Gå til innhold

Hvis man er introvert, men pen og slank..

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har man flere muligheter til å lykkes i arbeidslivet og sosialt enn de som er introvert og overvektig/ noe mindre heldig med utseendet? Eller spiller det ingen rolle med utseendet om man uansett er introvert? Det finnes jo grader av introverthet/ utadvendthet også. 

Anonymkode: c37cf...b6b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, pene mennesker har en en klar fordel framfor de som er overvektige eller mindre heldige med utseendet.

• Liker 7
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Kommer an på jobben,tenker jeg.

Skrevet

Om du har lyst til å bli modell, influenser, osv, så ja...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Utseendet styrer jo alt.

Anonymkode: 4188f...011

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mange introverte i arbeidslivet. Mange overvektige og mindre pene også. Dyktighet og kompetanse er heldigvis det som veier tyngst her. 

Anonymkode: 00a1b...2fb

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det å være slank er dessverre viktigst for oss kvinner, ellers kan arbeidsgiver lure på om vi er gravide. Lurer arbeidsgiver på det, tror jeg det er lett for arbeidsgiver å plutselig komme på en grunn til at man liksom ikke er godt nok kvalifisert. For menn tror jeg ikke det er å nøye.

I mitt yrke er det svært viktig å være utadvendt. 

Pene personer har sannsynligvis flere fordeler enn oss som ikke er det.

Anonymkode: f17f4...5b0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det å være slank er dessverre viktigst for oss kvinner, ellers kan arbeidsgiver lure på om vi er gravide. Lurer arbeidsgiver på det, tror jeg det er lett for arbeidsgiver å plutselig komme på en grunn til at man liksom ikke er godt nok kvalifisert. For menn tror jeg ikke det er å nøye.

I mitt yrke er det svært viktig å være utadvendt. 

Pene personer har sannsynligvis flere fordeler enn oss som ikke er det.

Kan jeg spørre hvilket yrke du har? 

AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

Har man flere muligheter til å lykkes i arbeidslivet og sosialt enn de som er introvert og overvektig/ noe mindre heldig med utseendet? Eller spiller det ingen rolle med utseendet om man uansett er introvert? Det finnes jo grader av introverthet/ utadvendthet også. 

Så lenge du er slank går det sikkert helt fint........

Tror du at det å være i tro er et handikap? 

Anonymkode: e609d...2b8

AnonymBruker
Skrevet
21 hours ago, AnonymBruker said:

Kan jeg spørre hvilket yrke du har? 

Jeg ønsker ikke å si det konkret, men det er et yrke der man av mange blir sett på som en stille person (fra gammelt av) mens det i virkeligheten ønskes det helt motsatte av arbeidsgiver. At det ønskes, står også ofte på våre stillingsannonser. 

Skrevet
På 5.6.2020 den 19.30, AnonymBruker skrev:

Mange introverte i arbeidslivet. Mange overvektige og mindre pene også. Dyktighet og kompetanse er heldigvis det som veier tyngst her. 

Anonymkode: 00a1b...2fb

Ikke nødvendigvis.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
20 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg ønsker ikke å si det konkret, men det er et yrke der man av mange blir sett på som en stille person (fra gammelt av) mens det i virkeligheten ønskes det helt motsatte av arbeidsgiver. At det ønskes, står også ofte på våre stillingsannonser. 

Bibliotekar el farmasøyt mao 🤔

Anonymkode: e609d...2b8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...