AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #1 Skrevet 5. juni 2020 Har man flere muligheter til å lykkes i arbeidslivet og sosialt enn de som er introvert og overvektig/ noe mindre heldig med utseendet? Eller spiller det ingen rolle med utseendet om man uansett er introvert? Det finnes jo grader av introverthet/ utadvendthet også. Anonymkode: c37cf...b6b
Grønt blad Skrevet 5. juni 2020 #2 Skrevet 5. juni 2020 Ja, pene mennesker har en en klar fordel framfor de som er overvektige eller mindre heldige med utseendet. 7
Banankaka04 Skrevet 5. juni 2020 #4 Skrevet 5. juni 2020 Om du har lyst til å bli modell, influenser, osv, så ja... 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #5 Skrevet 5. juni 2020 Utseendet styrer jo alt. Anonymkode: 4188f...011 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #6 Skrevet 5. juni 2020 Mange introverte i arbeidslivet. Mange overvektige og mindre pene også. Dyktighet og kompetanse er heldigvis det som veier tyngst her. Anonymkode: 00a1b...2fb 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #7 Skrevet 5. juni 2020 Det å være slank er dessverre viktigst for oss kvinner, ellers kan arbeidsgiver lure på om vi er gravide. Lurer arbeidsgiver på det, tror jeg det er lett for arbeidsgiver å plutselig komme på en grunn til at man liksom ikke er godt nok kvalifisert. For menn tror jeg ikke det er å nøye. I mitt yrke er det svært viktig å være utadvendt. Pene personer har sannsynligvis flere fordeler enn oss som ikke er det. Anonymkode: f17f4...5b0 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #8 Skrevet 5. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det å være slank er dessverre viktigst for oss kvinner, ellers kan arbeidsgiver lure på om vi er gravide. Lurer arbeidsgiver på det, tror jeg det er lett for arbeidsgiver å plutselig komme på en grunn til at man liksom ikke er godt nok kvalifisert. For menn tror jeg ikke det er å nøye. I mitt yrke er det svært viktig å være utadvendt. Pene personer har sannsynligvis flere fordeler enn oss som ikke er det. Anonymkode: f17f4...5b0 Kan jeg spørre hvilket yrke du har? Anonymkode: c37cf...b6b
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #9 Skrevet 5. juni 2020 7 hours ago, AnonymBruker said: Har man flere muligheter til å lykkes i arbeidslivet og sosialt enn de som er introvert og overvektig/ noe mindre heldig med utseendet? Eller spiller det ingen rolle med utseendet om man uansett er introvert? Det finnes jo grader av introverthet/ utadvendthet også. Anonymkode: c37cf...b6b Så lenge du er slank går det sikkert helt fint........ Tror du at det å være i tro er et handikap? Anonymkode: e609d...2b8
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #10 Skrevet 6. juni 2020 21 hours ago, AnonymBruker said: Kan jeg spørre hvilket yrke du har? Anonymkode: c37cf...b6b Jeg ønsker ikke å si det konkret, men det er et yrke der man av mange blir sett på som en stille person (fra gammelt av) mens det i virkeligheten ønskes det helt motsatte av arbeidsgiver. At det ønskes, står også ofte på våre stillingsannonser. Anonymkode: f17f4...5b0
jabx Skrevet 6. juni 2020 #11 Skrevet 6. juni 2020 På 5.6.2020 den 19.30, AnonymBruker skrev: Mange introverte i arbeidslivet. Mange overvektige og mindre pene også. Dyktighet og kompetanse er heldigvis det som veier tyngst her. Anonymkode: 00a1b...2fb Ikke nødvendigvis. 1
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #12 Skrevet 7. juni 2020 20 hours ago, AnonymBruker said: Jeg ønsker ikke å si det konkret, men det er et yrke der man av mange blir sett på som en stille person (fra gammelt av) mens det i virkeligheten ønskes det helt motsatte av arbeidsgiver. At det ønskes, står også ofte på våre stillingsannonser. Anonymkode: f17f4...5b0 Bibliotekar el farmasøyt mao 🤔 Anonymkode: e609d...2b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå