AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #1 Del Skrevet 5. juni 2020 Har noen søppelsekker med klær jeg ønsker å gi bort. Har sett det står uff containere rundt om, og kunne derfor tenkt meg å gi klærne til dem. Men får hele, fulle søppelsekker plass oppi? Er et stykke til nærmeste container så kjedelig om det blir bomtur.. Anonymkode: 5b6fa...b65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #2 Del Skrevet 5. juni 2020 Nei, jeg slet med en vanlig, men stor pose. Anonymkode: 95eaa...50b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #3 Del Skrevet 6. juni 2020 Nei, du må fordele det i handleposer. Anonymkode: ee0a6...fc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 6. juni 2020 #4 Del Skrevet 6. juni 2020 Jeg har fått nedi søppelposer i Uff-kontainere. De har vært ganske fulle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2020 #5 Del Skrevet 6. juni 2020 Jeg leverte nettopp en FULL svart sekk med klær og sko i uff kontainer, lurte selv på hvordan det ville gå, null problem, det skled rett nedi. Anonymkode: eadc3...60e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bienvilleparish Skrevet 7. juni 2020 #6 Del Skrevet 7. juni 2020 Ja, jeg har hevet nedi mange stappa søppelsekker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå