Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har søkt PPU - samfunnsfag på UiO. Jeg har blitt satt på venteliste men jeg har ikke fått noe nr. Er det vanlig at man ikke får nr? 

Anonymkode: 64d9e...7b4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen? 🤔 

AnonymBruker
Skrevet

Trodde man fikk ikke svar før 20 juli ?? ellers så er dette nytt for meg desverre  ( med vente liste uten nr) 😕 

Anonymkode: b4608...e6d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Samme her! Har også søkt samfunnsfag på UiO og havnet på venteliste, men med 680 på venteliste og kun et fagområde er jeg ikke optimistisk 😕 Sendte de en mail for å spørre hvilken plass jeg er på, men har ikke fått svar. 

Anonymkode: f4724...951

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trodde man fikk ikke svar før 20 juli ?? ellers så er dette nytt for meg desverre  ( med vente liste uten nr) 😕 

Anonymkode: b4608...e6d

Det er samordna opptak. PPU på UiO er lokalt opptak. Svar fristen er 18 juni. 😊

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme her! Har også søkt samfunnsfag på UiO og havnet på venteliste, men med 680 på venteliste og kun et fagområde er jeg ikke optimistisk 😕 Sendte de en mail for å spørre hvilken plass jeg er på, men har ikke fått svar. 

Man kan jo alltids håpe🤞 Jeg leste at det er et ekstra opptak i uke 26 og kanskje et i august men man kan søke deltid PPU fra 1 september, så kanskje det er større sjanse å komme inn da 😊🤞

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man kan jo alltids håpe🤞 Jeg leste at det er et ekstra opptak i uke 26 og kanskje et i august men man kan søke deltid PPU fra 1 september, så kanskje det er større sjanse å komme inn da 😊🤞

Ble litt pessimistisk 🙈 Skal prøve å ta 60 nye studiepoeng isteden, så jeg kan søke med to fag om et par år :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...