AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #1 Del Skrevet 5. juni 2020 Bor i utlandet og finner ikke Papier ned personnummeret til barnet mitt. Finnes det noen nettside jeg kab logge inn og finne det på? Til info: ja ungen er registrert i Norge, har bare rotet bort papiet. Anonymkode: 545d4...2dc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #2 Del Skrevet 5. juni 2020 Nå er barnet mitt voksen så får ikke sjekket selv, men jeg mener å huske jeg kunne se at jeg var moren hans og han var oppført som barnet mitt med personnummer på selvangivelsen på nett? Sjekk Skatteetaten.no og logg inn deg selv der og se om du står oppført med noe barn. Da vil det også stå personnummer der, garantert. Anonymkode: a941f...abe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #3 Del Skrevet 5. juni 2020 På helsenorge.no. Der kan du velge hvem. Sine helseopplysninger du vil se. Så trykker du på den bokstaven oppe i høyre hjørne (forbokstaven til barnet i en runding der), der fant iallefall jeg personnummeret Anonymkode: d0127...f36 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #4 Del Skrevet 5. juni 2020 Vil anta det står oppført på Helsenorge.no under din profil. Anonymkode: e6e38...c0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #5 Del Skrevet 5. juni 2020 Nav.no mine sider, pensjon, mine familieforhold. Anonymkode: c0903...39a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #6 Del Skrevet 5. juni 2020 Du kan sikkert ta med din norske legitimasjon, også gå til sentralarkivet i din kommune (rådhuset). De har tilgang til folkeregisteret. Anonymkode: c231e...269 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #7 Del Skrevet 5. juni 2020 Skatteetaten.no Anonymkode: 7d496...a9c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeligliten Skrevet 6. juni 2020 #8 Del Skrevet 6. juni 2020 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Bor i utlandet og finner ikke Papier ned personnummeret til barnet mitt. Finnes det noen nettside jeg kab logge inn og finne det på? Til info: ja ungen er registrert i Norge, har bare rotet bort papiet. Anonymkode: 545d4...2dc Du kan sjekke det på helsenorge om du har foreldreansvar 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sommermor Skrevet 6. juni 2020 #9 Del Skrevet 6. juni 2020 4 timer siden, Lykkeligliten skrev: Du kan sjekke det på helsenorge om du har foreldreansvar 😊 Det kommer an på hvor gammelt barnet er. Hvis det er over 12 år har foreldre begrenset adgang til å sjekke opplysninger angående barnet på helsenorge.Og er barnet over 16 år, har foreldre dessverre ingen adgang uansett om vi har foreldreansvar for barnet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkeligliten Skrevet 6. juni 2020 #10 Del Skrevet 6. juni 2020 23 minutter siden, sommermor skrev: Det kommer an på hvor gammelt barnet er. Hvis det er over 12 år har foreldre begrenset adgang til å sjekke opplysninger angående barnet på helsenorge.Og er barnet over 16 år, har foreldre dessverre ingen adgang uansett om vi har foreldreansvar for barnet. Da kan man sjekke folkeregistre vell? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leeloo Skrevet 6. juni 2020 #11 Del Skrevet 6. juni 2020 Har ikke barnet pass om det er registrert med norsk personnummer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå