AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #1 Skrevet 5. juni 2020 Noen som har klart å potetene 2,5-åring med en nyfødt hengende på puppen? Hadde hatt lyst til å få det til i sommer, men blir kanskje mye med både ny baby i hus, og pottetrening?? Anonymkode: cd50e...840
vesla1985 Skrevet 5. juni 2020 #2 Skrevet 5. juni 2020 Hei. Spennende å bli storesøsken. Jeg tenker alt til sin tid. Er barnet klar så kjører du på, men mange har en tendens til å gå litt tilbake i det den lille kommer i hus. Da må en dele oppmerksomheten. Vi har en 2,5 åring som prøver nå på eget initiativ. Rett som det er springer hun på badet og tar av bleien og setter seg på do, for hun er mer der potten er tull men do det er greit. kanskje kult å være med å ta ut et kult toalett sete eller en potte å gjøre seg kjent med den uten babyen med masse lykke til .
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #3 Skrevet 5. juni 2020 Det er jo bare å prøve det Anonymkode: a15d7...e2b
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #4 Skrevet 5. juni 2020 Det å bli storesøsken kan funke begge veier. Noen vil ha bleie, for å bli baby igjen og få all den oppmerksomheten. Andre vil absolutt ikke ha bleie, for det er kun for babyen.. Du må bare vente å se hvordan din reagerer. Anonymkode: 432a9...0a7
laviniabcn79 Skrevet 5. juni 2020 #5 Skrevet 5. juni 2020 fikk barn og hadde ei som ble ren med bleie samtidig, 100% alene. det gikk veldig fint. er barnet klar for det. det går seg naturlig litt til. nå er 2 mann blitt 2 år, og det er en gutt og jeg stresser for hvordan jeg skal lære han og gå på do nå...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå