bellaalice10 Skrevet 5. juni 2020 #1 Skrevet 5. juni 2020 Ser de har et mat merke på tights.no som heter monster. Når jeg googler det finner jeg 0 info, eller noen andre plasser de selger det. Er det noen som vet om det er reelt eller har en forklaring på dette? Blir litt skeptisk når jeg ikke klarer å finne merket andre steder.
bellaalice10 Skrevet 5. juni 2020 Forfatter #3 Skrevet 5. juni 2020 34 minutter siden, Hmmmmmm skrev: Hva er du skeptisk på da? At generelt tights.no har falske varer, og at maten varene dermed ikke inneholder det som står på etiketten.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #4 Skrevet 5. juni 2020 14 minutter siden, bellaalice10 skrev: At generelt tights.no har falske varer, og at maten varene dermed ikke inneholder det som står på etiketten. Har aldri hørt om dette. Er det sant? Anonymkode: 0d86a...72e
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #5 Skrevet 5. juni 2020 Jeg likte veldig godt monster proteinbarer. Husker ikke hvor de ble kjøpt fra. Jeg slutta å kjøpe de fordi de var for gode og jeg proppa de i meg🙈 Har litt dårlig selv-disiplin, kan ikke ha sånt liggende... Anonymkode: c126d...0d2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #6 Skrevet 5. juni 2020 Monster "knikklunsj" er ekstremt god men påvirker syke magesmerter og problemer for mange pga. et søtningsmiddel som er i Anonymkode: 1038a...830
Lille_fruen Skrevet 5. juni 2020 #7 Skrevet 5. juni 2020 Pleier å bestille Monster Protein Chips til mannen for å hjelpe ham med å begrense kaloriinntaket..de smaker godt. Finnes i en liten pose på 50 g, bare ca 180 kal. Grei erstatning for vanlige chips😋😋
Hmmmmmm Skrevet 5. juni 2020 #8 Skrevet 5. juni 2020 3 timer siden, bellaalice10 skrev: At generelt tights.no har falske varer, og at maten varene dermed ikke inneholder det som står på etiketten. Ok. Jeg har bestilt masse av de. Elsker den hvite sjokoladen med og uten crisp. Salt lakris musene uten sukker er også akkurat som vanlig. Vær gang jeg har bestilt, har jeg fått varene innen noen få dager. Rett på døra eller hengende på postkassa. Helt supert med andre ord.
kahaki Skrevet 6. juni 2020 #9 Skrevet 6. juni 2020 Monster er etikken, ikke produsent. Eksempel er shitakepastaen de selger, den er bare pakket inn i monsterlogo men jeg kjøpte uten denne logoen på gymgrossisten. Ikke opplevd at det er fake på noe vis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå