Eneri Skrevet 15. juni 2020 #101 Skrevet 15. juni 2020 På 5.6.2020 den 13.05, AnonymBruker skrev: Låser du døra for mannen din? Hadde min ektefelle gjort det, så hadde jeg begynt å lure. Anonymkode: 35a89...eab Hehe, jeg låser alltid baddøra, selv når jeg er alene hjemme 😀Er bare en vane. Dobbelvask eller dobbeldusj uaktuelt her. Vil være alene på badet. Det HAR hendt at tenåringsdatter får komme inn på badet en travel morgen hvis vi ikke har stått opp til planlagt tid så vi rekker ha bader hver for oss. Vi har to bad, samboer og jeg bruker 'fast' hvert vårt.
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2020 #102 Skrevet 15. juni 2020 Vi har to bad. 2 vask med speil på ene badet. En vask på det andre. Vi fikser oss av og til sammen. Men kunne jo brukt hver sitt bad. Men kan se for meg nær vi får barn at det er greit med to. Da kan en sørge for tannpuss og stell mens en selv kanskje får fikset seg. Anonymkode: 88876...f68
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #103 Skrevet 16. juni 2020 På 5.6.2020 den 12.28, AnonymBruker skrev: Ser helt teit ut spør du meg. Er det fordi man skal pusse tennene samtidig lissom? De fleste har jo 2 bad. Pleier dessuten å stelle meg alene, hadde fått helt fnatt hvis mannen skulle stå oppi meg på badet 🤷♀️ Anonymkode: 12a80...a98 Han trenger ikke stå oppi deg når dere har 2 vasker Vi har 2 vasker og kun ett bad/do. Veldig greit med 4 barn som skal vaske hender samtidig, samt meg selv og mannen før vi spiser. Eller når barna skal pusse tenner om kvelden. Pleier også ofte å pusse tenner samtidig som mannen. Må ikke ha 2 forskjellige rom til det. Gå på do gjør jeg alene. Vi er forsjellige - jeg vil ha 2 vasker når vi pusser opp Anonymkode: 8d5e0...211
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #104 Skrevet 16. juni 2020 På 5.6.2020 den 12.36, AnonymBruker skrev: De fleste mennesker klarer seg faktisk uten. Litt spesielt at dere ikke kan klare dere uten. Hva gjør dere på ferier osv...? Anonymkode: 28cd5...13e Ord og uttrykk..... 🙄🙄 Selvsagt hadde de klart seg uten. Jeg forstod hvertfall hva hun mente. Anonymkode: 8d5e0...211
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #105 Skrevet 16. juni 2020 På 5.6.2020 den 13.03, AnonymBruker skrev: Enig, har et trygt og fint forhold med typen, men liker å ha noen ting jeg gjør aleine. Ting som skjer på badet er helt klart på lista der. Ikke av noen annen grunn enn at jeg liker best å være alene da. Anonymkode: 75418...cfa Selv om vi har 2 vasker, betyr ikke det at vi er der samtidig hele tiden. Men det er greit å ha det NÅR vi er flere som skal vaske hender osv. Ser det er mange som nærmest ser på det å ha 2 vasker som avsky..... Selv om en selv ikke ser behovet, så er det unødvendig å si at det ser latterlig ut, rart ut osv. "Noe sånt kommer aldri i mitt hus!" Som om det var styggedommen selv som kom med 2 vasker istedet for 1. Anonymkode: 8d5e0...211 1
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #106 Skrevet 16. juni 2020 På 5.6.2020 den 12.36, AnonymBruker skrev: De fleste mennesker klarer seg faktisk uten. Litt spesielt at dere ikke kan klare dere uten. Hva gjør dere på ferier osv...? Anonymkode: 28cd5...13e Nå har de fleste hotellrom vi har hatt de siste årene også hatt dobbelt vask, eller i alle fall bred vask med mye plass. Men er det enkel vask står vi "oppå" hverandre over en vask. Og tar barbering (han), hår og sminke i speil på selve hotellrommet - en situasjon jeg er veldig glad vi ikke har hjemme, da hårspray, hår, sminkesøl og skjeggstubber, ikke er noe jeg ønsker å dra inn i for eksempel en stue. På hytta har vi enkelvask. Men det blir noe annet. Der har man jo litt latere morgener, skal ikke ut døra samtidig, lite stell av hår/skjegg/sminke, og så videre. Anonymkode: bcbcd...01d
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2020 #107 Skrevet 16. juni 2020 På 5.6.2020 den 12.35, Ginny skrev: Genialt med to vasker, da kan du bruke den ene til å oppbevare ting i 😁 Sånn hadde det blitt her🤣👍 Anonymkode: 247f9...397
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå