Gå til innhold

Hva er greia med dobbel vask på badet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, J.. skrev:

Høres intenst ut.

Syns det høres hyggelig ut at man fremdeles etter mange år har lyst til å tilbringe tid sammen ❤️

Anonymkode: 5f1f6...916

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Skal bygge hus. Der blir det både dobbelvask og dobbeldusj! 

Vi steller oss på badet sammen på kvelden, og det er kjipt å ha en som venter på vasken når den andre bruker den. 

Vi dusjer også ofte på samme tid. Og det er slitsomt å dusje under en dusj. Så da blir det to dusjer i det nye huset. 

Noe vi begge var enige om og tok som en selvfølge uten å prate sammen før vi begynte å planlegge badet på huset :)

Anonymkode: 3da17...baf

• Liker 5
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Syns det høres hyggelig ut at man fremdeles etter mange år har lyst til å tilbringe tid sammen ❤️

Anonymkode: 5f1f6...916

For all del - men å henge oppå hverandre til å med på badet blir for mye av det gode gitt.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, J.. skrev:

For all del - men å henge oppå hverandre til å med på badet blir for mye av det gode gitt.

Enig, har et trygt og fint forhold med typen, men liker å ha noen ting jeg gjør aleine. Ting som skjer på badet er helt klart på lista der. Ikke av noen annen grunn enn at jeg liker best å være alene da.

Anonymkode: 75418...cfa

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, Pauline skrev:

Det har jeg heller aldri forstått. På badet vil jeg være i fred, enten jeg gjør det ene eller det andre. Overhodet ikke aktuelt å slippe verken mannen eller andre inn, selv om jeg "bare" skal sminke meg. (Jeg låser døren)

Låser du døra for mannen din? Hadde min ektefelle gjort det, så hadde jeg begynt å lure.

Anonymkode: 35a89...eab

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Min mor vokste opp med 3 eldre brødre og har minner om å få tannkremen spyttet i nakken. Da de pusset opp huset de arvet var det derfor en selvfølge for henne å ha 2 vasker. Jeg har dermed vokst opp med det, og at vi har et stort bad hvor alle går inn og ut og steller seg samtidig. Tenker det er mest kjekt med små barn da ungene kan stå ved hver sin vask når de pusser tenner og liknende. Veldig kjekt å kunne stelle seg på kvelden samtidig uten å stå oppå hverandre. Savner litt større bad her vi bor nå, er litt trangt for 2.

Er også vant med å gå i svømmehallen mye, så for meg hadde det vært naturlig med dobbeldusj også. Så kjekt å kunne ta dusjen sammen med ungene! Men barbering og sånt hadde jeg nok tatt ved dusj alene. Her er det vel kulturforskjeller mellom familier bare. Når man har vokst opp med at folk kommer inn mens du pusser tenna og går på do for å tisse, så er det liksom ikke så rart heller. Men fordrer at man har litt størrelse på badet da 😅

Med samboer er jeg ikke helt der at jeg går på do mens han er på badet da. Det er jo ganske usexy, men med unger i fremtiden tenker jeg det blir mer naturlig å være på badet samtidig. Jeg skal hvertfall ha dobbelvask når vi flytter i hus senere. 

Anonymkode: 48b61...f92

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Låser du døra for mannen din? Hadde min ektefelle gjort det, så hadde jeg begynt å lure.

Jeg låser noen ganger, men det er mest fordi jeg bare slapper mer av da. Henger nok igjen etter å ha bodd med 4 søsken 😛

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, J.. skrev:

Høres intenst ut.

-Og nettopp kommentarer som dette får meg til å føle meg heldig! 😅 

For oss er det ikke intenst å være mye sammen, bare helt naturlig og koselig 😊 Men det betyr jo ikke at vi alltid sitter oppå hverandre eller ikke er med venner uten hverandre😅 Vi bare har det bra og liker å være sammen 😊 

Anonymkode: c2586...2cc

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Elsker de! Samt dobbeldusjen vår.😊 meg og mannen steller oss som regel alltid sammen på kvelden, og da er det jo praktisk med 2 vasker. 
Vi dusjer også oftest sammen og da er det også deilig å ha hver vår dusj😍 Vi har vært sammen i 10år (har 2barn) og vi setter fortsatt pris på å være sammen. Og ut ifra kommentarer her føler jeg meg heldig for tydeligvis er det ikke mange som føler for verken dusje eller pusse tenna sammen etter en stund. 

