Gå til innhold

Hvilket rom i huset ditt liker du best?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket rom liker du best? Jeg kan begynne med å si at badet mitt og kjøkkenet mitt er de rommene jeg liker best!

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kjøkkenet. Ikke fordi det er drømmekjøkkenet utseendemessig. Vi er unge og bor ikke i vårt forever home. Men fordi det er utrolig praktisk og kjekt å jobbe på, og har masse lagringsplass! 😄

Anonymkode: cf0ef...f77

Gjest Pianobar
Skrevet

Spisestuebordet (står i stua).

AnonymBruker
Skrevet

Kjøkkenet 😊

Anonymkode: 07660...db7

AnonymBruker
Skrevet

Stue/kjøkkenrommet. Det er der vi er aller mest, og det er stort, lyst og luftig! Elsker åpen løsning med to små, praktisk å se dem hele tiden❤️

Anonymkode: bb34b...7f5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke hus.

Anonymkode: 342ee...9bd

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke hus.

Anonymkode: 342ee...9bd

Da regner jeg med at du har leilighet?

Skrevet
Just now, Banankaka04 said:

Da regner jeg med at du har leilighet?

Sikkert telt

AnonymBruker
Skrevet

Soverommet. Stor, komfortabel seng. Brukes kun til søvn og kos. God lufting, og varmepumpe de dagene det er for varmt ute. Lagt penger i kvalitet på dyner, puter, og trekk. Alt av klær er i walk-in, så ikke noe støv og dårlig luft. 

Anonymkode: dd54f...183

Skrevet

Stua. Vi pusset den opp mens vi hadde hjemmekontor og god tid. Den blir ekstra stemningsfull på solfylte ettermiddager. Da er lyset der inne helt nydelig og fargene kommer til sin rett.

AnonymBruker
Skrevet

Soverommet, det er så avslappende og behagelig der.

Anonymkode: 4d469...440

Skrevet

Kjøkkenet. Pusset opp i 2018 og veldig fornøyd med hvordan det ble. :) 

Skrevet

Stua! Der har vi mange planter, fin utsikt, komfortable sitteplasser, gode farger. det er koselig rom som får frem personligheten til oss som bor der. 

AnonymBruker
Skrevet

Vi har et digert allrom (stue/kjøkken) som nylig er pusset opp. Det veldig fint, svært funksjonelt, og både jeg, resten av familien og alle besøkende elsker å være der!

Anonymkode: 2466a...1d2

AnonymBruker
Skrevet

Loftsstua/biblioteket er det rommet jeg synes er finest. Der er det fullt av bøker, en god stol, og et stort gavl-vindu med fin utsikt og hvor det kommer inn masse lys. 😍

Anonymkode: d453d...dca

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Badet. Jeg tilbringer utrolig mye tid på badet. Har varmekabler, så ligger ofte på gulvet og varmer meg eller leser bøker. 

Anonymkode: b2f7f...057

Skrevet

Før var det TV-stua. Men all tiden på Pinterest nå i koronatiden, inspirerte meg, så nå er det min nye okergule entré!

• Liker 1
Skrevet

Badet med badekar. ❤️  Og hobbyrommet. Det handler om rom jeg trives i, interiør og utseende har mindre betydning. I så tilfelle måtte jeg sagt vaskerommet, men der trives jeg ikke så godt. 🤣

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...