AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #1 Skrevet 5. juni 2020 Hei! Jeg er en biseksuell kvinne i et veldig kjærlig heterofilt samboerskap. Samboer er den eneste personen bortsett fra meg selv som får meg til å komme under sex, og jeg er veldig fornøyd med sexlivet vårt sånn sett. Likevel må jeg ofte tenke på andre sexscener for å faktisk nå orgasme. Det kan være nesten hvilken som helst tabubelagt fantasi, som at samboer plutselig er mye mye eldre enn meg, at jeg ikke er meg selv men en venninne av samboer (så samboer liksom har sex med henne, og ikke meg), osv. Men det som gjør at jeg kommer aller oftest og hardest er når jeg fantaserer om at jeg har sex med min beste venninne, enten at vi har sex med hverandre som kvinner, eller at jeg tar henne som om jeg skulle vært en mann. Er dette i det hele tatt vanlig?! Jeg får så innmari dårlig samvittighet for dette ovenfor samboer i ettertid. Spesielt siden jeg føler meg usikker på om jeg kunne tenkt meg sex med denne venninnen i virkeligheten om muligheten var der. Jeg føler liksom jeg skjuler noe for samboer i våre mest intime øyeblikk, og det føler jeg meg veldig ukomfortabel med... Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Anonymkode: e3263...284
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #2 Skrevet 5. juni 2020 Jeg tror dette er vanlig. Jeg gjør det samme, men nå i veldig liten grad. Har ikke dårlig samvittighet for jeg vet det ikke betyr noe i mitt forhold med ham generelt. Men jeg har fått mye bedre sex av å øke min egen tilstedeværelse likevel. Jeg har tenkt at jeg er avhengig av disse fantasiene, men for meg handlet det om å trene opp en ny følelse å være til stede på. Det kan ta litt tid, men er likevel mulig. Når jeg så har klart å være mer til stede med ham, så har han også entret fantasiene mine i mye større grad. Onanerer ofte til de samme scenarioene, men han har fått en god plass der inne. Det er veldig deilig. Har selvfølgelig ikke sagt noe om dette til ham, tror virkelig ikke det er noen vits i å såre partneren på den måten, når man selv tenker at det er uten betydning. Partner ville nok ikke tenkt på det sånn. Anonymkode: 60869...54f
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #3 Skrevet 5. juni 2020 35 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tror dette er vanlig. Jeg gjør det samme, men nå i veldig liten grad. Har ikke dårlig samvittighet for jeg vet det ikke betyr noe i mitt forhold med ham generelt. Men jeg har fått mye bedre sex av å øke min egen tilstedeværelse likevel. Jeg har tenkt at jeg er avhengig av disse fantasiene, men for meg handlet det om å trene opp en ny følelse å være til stede på. Det kan ta litt tid, men er likevel mulig. Når jeg så har klart å være mer til stede med ham, så har han også entret fantasiene mine i mye større grad. Onanerer ofte til de samme scenarioene, men han har fått en god plass der inne. Det er veldig deilig. Har selvfølgelig ikke sagt noe om dette til ham, tror virkelig ikke det er noen vits i å såre partneren på den måten, når man selv tenker at det er uten betydning. Partner ville nok ikke tenkt på det sånn. Anonymkode: 60869...54f Takk for svar, jeg føler også at jeg er litt avhengig av fantasiene, jeg kommer rett og slett ikke uten å tenke på dem. Når jeg prøver å være til stede og heller fokusere på hvordan ting føles der og da, så holder det liksom ikke og samboer ender opp med kink i kjeven fordi jeg tar så lang tid! Det er bra du sier det med å (ikke) fortelle det til partner, jeg har selv prøvd å forestille meg hvordan jeg ville følt det om det var jeg som ble fortalt at han har alle disse fantasiene og ikke klarer å komme ellers. Det er ikke en veldig hyggelig tanke. Selv om jeg vet det ikke 'betyr' noe så gjør det liksom litt det allikevel - kommer jo ikke uten dem. Anonymkode: e3263...284
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #4 Skrevet 5. juni 2020 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hei! Jeg er en biseksuell kvinne i et veldig kjærlig heterofilt samboerskap. Samboer er den eneste personen bortsett fra meg selv som får meg til å komme under sex, og jeg er veldig fornøyd med sexlivet vårt sånn sett. Likevel må jeg ofte tenke på andre sexscener for å faktisk nå orgasme. Det kan være nesten hvilken som helst tabubelagt fantasi, som at samboer plutselig er mye mye eldre enn meg, at jeg ikke er meg selv men en venninne av samboer (så samboer liksom har sex med henne, og ikke meg), osv. Men det som gjør at jeg kommer aller oftest og hardest er når jeg fantaserer om at jeg har sex med min beste venninne, enten at vi har sex med hverandre som kvinner, eller at jeg tar henne som om jeg skulle vært en mann. Er dette i det hele tatt vanlig?! Jeg får så innmari dårlig samvittighet for dette ovenfor samboer i ettertid. Spesielt siden jeg føler meg usikker på om jeg kunne tenkt meg sex med denne venninnen i virkeligheten om muligheten var der. Jeg føler liksom jeg skjuler noe for samboer i våre mest intime øyeblikk, og det føler jeg meg veldig ukomfortabel med... Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Anonymkode: e3263...284 Jeg gjør det samme. Da tenker jeg ofte på menn. Aldri damer, klarer ikke tennes av det. Men at jeg har sex med en deilig mann jeg nettopp har sett osv. Fantasier om den ene sønnen til kjæresten min (riktig nok en 25-åring) osv. Anonymkode: b33aa...6b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå