Gå til innhold

Pottetrening med nyfødt i hus

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har klart å potetene 2,5-åring med en nyfødt hengende på puppen? Hadde hatt lyst til å få det til i sommer, men blir kanskje mye med både ny baby i hus, og pottetrening??

Anonymkode: cd50e...840

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.  Spennende å bli storesøsken.   Jeg tenker alt til sin tid.   Er barnet klar så kjører du på,  men  mange  har en tendens til å gå litt tilbake i det  den lille kommer i hus.  Da må en dele oppmerksomheten.   Vi har en 2,5 åring som prøver nå  på eget initiativ.  Rett som det  er springer hun på badet og tar av bleien og setter seg på do, for hun er mer der potten er tull men do  det er greit.   

kanskje kult å være med å ta ut et kult toalett sete eller en potte å gjøre seg kjent med den  uten babyen med :)  masse lykke til .  

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo bare å prøve det :)

Anonymkode: a15d7...e2b

AnonymBruker
Skrevet

Det å bli storesøsken kan funke begge veier. Noen vil ha bleie, for å bli baby igjen og få all den oppmerksomheten. Andre vil absolutt ikke ha bleie, for det er kun for babyen.. 

Du må bare vente å se hvordan din reagerer. 

Anonymkode: 432a9...0a7

Skrevet

fikk barn og hadde ei som ble ren med bleie samtidig, 100% alene. det gikk veldig fint. er barnet klar for det. det går seg naturlig litt til. nå er 2 mann blitt 2 år, og det er en gutt og jeg stresser for hvordan jeg skal lære han og gå på do nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...