AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #1 Skrevet 5. juni 2020 Personen fikk beskjed igår om at h** er smittet. Alle som var rundt denne personen har fått små symptomer. Disse skal også nå testes. Iforgårs døde en 34åring som følge av covid-19. Dette er langt ifra over. Vis hensyn!! Anonymkode: 76b21...1bb 10
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #2 Skrevet 5. juni 2020 Får håpe det går bra med denne bekjente, da. Tenker du også å teste deg? Anonymkode: 115f6...9d0 3
Frøkensina Skrevet 5. juni 2020 #3 Skrevet 5. juni 2020 Uff! Det er veldig lett å tro at det er over med så lave tall og veldig mange oppfører seg sånn. Det er veldig viktig å fortsatt være forsiktig. Hvor er din bekjente? Håper det går bra med vedkommende og de rundt. 6
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #4 Skrevet 5. juni 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Personen fikk beskjed igår om at h** er smittet. Alle som var rundt denne personen har fått små symptomer. Disse skal også nå testes. Iforgårs døde en 34åring som følge av covid-19. Dette er langt ifra over. Vis hensyn!! Anonymkode: 76b21...1bb Var 34 åringen i risikogruppe? Anonymkode: b5eaa...1e0 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #5 Skrevet 5. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Får håpe det går bra med denne bekjente, da. Tenker du også å teste deg? Anonymkode: 115f6...9d0 Denne personen bor på en annen side av landet, så jeg er nok ikke smittet fra den personen hverfall. Jobber i butikk selv, så håper jeg slipper unna. 🙂 Er (såvidt jeg vet) ikke i risikogruppen, men redd for det. Tenk å ikke få puste, slite, mulugens havne i respirator. Etter bivirkninger...ts Anonymkode: 76b21...1bb 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #6 Skrevet 5. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var 34 åringen i risikogruppe? Anonymkode: b5eaa...1e0 Aner ikke, det stod ikke. Googl boyband stjerne døde av korona. Så leser du det:) Anonymkode: 76b21...1bb 2
Frøkensina Skrevet 5. juni 2020 #7 Skrevet 5. juni 2020 Jeg finner ikke noe om 34 åringen hvis det var i Norge, har du en kilde? 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #8 Skrevet 5. juni 2020 1 minutt siden, Frøkensina skrev: Jeg finner ikke noe om 34 åringen hvis det var i Norge, har du en kilde? Første som kom opp da jeg googlet boyband corona: https://www.dagbladet.no/kjendis/boyband-stjerne-dod-34-ar-gammel/72532040 Anonymkode: 76c9d...11f 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #9 Skrevet 5. juni 2020 2 minutter siden, Frøkensina skrev: Jeg finner ikke noe om 34 åringen hvis det var i Norge, har du en kilde? Ikke i norge. Men korona er korona. https://www.dagbladet.no/kjendis/boyband-stjerne-dod-34-ar-gammel/725 Anonymkode: 76b21...1bb 1
Frøkensina Skrevet 5. juni 2020 #10 Skrevet 5. juni 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ikke i norge. Men korona er korona. https://www.dagbladet.no/kjendis/boyband-stjerne-dod-34-ar-gammel/725 Anonymkode: 76b21...1bb Ja sant det. Det har nettopp dødd et spebarn og en 8 åring i USA. Tidligere har en 5 åring og et annet barn dødd av korona der også. 3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #11 Skrevet 5. juni 2020 11 minutter siden, Frøkensina skrev: Uff! Det er veldig lett å tro at det er over med så lave tall og veldig mange oppfører seg sånn. Det er veldig viktig å fortsatt være forsiktig. Hvor er din bekjente? Håper det går bra med vedkommende og de rundt. Er bestevenn med vennen til denne smittede. Så langt er det ikke vært pustevansker, men høy feber først. Nå bedre, men det kommer som regel sterkere tilbake igjen. Dette er i Oslo. Glad jeg ikke bor der akkurat nå. Ts Anonymkode: 76b21...1bb 5
