedene. Det betyr den kapasiteten stedet har plass til frem til 02:59, ja.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, var ikke ute i går. Slik jeg forstår det så var det første kveld med normal åpningstid, og da gadd jeg ikke ta risikoen når mange ville flokke seg på byen samtidig. Skal ikke skikkelig "ut" i kveld heller, annet en en rolig, liten pub med noen venner kanskje, for noen timer. 

Man trenger ikke være helt idiot selv om flere ting begynner åpne igjen, jo flere som holder igjen, jo bedre smittebilde i månedene som kommer. 

Anonymkode: ee593...7e1

AnonymBruker
Skrevet

Dere som var ute? Hvor mange var på utestedene? Var det 100 meter kø kl. 23:00 i går som en vanlig fredag ved alle utesteder?

AnonymBruker
Skrevet

Nei, utrolig kjedelig. I norge handler alt kun om alkoholen. Bedre i land der det sosial er viktig.

Sover om natta i norge 🙂 Legger meg senest 23.

Anonymkode: 8f964...ec0

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Så mange gale og sinte folk som skal yppe og rope BLM Og Corona i tilegg... neitakk

Anonymkode: 82cb4...38e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Så mange gale og sinte folk som skal yppe og rope BLM Og Corona i tilegg... neitakk

Vi forbeholder oss alle retten til å kutte ut disse menenskene fra livene våre.

Om de kommer med truende ''Du er imot saken'' ignorer det.

De vil drepe bestemora di for et politisk budskap. Og det er disse okei med.

Anonymkode: ce4d1...bae

• Liker 1
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er BLM?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skriver folk nei til at de var ute i går, men likevel kan beskrive hvordsan et var ute?

Skal folk ut på dansecluben i natt?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var ute i går. Super byliv, bra med fest og mye kø på Oslos utesteder, ja! :)

• Liker 1
  • Opprett ny...