Gå til innhold

Innredningstips til firkantet stue

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg skal kjøpe ferieleilighet og trenger litt tips til innredning av stuen som er helt kvadratisk. Er også en del vinduer så vet ikke helt hvordan jeg vil plassere sofa, TV og spisebord. Noen som har noe erfaring her?

Capture1.PNG

Capture2.PNG

Capture3.PNG

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vil tro den er ca 5x5m i størrelse :) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke god på sånt, men for at noen skal kunne gi et godt svar, tror jeg du må si noe om lys og himmelretning. Utsikten later ikke til å være fantastisk, så du trenger ikke å tenke på å plassere sofaen så du kan se ut. Men kan det bli for mye eller lite lys i stua? Morgensol eller kveldssol?

Anonymkode: fb781...5e3

Skrevet

Morgensol. vinduet peker sørøst. Utsikten er bare bra fra terrassen siden det er kun der man kan se til sidene hvor havet er. Fra stuen ser man bare bygget foran. 

AnonymBruker
Skrevet

I firkantet stue er det enklere å møblere om man setter sofa midt i rommet. Som for eksempel slik. Eller på en annen måte, altså bytte plass mellom spisestue og sofa. Ville hatt spisestua ved det vinduet som har sol på dagen og best utsikt. 

2C1E73FB-828B-4EC7-9DFF-F287918ACEAB.jpeg

Anonymkode: 96b24...a15

AnonymBruker
Skrevet

For å spare plass, kan man bruke benk på ene siden av spisebordet, og dytte bordet inntil veggen når det ikke er i bruk? Så nå litt nærmere på bildene, ser ikke veldig stor ut den stua. 

Anonymkode: 96b24...a15

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...