AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #1 Skrevet 5. juni 2020 Jeg leier sokkel og har Ok huseier (er Ok foran meg i allefall) men det er så lydt og vi får aldri til å slappe av hjemme på grunn av det. Man hører når de gjesper, snakker, raper, hvor i huset de befinner seg og går, hvem som er på besøk når, får ikke til å sovne før det er stille i huset, og det er opptil klokka fire på natta osv. Man bor jo praktisk talt oppå hverandre. Ofte besøk og da får jeg servert alle samtalene fordi det er så lydt, og det spares ikke på omtale av andre folk noe som også gjør at jeg ikke klarer å slappe av. Er som å være gullfisk i bolle. En gang hadde de besøk som filma meg ut vinduet. Hvordan takler dere andre leietagere å leve sånn? Jeg føler meg hengt ut på stang, som om hele livet mitt er på visning og stressnivået blir så høyt pga det. Får ikke til å slå oss til ro og å være oss selv og slappe ordentlig av. Anonymkode: 34de0...0da
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #2 Skrevet 5. juni 2020 Hvorfor flytter ikke du? Dett hadde jeg ikke orket. Inntil videre, kjøp ørepropper eller sett på musikk. Anonymkode: 9f5ca...60d 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #3 Skrevet 5. juni 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor flytter ikke du? Dett hadde jeg ikke orket. Inntil videre, kjøp ørepropper eller sett på musikk. Anonymkode: 9f5ca...60d Det er ikke bare-bare å flytte, det er veldig kostbart å flytte. Samtidig som at det sliter både på møbler og utstyr som TV, vaskemaskin osv. Anonymkode: 34de0...0da
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #4 Skrevet 5. juni 2020 Vi hadde det dessverre likt hos oss - vi er utleiere. Kjøpte hus for litt siden, og fant ut at det var syyykt lytt til utleiedelen vi har laget. Vår løsning ble å pusse opp hos oss og leieboere. Satt ekstra isolasjon i veggene på de verste rommene (barnerom og deres soverom). Ellers er prøver vi å være bevisste på bråk, og forsøker å holde lydnivå på barna nede, spesielt tidlig på morgenen når leieboerne mest sannsynlig sover. Mitt eneste råd er å prate med utleier om det. Kanskje dere finner en løsning, slik som hos oss der vi hadde tenkt til å pusse opp huset og dermed omprioriterte litt og tok de verste rommene? Hvis ikke så hadde jeg flyttet. Man skal føle seg vel og hjemme i hjemmet sitt❤️ Anonymkode: 8c079...5fb
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #5 Skrevet 5. juni 2020 Alt annet er bare perfekt, men kan man venne seg til det? Å gi mer f**n? Anonymkode: 34de0...0da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå