Gå til innhold

Hva er greia med dobbel vask på badet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser helt teit ut spør du meg. Er det fordi man skal pusse tennene samtidig lissom? De fleste har jo 2 bad. Pleier dessuten å stelle meg alene, hadde fått helt fnatt hvis mannen skulle stå oppi meg på badet 🤷‍♀️ 

Anonymkode: 12a80...a98

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Hver sin smak. Vi hadde ikke klart oss uten. Selv om vi har to bad til. Hovedbad i tilknytning til soverom med to vasker og speil. Genialt når jeg sminker meg og mannen skal pusse tenner og fikse seg. Men badet er ganske stort, så vi står på ingen måte på ryggen til hverandre.

Anonymkode: 012e9...0e1

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Føler det er sånn nyrik og øvre middelklasse show off-trekk. Da svigers pussa opp, så ble vi ledet inn på badet for å beundre dobbeltvasken iallfall

Anonymkode: 75418...cfa

• Liker 23
Skrevet

Genialt med to vasker, da kan du bruke den ene til å oppbevare ting i 😁

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hver sin smak. Vi hadde ikke klart oss uten. Selv om vi har to bad til. Hovedbad i tilknytning til soverom med to vasker og speil. Genialt når jeg sminker meg og mannen skal pusse tenner og fikse seg. Men badet er ganske stort, så vi står på ingen måte på ryggen til hverandre.

Anonymkode: 012e9...0e1

De fleste mennesker klarer seg faktisk uten. Litt spesielt at dere ikke kan klare dere uten. Hva gjør dere på ferier osv...?

Anonymkode: 28cd5...13e

• Liker 27
AnonymBruker
Skrevet

Det er mange som har rutine hvor begge er på badet, fordi de kan med dobbelvask. Jeg synes det har sin sjarm, og nei, det trenger ikke være "show off". Det er litt kos ved det å stå på badet sammen, men enhver sin smak.

Anonymkode: a630b...2fd

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Og disse dobbel dusjene da? Hvem er det som står å dusjer sammen? Gjerne når de er nyforelska ,men kan ikke tenke meg å stå i hver dusj til vanlig.

Anonymkode: 80592...e02

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ser helt teit ut spør du meg. Er det fordi man skal pusse tennene samtidig lissom? De fleste har jo 2 bad. Pleier dessuten å stelle meg alene, hadde fått helt fnatt hvis mannen skulle stå oppi meg på badet 🤷‍♀️ 

Anonymkode: 12a80...a98

Vi har to bad, men både mannen min og jeg bruker jo mest det badet som er nærmest soverommet vårt. Og vi er der ofte samtidig morgen og kveld. Så rett som det er brukes begge vaskene samtidig. Jeg følte det var en selvfølge med to vasker når vi pusset opp badet. Det ville sett litt tomt og pussig ut med en lang benkeplate og så bare en vask 🤷‍♀️

Anonymkode: 35a89...eab

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og disse dobbel dusjene da? Hvem er det som står å dusjer sammen? Gjerne når de er nyforelska ,men kan ikke tenke meg å stå i hver dusj til vanlig.

Hæ nå skjønner jeg ikk helt.. klarer ikke helt å se for meg hva du mener. Er det sånn tropedusj i taket + (vanlig) dusj man kan ta av veggen du mener?

Anonymkode: 75418...cfa

Skrevet

Vi har dobbelvask i det relativt nye huset vi kjøpte. Det er svær sak med to vannkraner. Er ikke noe jeg har tenkt over, og ikke noe vi hadde valgt selv tror jeg, men siden jeg pleier å fjerne sminke når ungene pusser tennene er det praktisk å kunne stå flere foran vasken. Badet er også gigantisk, så jeg regner med vasken ble valgt ut med det i tankene. En enkel vask hadde sett veldig rart ut på det store badet.

Synes derimot det ser rart ut med to separate vasker. Hos svigers blir den ene brukt til oppbevaring av hårføner. :fnise: 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri sett en dobbel dusj i private hjem? Hva mener du egentlig?

AnonymBruker
Skrevet

Faktisk enig. Nettopp bygd nytt hus med to bad- ingen dobbelvask skal inn på mine bad iallefall. 

Anonymkode: 5e5e7...da0

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri sett en dobbel dusj i private hjem? Hva mener du egentlig?

Joda. Blitt helt vanlig. https://www.google.no/search?q=dobbeldusj&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nb-no&client=safari#imgrc=r_mMrIqOv8MXGM

AnonymBruker
Skrevet

Var dobbelvask på badet og vask på soverommet i det huset vi leide tidligere, helt teit. 

Anonymkode: 530fd...cc0

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Joda. Blitt helt vanlig. https://www.google.no/search?q=dobbeldusj&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=nb-no&client=safari#imgrc=r_mMrIqOv8MXGM

Denne linken er ikke klikkbar.

• Liker 1
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Elsker de! Samt dobbeldusjen vår.😊 meg og mannen steller oss som regel alltid sammen på kvelden, og da er det jo praktisk med 2 vasker. 
Vi dusjer også oftest sammen og da er det også deilig å ha hver vår dusj😍 Vi har vært sammen i 10år (har 2barn) og vi setter fortsatt pris på å være sammen. Og ut ifra kommentarer her føler jeg meg heldig for tydeligvis er det ikke mange som føler for verken dusje eller pusse tenna sammen etter en stund. 

Anonymkode: c2586...2cc

• Liker 14
Skrevet

Det har jeg heller aldri forstått. På badet vil jeg være i fred, enten jeg gjør det ene eller det andre. Overhodet ikke aktuelt å slippe verken mannen eller andre inn, selv om jeg "bare" skal sminke meg. (Jeg låser døren)

• Liker 8
Skrevet

Jeg syntes det er praktisk (vi har toalettet for seg selv da med vask på do) men på badet har vi dusj og to vasker. Sjukt digg vi steller oss som regel sammen på kvelden fordi vi legger oss likt og da kan man pusse tenner uten å stå oppå hverandre 😂 vi dusjer som regel sammen også 😂 ønsker meg dobbel dusj og større dusj. Må bare få kjøpt oss hus først 😂👍 

• Liker 2
Skrevet

Elsker de! Samt dobbeldusjen vår.😊 meg og mannen steller oss som regel alltid sammen på kvelden, og da er det jo praktisk med 2 vasker. 
Vi dusjer også oftest sammen og da er det også deilig å ha hver vår dusj😍 Vi har vært sammen i 10år (har 2barn) og vi setter fortsatt pris på å være sammen. Og ut ifra kommentarer her føler jeg meg heldig for tydeligvis er det ikke mange som føler for verken dusje eller pusse tenna sammen etter en stund. 

Høres intenst ut.

• Liker 3
Skrevet

Ååh ❤️ Det høres ut som meg og gubben. Snart 10 år her også og to barn 😂👍 vi mangler dobbeldusjen!

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...