Nei. Jeg føler ikke for å pusse tenner og dusjene min mann etter 37 år ,men elsker han veldig mye for det,og viser det må mange måter deriblant sex😉

Anonymkode: 80592...e02

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

For oss er det ikke intenst å være mye sammen, bare helt naturlig og koselig 😊 Men det betyr jo ikke at vi alltid sitter oppå hverandre eller ikke er med venner uten hverandre😅 Vi bare har det bra og liker å være sammen 😊 

Vi har det også bare bra og liker å være sammen, men vi er som regel ikke på badet samtidig for det om. Skjønner ikke helt hva du mener med at du føler deg så heldig når andre ikke liker det samme som deg. 

• Liker 5
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem er det som ikke låser døren når de er på badet?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Vi er sjelden på badet samtidig, men har hver sin vask. Synes det er supert og praktisk.

Anonymkode: 0a800...ea5

AnonymBruker
Skrevet

Med tre barn som legger seg samtidig var dobbelvask et must da vi pusset opp badet. Mindre knuffing og mer plass til alle, også til fjerdemann som er på vei😄

Anonymkode: 127d5...244

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vi har en vask, og jeg angrer på at jeg ikke valgte to!!!! Vi har tre unger, og når vi skal noe, så kan du banne på at jeg ikke får stå i fred. Må stå over ungene, under mannen og blir etterhvert skvist vekk. En gang fikk jeg ikke sminket meg ferdig, og glemte mascara på det ene øyet. 

Det er praktisk med to vasker når man er en stor familie

Anonymkode: 96a82...baf

• Liker 5
Skrevet

Det er jo kjempe praktisk! Vi steller oss gjerne for dag og natt samme tid, så kjempe praktisk å ikke måtte vente på vasken pg ha sine egen ting ved hver vask. Jeg kan ikke fatte at noen oppfatter noe så (rimelig) og bagatellmessig som en show-off 🤔

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dobbelvask kunne jeg ikke tenkt meg, vil heller ha den plassen til oppbevaring.. Når det kommer til dusj kunne jeg godt tenkt meg større, samboeren og jeg dusjer sammen flere ganger i uka bare for kos 😀

Anonymkode: 19bd5...81a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Vhgj skrev:

Hvem er det som ikke låser døren når de er på badet?

Jeg! Ikke låst døra på 20 år- da kom førstemann. Lillingen er 5- enda lenge til jeg kan låse døra😆 

Anonymkode: 5e5e7...da0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Selv som nyforelsket så foretrakk jeg å dusje og stelle meg alene. Det er min personlighet. At du og mannen din har andre preferanser gjør ikke deg mer heldig enn andre som ikke ønsker dette. Da kan jo jeg si at svarene dine gjør at jeg føler meg heldig som har en mann som ikke ønsker å ta badestellet samtidig som meg hver dag, for det hadde jeg syntes var slitsomt mer enn koslig helt uavhengig av hvor høyt jeg elsker ham og liker å være sammen med ham.

Kan likevel se at dobbeltvask kan være praktisk da, spesielt om man har mange barn. Hender jo om morningen at det er litt stress når begge skal haste til jobb og vi trenger å ta noe morgenstell samtidig, feks han pusser tenner men jeg vil sette i kontaktlinser.

Anonymkode: dd526...89a

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser helt teit ut spør du meg. Er det fordi man skal pusse tennene samtidig lissom? De fleste har jo 2 bad. Pleier dessuten å stelle meg alene, hadde fått helt fnatt hvis mannen skulle stå oppi meg på badet 🤷‍♀️ 

Anonymkode: 12a80...a98

Hva er greia med å legge seg borti at noen har 2 vasker?

Få som har 2 bad.

Anonymkode: 9004a...019

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Jeg! Ikke låst døra på 20 år- da kom førstemann. Lillingen er 5- enda lenge til jeg kan låse døra😆 

Anonymkode: 5e5e7...da0

Hvorfor kan man ikke låse døren selv om man har barn?

Jeg låser døren i blant selv av vane, men som regel bare når jeg skal på do da. Ellers lar jeg den være ulåst tilfelle mannen må hente noe på badet feks mens jeg dusjer, det er jo ikke noe problem. Men hadde ikke blitt sur om han ville låst når han skulle stelle seg. Bare man sier ifra hvis man har 1 bad og tenker å låse seg inne lenge :)

Anonymkode: dd526...89a

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...