Frøkensina Skrevet 5. juni 2020 #12 Skrevet 5. juni 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er bestevenn med vennen til denne smittede. Så langt er det ikke vært pustevansker, men høy feber først. Nå bedre, men det kommer som regel sterkere tilbake igjen. Dette er i Oslo. Glad jeg ikke bor der akkurat nå. Ts Anonymkode: 76b21...1bb Takk for opplysningen, jeg bor i Oslo og er fortsatt redd for at foreldrene mine skal bli smittet siden de er i risikogruppen. Bra det ble oppdaget, håper smittesporingen blir så komplett som mulig. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #13 Skrevet 5. juni 2020 Håper det går bra med vennen din. Jeg har hatt korona, og det var veldig skummelt selv om jeg ikke ble alt for syk. Pustevanskene var skikkelig ekle. Anonymkode: a31ca...46d 5
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #14 Skrevet 5. juni 2020 7 minutter siden, Frøkensina said: Ja sant det. Det har nettopp dødd et spebarn og en 8 åring i USA. Tidligere har en 5 åring og et annet barn dødd av korona der også. Lurer på hvor mange barn som dør av sult mens vi i vesten har korona på hjernen? Anonymkode: 8028e...3e4 18
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #15 Skrevet 5. juni 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Håper det går bra med vennen din. Jeg har hatt korona, og det var veldig skummelt selv om jeg ikke ble alt for syk. Pustevanskene var skikkelig ekle. Anonymkode: a31ca...46d Så langt går det bra, men det er jo helt i begynnelsen. Smittede hadde ikke vært i store forsamlinger, så hvordan smitten er kommet vet vi ikke. Skummelt. Var det du som var student i london? Hvilken blodtype har du? Skal si vi er uvitende her. Det kommer helt plutselig. Anonymkode: 76b21...1bb 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #16 Skrevet 5. juni 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lurer på hvor mange barn som dør av sult mens vi i vesten har korona på hjernen? Anonymkode: 8028e...3e4 Kan jo ikke sammenlignes med en pandemi! Det er jo beviser som viser at Korona er en farlig lungesykdom. Det er det som skremmer de fleste. Man har ikke kontroll over sykdommen. For all del, det er synd på barna i Afrika. Men vi kan desverre ikke få hjulpet alle. Vi hjelper så godt vi kan. Anonymkode: 76b21...1bb 5
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #17 Skrevet 5. juni 2020 Det dør et menneske i trafikken hver 24. sekund døgnet rundt, året rundt, og da snakker vi mennesker i alle aldre uten underliggende sykdommer. Blir vi hysteriske og slutter å kjøre bil av den grunn...? Anonymkode: 53fe1...72d 8
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #18 Skrevet 5. juni 2020 Altså hva det gjelder den artikkelen er det jo ganske uklart. Det står vennene hevder han døde av covid -19 komplikasjoner. Hva enn det betyr! Anonymkode: 3bacc...038 3
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #19 Skrevet 5. juni 2020 Det blir sagt at det er noe smitte de ikke klarer å spore. Jeg synes også det er skikkelig skummelt. Vi har plutselig fått noen tilfeller igjen her etter en god stund uten, og de aner ikke hvor de har fått det fra. I tillegg har de vært på et stort kjøpesenter selv om de hadde symptomer, men før de ble testet, så her risikerer vi kraftig oppblomstring. De har også spredd det til venner. Så, dette er ikke over uansett hva enkelte velger å tro. Anonymkode: e9e06...ab4 3
Vhgj Skrevet 5. juni 2020 #20 Skrevet 5. juni 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lurer på hvor mange barn som dør av sult mens vi i vesten har korona på hjernen? Ja, det er litt trist hvordan folk overdramatiserer corona, når det finnes utallige sykdommer og andre problemer som er mye verre. Ifølge The Lancet (britisk tidsskrift) dør det ett barn hvert 10. sekund på grunn av sult. 6
Anbefalte innlegg