Gå til innhold

P-stav erfaring

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen her inne som har erfaring med p-stav? 

Anonymkode: 08ade...d60

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk satt inn p-stav grunnet blødningsforstyrrelser, men den gjorde det verre... Hadde den inne i 8 måneder tror jeg, så maktet jeg ikke mer!

Men ingen bivirkninger, enkel å sette inn og ta ut. Lite sær følelse med en faktisk stav under huden 😅

AnonymBruker
Skrevet

Jepp, kjempefornøyd.

Anonymkode: 2d0be...7cb

AnonymBruker
Skrevet

Ble deprimert av den. Altså fikk en ordentlig depresjon. Forferdelige greier. Nedstemt og jævlig i flere år før jeg skjønte at det kunne være den. Aldri mer!

Anonymkode: 1e044...28e

AnonymBruker
Skrevet

Veldi fornøyd! Har hatt den i over ett år. Hadde ugjevne blødninger i starten, men nå har jeg ikke mensen lenger. Det er så godt å ikke ha smertene og blødninga å bekymre meg over. Betyr selfølgelig ikke at du vil miste din, men kan skje. Har egentlig ikke opplevd noen av de andre bivirkningene. Så for meg var det ein god løsning 😃

Tenker det er noe du må prøve litt ut selv. jeg hadde p-piller før og reagerte ikke så mye på dem heller, men glemte litt for ofte å ta pillene 😅

Anonymkode: e62e1...9ba

Gjest Tamsi
Skrevet

Trodde jeg skulle miste mensen på den, for den var borte de ca seks første ukene. Så blødde jeg nesten sammenhengende i over tre måneder, da fikk jeg den fjernet. Det gav seg liksom i små perioder av gangen, typisk 3-4 dager, akkurat sånn at jeg trodde jeg kunne gå en dag uten bind. For så å blø gjennom. Jeg orket ikke gå rundt hver eneste dag og være redd for å blødd gjennom. Det eneste som hjalp var et sinnsykt forbruk av bind. Selv etter jeg tok den ut ble jeg ikke kvitt den frykten på lang tid.

Hadde jeg taklet de hersens blødningene hadde jeg elsket den. Ingen andre bivirkninger. Men en veninne blødde sammenhengende i TO ÅR, så det var liksom det jeg så for meg. God prevensjon da, vi hadde jo nesten ikke sex.

AnonymBruker
Skrevet

Veldig dårlig erfaring. Ble veldig nedstemt, humørsvingninger uten like, oppblåst, gikk opp i vekt (som forsvant når jeg tok den ut) og lite energi. Det fine med den var jo selvfølgelig at man slapp å tenke på å ta p-piller hver dag. 

Hormonell prevensjon holder jeg meg unna. 

Anonymkode: 8866c...44e

Skrevet

Veldig fornøyd med min. Er på min andre nå. Gikk på cerazette før jeg fikk stav - det anbefales, det kan fortelle deg hvordan staven blir for deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...