AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #1 Skrevet 5. juni 2020 Hadde følelser for han og nå er jeg helt knust. Føler meg skikkelig brukt. Har noen andre opplevd dette? Burde jeg skrive noe til han på messenger? Blokkere han overalt? Hvordan kan jeg komme meg over han? Anonymkode: 59686...048
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #2 Skrevet 5. juni 2020 Bor kanskje i rekkehus han da, siden han ikke rekker ut hånda til deg? Eller kanskje han bor i seilbåt og seiler sin egen sjø? Kanskje han er leietaker og bare betaler for bruken der og da? Ikke lett å vite. Nå er det helg og med det nye muligheter. Ut og løp. Det er løpetid. Sterke kvinner gråter ikke, de drikker vin. En må regne med litt svin(n). Anonymkode: 889fb...249
Candiru Skrevet 5. juni 2020 #3 Skrevet 5. juni 2020 Du trenger vel egentlig ikke å gjøre noe som helst. Jeg vet det er en kjip situasjon å være i, men det er sånn som skjer. Det er livet. Noe er fint, noe er vondt. dette er vondt. Hvis han har blokkert deg så skal du ikke skrive noe, lan han være i fred. Det er ikke noe galt med deg, han synes vel bare at dere ikke passer sammen. Det vil gå over, ta vare på deg selv ❤️ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå