Gjest forfulgt Skrevet 30. juni 2005 #1 Skrevet 30. juni 2005 eksen som jeg forlot for ca ett år siden, forfølger meg... Han later som om det alrdri var problemer. blant annet strupte han meg, og jeg døde nesten... Men han er smart, umulig å bevise, han er på kg nå. Det gjør meg ingenting... men bare for par min siden fikk jeg sms om at han er "er", og om vi kan møtes.... svarer ikke. Er livstrett. Lei.
Gjest xena_ Skrevet 30. juni 2005 #2 Skrevet 30. juni 2005 Han er ikke smart. Det er bare vanskelig å bevise sånnt. Han er en patetisk liten dritt er hva han er. Føler seg sikkert tøff og stor når han struper jenter lille fjotten. Forfølger han deg så gå til politiet. Hjelper de deg ikke så mas til de gjør det. Ikke la et sånnt patetisk dyr ødelegge for deg.
Gjest Gjest1 Skrevet 30. juni 2005 #3 Skrevet 30. juni 2005 Dette hørtes ikke bra ut, det hørest ut som om exen din har store problemer med virkligheten. Skulle ønske jeg kunne si noe som trøstet deg, men det er ikke så lett. Jeg har vært i din situasjon, og vet du ikke har det så lett. Om exen din er her på KG, håper jeg han leser dette, og at han skjønner at han bør holde seg langt unna deg. Send han et svar, og be han la vær å ta mer kontakt med deg. Håper at alt går bra med deg, og at du slipper å høre noe mer fra han , eller å se han i det hele tatt. Stor klem fra meg til deg.
Gjest forbannet! Skrevet 30. juni 2005 #4 Skrevet 30. juni 2005 Nesten drept deg?? At slike folk skal kunne gå fritt Gå til politiet ja!!
Gjest Offer Skrevet 3. juli 2005 #5 Skrevet 3. juli 2005 Folk som forfølger andre er sinnsyke og kan være farlige. Jeg er selv utsatt for en slik person. Jeg er livredd han skal skade meg. Dette er snakk om en autoritær person som har bearbeidet politiet. Så i bunn og grunn er jeg blitt rettsløs. Helt utrolig at slik skal kunne skje i "trygge" Norge. For meg er det balle å holde ut og håpe han går lei....
:-) anna Skrevet 3. juli 2005 #6 Skrevet 3. juli 2005 Helvetes mannfolk med kontrollbehov!!!! Hva er det med sånne psyko-fyrer som gjør at de tror de har rett til å eie et annet menneske. Skjønner de virkelig ikke at det er hodet deres det er noe i veien med!!!!!! Har vært vitne til lignende i nær vennekrets og det er skremmende å se på nært hold hvordan syke hjerner arbeider. At noen faktisk tror at kjærlighet og makt er det samme. Sånne mannfolk er et samfunnsproblem. Både fordi de får en syk glede av å ta fra et annet menneske friheten gjennom trusler og terror, og fordi de ødelegger for alle de skikkelige gutta der ute. Skriv ned det som skjer. Hver gang han tar kontakt/du ser ham der du er o.s.v. Anmeld ham for det du kan anmelde ham for. Om det blir for ille: vurder å flytte langt vekk for en periode. Og takk Gud for at du faktisk kom deg bort fra ham.
Gjest jeg løper etter deg Skrevet 6. juli 2005 #7 Skrevet 6. juli 2005 hadde du vert redd han, så hadde du ikke skrevet at han var her på K. Dette er nok et tulleinnlegg. Du vet jo ikke om jeg er din eks heller, kan jo kalle meg hva jeg vil her inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå