Gjest gjest- silje Skrevet 5. juni 2020 #1 Skrevet 5. juni 2020 Noen som har prøvd å blande airol 0,05% sammen med aco canoderm 5% krem? Finner ingenting når jeg googler, og finner heller ikke det norske vedlegget på airolen.. Noen som har peiling?
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #2 Skrevet 5. juni 2020 37 minutter siden, gjest- silje skrev: Noen som har prøvd å blande airol 0,05% sammen med aco canoderm 5% krem? Finner ingenting når jeg googler, og finner heller ikke det norske vedlegget på airolen.. Noen som har peiling? Hva tenker du på? Anonymkode: 5ef4d...545
Gjest gjest- silje Skrevet 5. juni 2020 #3 Skrevet 5. juni 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva tenker du på? Anonymkode: 5ef4d...545 Om disse kan blandes sammen, altså at jeg kan bruke de sammen..
Professor Orm Skrevet 6. juni 2020 #4 Skrevet 6. juni 2020 Ville ikke gjort det, du vil være sikker på at den trekker godt ned i huden. Ta airol først, og canoderm om en halvtime.
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #5 Skrevet 6. juni 2020 På 5.6.2020 den 16.23, gjest- silje skrev: Noen som har prøvd å blande airol 0,05% sammen med aco canoderm 5% krem? Finner ingenting når jeg googler, og finner heller ikke det norske vedlegget på airolen.. Noen som har peiling? Hva skal du bruke Airol for? Kan ha noe å si. Anonymkode: 5ef4d...545
Gjest gjest- silje Skrevet 6. juni 2020 #6 Skrevet 6. juni 2020 1 time siden, Professor Orm skrev: Ville ikke gjort det, du vil være sikker på at den trekker godt ned i huden. Ta airol først, og canoderm om en halvtime. Ok takk for svar, tenkte at som tilvenning, slik at huden ikke blir så sår/tørr. Den skal brukes mot arr.
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #7 Skrevet 7. juni 2020 8 timer siden, gjest- silje skrev: Ok takk for svar, tenkte at som tilvenning, slik at huden ikke blir så sår/tørr. Den skal brukes mot arr. Da ville jeg lagt den rett på arrene og bare på de, ikke hele ansiktet. Har du fått den av lege eller hudpleier? Jeg fikk forresten ingen bivirkningen, er ikke sikkert du gjør heller, eller har du prøvd den alt? Anonymkode: 5ef4d...545
Professor Orm Skrevet 7. juni 2020 #8 Skrevet 7. juni 2020 10 timer siden, gjest- silje skrev: Ok takk for svar, tenkte at som tilvenning, slik at huden ikke blir så sår/tørr. Den skal brukes mot arr. Kjenner til problemet! Jeg bruker den bare 3 ganger per uke pga det. Føler det fungerer bra å gjøre som jeg foreslå for deg i alle fall ☺️
Gjest gjest- silje Skrevet 7. juni 2020 #9 Skrevet 7. juni 2020 (endret) 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Da ville jeg lagt den rett på arrene og bare på de, ikke hele ansiktet. Har du fått den av lege eller hudpleier? Jeg fikk forresten ingen bivirkningen, er ikke sikkert du gjør heller, eller har du prøvd den alt? Anonymkode: 5ef4d...545 Men den fungerer jo også mot fine linjer, så jo, jeg vil selvsagt ha den i hele ansiktet Fikk den av lege. 9 timer siden, Professor Orm skrev: Kjenner til problemet! Jeg bruker den bare 3 ganger per uke pga det. Føler det fungerer bra å gjøre som jeg foreslå for deg i alle fall ☺️ Ja, nå gjorde jeg slik du anbefalte igår, og det gikk fint! Ingen tørrhet foreløpig, men det kan også ha med aco kremen, for den har gjort livet mitt bedre, endelig fant jeg en god krem som ikke koster skjorta og som faktisk hjelper mott tørr hud. Men dere med erfaring, synes dere det er vanskelig å smøre den ut? Ble så fort tørr jo, slik at jeg ble usikker på om jeg fikk den overalt,, eller har jeg tatt for lite mengde? Endret 7. juni 2020 av gjest- silje
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2020 #10 Skrevet 7. juni 2020 32 minutter siden, gjest- silje skrev: Men den fungerer jo også mot fine linjer, så jo, jeg vil selvsagt ha den i hele ansiktet Fikk den av lege. Ja, nå gjorde jeg slik du anbefalte igår, og det gikk fint! Ingen tørrhet foreløpig, men det kan også ha med aco kremen, for den har gjort livet mitt bedre, endelig fant jeg en god krem som ikke koster skjorta og som faktisk hjelper mott tørr hud. Men dere med erfaring, synes dere det er vanskelig å smøre den ut? Ble så fort tørr jo, slik at jeg ble usikker på om jeg fikk den overalt,, eller har jeg tatt for lite mengde? Synes den kommer i så liten størrelse, blir den ikke tom med en gang når du tar den i hele ansiktet? Jeg brukte den mot kviser før ble ikke mer tørr enn jeg vanligvis var. Heller ingen andre reaksjoner. Anonymkode: 5ef4d...545
Gjest gjest- silje Skrevet 7. juni 2020 #11 Skrevet 7. juni 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes den kommer i så liten størrelse, blir den ikke tom med en gang når du tar den i hele ansiktet? Jeg brukte den mot kviser før ble ikke mer tørr enn jeg vanligvis var. Heller ingen andre reaksjoner. Anonymkode: 5ef4d...545 Ja, den var veldig liten. Prøver å bruke minst mulig slik at den kanskje varer en stund, så får se. Hvis jeg bare bruker den 3g i uken, til hele ansiktet, så bør den jo vare en stund, så kan jeg ta på arrene uteneom. Så bra, at du ikke fikk noen reaksjoner. Dett går bra her også, foreløpig. Håper det fortsetter slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå