AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #1 Skrevet 5. juni 2020 Den tar aldri slutt! Den begynte jo i hva, 2014? Med chokers, magetopper, nude lepper, kjoler med spaghettistropper, kjoler som ser litt ut som sexy nattkjoler. Med sneakers - sneakers til alt. Og det blir jo bare verre? Nå er det slengbukser overalt, kjole med tynne stropper og t-skjorte under - med sneakers. Unge jenter ser rett og slett ut som om de har raidet garderoben til Rachel Green fra Friends de første sesongene, bare med tykkere øyebryn og falske øyevipper. Jeg ser til og med adidas joggebukser med tennissokker dratt oppover beina. Svæææøre joggesko som nesten ligner på buffalo sko. Hjelp Nå har moten smittet over på guttene og. Nå har «alle» den sveisen med midtskill - type ung Leonardo DiCaprio og Nick Carter. Ikke lenge før guttene tar frem flanellskjortene og collegegenserne tenker jeg 😬😬 Gode gud, jeg håper virkelig ikke 2000-tallsmoten kommer etterpå 😳😳😱 Jeg er ikke klar for bolero, lave jeans, tykke striper i håret eller asymmetriske kjoler og skjørt enda. Vet ikke helt hva jeg vil med innlegget, haha, bare en liten rant elns 😅 Litt traumer fra tenårene mine kanskje 🤭 Anonymkode: 6366c...489 32
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #2 Skrevet 5. juni 2020 Jeg lever veldig mye bedre etter jeg sluttet å bry meg om hva andre gjør av overfladiske ting, som klær ❤️ Da ble det langt roligere for kropp og sinn! Ja, det er mye rar mote, men det synes jeg i grunn det alltid har vært, og sånn kommer det sikkert til å forbli også. Heldigvis er det en subjektiv greie å like det, så en del av disse menneskene synes forhåpentligvis de selv er fine, det er enda noe. Anonymkode: 93989...4b7 23
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #3 Skrevet 5. juni 2020 Jeg er egentlig glad gutta ikke har funnet Fubu-buksene sine tilbake, det er ikke like mange bukser som henger på knærna nå som det var på slutten av 90-tallet 😄 Anonymkode: 93989...4b7 10
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #4 Skrevet 5. juni 2020 Jeg har faktisk ikke reagert noe av det du har nevnt. Kanskje vi er litt trege her. Jeg synes buksene ser helt fæle ut, på alle. Høye liv og helt uten fasong. Mye bestemor klær og stygge mønster. Har et lite håp om at min garderobe kommer tilbake i år. Det kan se slik ut siden singler blir trendy igjen. Forresten elsker jeg bukser med sleng. Synes det er pent på de fleste. Anonymkode: b4c9c...d48 1
ntrane Skrevet 5. juni 2020 #5 Skrevet 5. juni 2020 2000 talls mote er ikke så kontrast som i dag. De fleste ser ikke forskjell slik som 50-60-70-80 talls mote 4
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #6 Skrevet 5. juni 2020 90 talls? sent 80 talls mener du vel? Mange unge rundt meg ser ut som de er unge vestkantsosser og skuespillere fra Skam! Vittig å se på! Anonymkode: 222f1...7a6 3
SoftKitty Skrevet 5. juni 2020 #7 Skrevet 5. juni 2020 Synes 90talls-moten er fin jeg Men jeg fylte 14 i år 2000 så tidlig 2000-tallsmote er mer det jeg ser med litt gru tilbake på 😄 Tror dessverre noe av det er på vei tilbake, se feks Kyle Jenners insta fra mai, solbrillene er jo veldig 2000-tall: 2
Gjest Warrior Skrevet 5. juni 2020 #8 Skrevet 5. juni 2020 90 talls moten er mye bedre enn moten som finnes nå. Mye falskhet blant jentene, og klær som skal vise frem den store falske rumpa, eller feminist stil. og den feminine stilen blant guttene.. For ikke å snakke om 2020 moten. Munnbind, antibac og hansker.
Navani Skrevet 5. juni 2020 #9 Skrevet 5. juni 2020 Har det noe å si? Må du følge moten? Må du bry deg om hvordan andre kler seg, så mye at det irriterer deg? Livet er så mye enklere når man lærer seg å ikke bry seg om hva andre mener, og gå kledd som man selv ønsker. 4
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #10 Skrevet 5. juni 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: 90 talls? sent 80 talls mener du vel? Mange unge rundt meg ser ut som de er unge vestkantsosser og skuespillere fra Skam! Vittig å se på! Anonymkode: 222f1...7a6 Nei, 90-talls. Slengbukser, chokers, crop tops, kjoler med spaghettistropper og t-skjorte under og svære joggesko, adidas med tennissokker - pur 90-talls 😅😝 Nesten hele garderoben til Rachel Green og Monica fra Friends de første 3-4 sesongene 🤪 Anonymkode: 6366c...489 17
Perelandra Skrevet 5. juni 2020 #11 Skrevet 5. juni 2020 Mote går i sirkler. På 90-tallet kunne jeg ha skrev mye av det samme som deg TS, og sagt "Kan 70-talls moten ta slutt snart?" Jeg husker godt at jeg på 90-tallet irriterte meg over at typiske trender fra 70-tallet som slengbukser og platåsko var på moten igjen. 23
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #12 Skrevet 5. juni 2020 30 minutter siden, Warrior skrev: 90 talls moten er mye bedre enn moten som finnes nå. Mye falskhet blant jentene, og klær som skal vise frem den store falske rumpa, eller feminist stil. og den feminine stilen blant guttene.. For ikke å snakke om 2020 moten. Munnbind, antibac og hansker. Hva er feministstil? Anonymkode: 4fe42...f11 9
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #13 Skrevet 5. juni 2020 12 minutter siden, Navani skrev: Har det noe å si? Må du følge moten? Må du bry deg om hvordan andre kler seg, så mye at det irriterer deg? Livet er så mye enklere når man lærer seg å ikke bry seg om hva andre mener, og gå kledd som man selv ønsker. Dette er ikke noe som opptar store deler av dagene mine altså, det er ikke så dypt 😛 Det forstyrrer ikke hverdagen og nattesøvnen min liksom. Anonymkode: 6366c...489 9
IkkeAnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #14 Skrevet 5. juni 2020 Jeg syns det er ganske kult, jeg. Morsomt å se stiler fra år tilbake bli gjennoplivet i et nyere, mer moderne samfunn. Blir liksom en interessant miks av nostalgi og kurant. 4
Skogkatten Skrevet 5. juni 2020 #15 Skrevet 5. juni 2020 90-tallmoten plager meg ikke noe særlig, det er stygt, men så er jeg ikke i målgruppen heller da. Jeg var tenåring på 90-tallet så jeg var med da det først skjedde, ingen forventer at jeg skal gjøre det igjen, heldigvis. En trend jeg derimot ønsker en brå og smertefull død, for å bli henvist til motehistoriens søppelplass for alltid, er oversized. Det hadde vært en lettelse å kunne finne klær i en mer flatterende størrelse enn firemannstelt. På den positive siden er det sikkert mer miljøvennlig at jeg kjøper det meste brukt... 17
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #16 Skrevet 5. juni 2020 Liker 90-tallsmoten jeg. Anonymkode: 50342...c23 6
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #17 Skrevet 5. juni 2020 2 minutter siden, Skogkatten skrev: En trend jeg derimot ønsker en brå og smertefull død, for å bli henvist til motehistoriens søppelplass for alltid, er oversized. Det hadde vært en lettelse å kunne finne klær i en mer flatterende størrelse enn firemannstelt. Jaaaaaaaaa!!!! Har skrevet om dette før. Firemannstelt (i fake ull) må dø. Nå! Anonymkode: 50342...c23 11
Skogkatten Skrevet 5. juni 2020 #18 Skrevet 5. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jaaaaaaaaa!!!! Har skrevet om dette før. Firemannstelt (i fake ull) må dø. Nå! Anonymkode: 50342...c23 Jeg har også skrevet om det før, det er en hjertesak kan du si. 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #19 Skrevet 5. juni 2020 5 minutter siden, Skogkatten skrev: Jeg har også skrevet om det før, det er en hjertesak kan du si. Absolutt! ❤️ Anonymkode: 50342...c23
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #20 Skrevet 5. juni 2020 45 minutter siden, AnonymBruker said: Hva er feministstil? Anonymkode: 4fe42...f11 tenker nok farvet hår i noe signalfarge, overvektig, politisk budskap button pins, horn briller, google "typical feminist" så ser du hva det går i 35 minutter siden, Skogkatten said: 90-tallmoten plager meg ikke noe særlig, det er stygt, men så er jeg ikke i målgruppen heller da. Jeg var tenåring på 90-tallet så jeg var med da det først skjedde, ingen forventer at jeg skal gjøre det igjen, heldigvis. En trend jeg derimot ønsker en brå og smertefull død, for å bli henvist til motehistoriens søppelplass for alltid, er oversized. Det hadde vært en lettelse å kunne finne klær i en mer flatterende størrelse enn firemannstelt. På den positive siden er det sikkert mer miljøvennlig at jeg kjøper det meste brukt... hva er oversized? Anonymkode: 5f6a3...24d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå