Gå til innhold

Hva er greia med dobbel vask på badet?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
4 timer siden, Vhgj skrev:

Hvem er det som ikke låser døren når de er på badet?

Vi låser aldri døra til badet. Har vært sammen i 14 år og har to små barnehagebarn. Har heller ikke dobbeltvask fordi badet vårt er ikke bredt nok i den retningen, men det har ikke vært noe problem. Vi er ofte alle fire på badet samtidig. 

Anonymkode: 49c87...30e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg klassifiserer det som øvre middelklasse med slike midler. At du tar det som en fornærmelse er  bare merkelig. 

Anonymkode: 75418...cfa

Det gjør jeg da ikke...

Anonymkode: 0a800...ea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er vokst opp med dobbelt vask hjemmefra og jeg er 37. Er ikke noe show off med det🤪. Kun praktisk 🤪.

alle har vel 2 bad? Det var no hvert fall en helt på trynet ting og si. 
Vi har faktisk bare et bad hjemme hos oss. Skulle ønske vi hadde dobbeltvask der😝

Anonymkode: 35675...db3

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ser helt teit ut spør du meg. Er det fordi man skal pusse tennene samtidig lissom? De fleste har jo 2 bad. Pleier dessuten å stelle meg alene, hadde fått helt fnatt hvis mannen skulle stå oppi meg på badet 🤷‍♀️ 

Anonymkode: 12a80...a98

Vi har 3 bad alle med dobbel vask, praktisk når en er mange i husstanden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Vhgj skrev:

Hvem er det som ikke låser døren når de er på badet?

Hvem gjør det?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og disse dobbel dusjene da? Hvem er det som står å dusjer sammen? Gjerne når de er nyforelska ,men kan ikke tenke meg å stå i hver dusj til vanlig.

Anonymkode: 80592...e02

Mannen og jeg har vært sammen i 10 år, dusjer veldig ofte sammen 🥰  har ikke dobbel dusj men ønsker meg, han liker det litt mer kaldt enn meg.

Vi har 2 vasker på badet, kjekt når man har 3 små.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Har lyst på både dobbevask og dobbel dusj jeg da😂

Anonymkode: c5446...be4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skal gå for dobbelt toalett neste gang vi renoverer badet. Da kan vi preke sammen mens vi driter. Toppen av lykke. Så fint å være sammen. 

Anonymkode: b5808...903

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har to vasker på hovedbadet like ved alles soverom, veldig praktisk. Det andre badet er i underetasjen og har ikke mye oppbevaringsplass, så vi har ikke dobbelt av alt av sminke, toalettsaker, barbermaskin osv. Vi ha også barn og skal ofte ut av huset samtidig.

Toalettbesøk gjøres alene med låst dør, men ellers er det praktisk at det er god plass og 2 vasker så hver kan gjøre sitt uten å stå oppå hverandre foran 1 vask. 

Dobbel dusj hadde vært helt topp (men da måtte vi ofret badekaret), det er ett av stedene vi kan få noen minutters kos som par med barn i huset, og veldig praktisk på morgenen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, Vhgj skrev:

Vanlig folk.

Du vet at hva som er normalen for deg ikke nødvendigvis er normalen for alle andre?

For min del så låser vanlige folk ikke døren når de går på toalettet med mindre vi snakker om offentlige toaletter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal gå for dobbelt toalett neste gang vi renoverer badet. Da kan vi preke sammen mens vi driter. Toppen av lykke. Så fint å være sammen. 

Vi har faktisk det på ene badet, et normalt toalett og ett litt mindre barnetoalett 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Fru Uperfekt skrev:

Du vet at hva som er normalen for deg ikke nødvendigvis er normalen for alle andre?

For min del så låser vanlige folk ikke døren når de går på toalettet med mindre vi snakker om offentlige toaletter

Jo, det er vanlig å løse døren. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Vhgj skrev:

Jo, det er vanlig å løse døren. 

La oss være enig i å være uenige. Normen for meg og de jeg kjenner er at en ikke låser når en er på badet hjemme hos en selv.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Fru Uperfekt skrev:

La oss være enig i å være uenige

Nei. Det er vanlig å låse døren. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Fru Uperfekt skrev:

La oss være enig i å være uenige. Normen for meg og de jeg kjenner er at en ikke låser når en er på badet hjemme hos en selv.

Jeg kjenner nesten ingen sånne. Bare unntaksvis partner som glemmer seg om han tror ingen uansett kommer. Jeg kan til og med låst om jeg er alene hjemme😀

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Vi har tre barn og de to minste steller seg alltid sammen morgen og kveld. Så for oss passer det ypperlig at ungene har hver sin vask. 

Vi har dobbeldusj også så brukes hver kveld når gutta skal bade/dusje. 

Vi hadde klart oss uten men når vi bygde bad nr 2 ønsket vi å ha det slik. 

Anonymkode: f77e1...09b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bienvilleparish
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Haha, det er vel neste skrik for de som må ha dobbel vask og dusj ja 🤣 så kan de gjøre absolutt alt sammen. Tørke hverandre å greier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Biloba skrev:

Jeg kjenner nesten ingen sånne. Bare unntaksvis partner som glemmer seg om han tror ingen uansett kommer. Jeg kan til og med låst om jeg er alene hjemme😀

Og jeg kan med hånden på hjerte si at jeg ikke vet om en i min omgangskrets som låser doen/badet hjemme 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, oxycodone skrev:

Haha, det er vel neste skrik for de som må ha dobbel vask og dusj ja 🤣 så kan de gjøre absolutt alt sammen. Tørke hverandre å greier. 

Er faktisk litt praktisk om en har flere barn, men joda når det minste blir stor nok så er det til ake til en do pr bad/toalettrom 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...