AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #1 Skrevet 5. juni 2020 Ser på dette som galskap, hva skal man gjøre når man ikke klarer dama etter hun har pumpet seg til andelepper og glatt ansikt? Helt seriøst, dette handler jo om å ikke godta seg selv som man ER! Fordi man ER jo ikke den med blir med injeksjoner...det er jo FAKE. Hun ser såpass ille ut nå at jeg ikke klarer å være intim med henne. Leppene kjennes helt rare ut. Ansiktet ser ut som hun har stått i motvind 1år så det har blitt glatt... Skulle ønske kvinner kunne få litt bedre selvbildet generelt, å at man forbyr galskapen i norge med injeksjoner. Sukk Anonymkode: f53fe...8e6 7
Pauline Skrevet 5. juni 2020 #2 Skrevet 5. juni 2020 Det må jo være hennes valg hva hun vil gjøre med egen kropp, så her har du egentlig to valg, enten å godta det eller å gjøre det slutt. Jeg forstår ellers ikke hvorfor du mener at dette skal forbys. I såfall er det mye annet som også bør forbys. 1
IkkeAnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #3 Skrevet 5. juni 2020 (endret) Du må nesten bare respektere hennes valg. Du kan si at du syns hun er fin som hun er og ikke trenger det, men utover det har du ingenting du skulle ha sagt. Da får du bare forlate forholdet. Endret 5. juni 2020 av IkkeAnonymBruker 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #4 Skrevet 5. juni 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser på dette som galskap, hva skal man gjøre når man ikke klarer dama etter hun har pumpet seg til andelepper og glatt ansikt? Helt seriøst, dette handler jo om å ikke godta seg selv som man ER! Fordi man ER jo ikke den med blir med injeksjoner...det er jo FAKE. Hun ser såpass ille ut nå at jeg ikke klarer å være intim med henne. Leppene kjennes helt rare ut. Ansiktet ser ut som hun har stått i motvind 1år så det har blitt glatt... Skulle ønske kvinner kunne få litt bedre selvbildet generelt, å at man forbyr galskapen i norge med injeksjoner. Sukk Anonymkode: f53fe...8e6 Dette er nok ett bevis på at mange damer pynter seg for andre damer (konkurranse) og ikke for menn. ( Vet mange menn som ikke liker dette. Hverken opplevelsen av det eller utseende.. Tror bare du må si ifra at du ikke liker det, og om hun velger å fortsette med det fremfor å være naturlig anbefaler jeg deg faktisk å droppe ut. Årsak er at de fleste som først har begynt med det stopper ikke. De ønsker gjerne å fikse på andre ting også etterhvert. For nå du strekker ett sted, er det gjerne andre steder som ikke ser så bra ut lengre, og da blir det en besettelse.. De ser ut som ender nå,også blir de som katter når de blir litt eldre 😄 Anonymkode: bc47d...878 2
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #5 Skrevet 5. juni 2020 Shit., dette hadde jeg hatt så problemer med.. hadde nok ikke orket å være sammen med henne mer. Det ser så vanvittig ut, hele ansiktet blir rart. Anonymkode: 12aa2...4ce
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #6 Skrevet 5. juni 2020 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser på dette som galskap, hva skal man gjøre når man ikke klarer dama etter hun har pumpet seg til andelepper og glatt ansikt? Helt seriøst, dette handler jo om å ikke godta seg selv som man ER! Fordi man ER jo ikke den med blir med injeksjoner...det er jo FAKE. Hun ser såpass ille ut nå at jeg ikke klarer å være intim med henne. Leppene kjennes helt rare ut. Ansiktet ser ut som hun har stått i motvind 1år så det har blitt glatt... Skulle ønske kvinner kunne få litt bedre selvbildet generelt, å at man forbyr galskapen i norge med injeksjoner. Sukk Anonymkode: f53fe...8e6 Dere er sammen og så gjorde hun det uten å snakke med deg først? Anonymkode: 4fea4...6d4 1
Pauline Skrevet 5. juni 2020 #7 Skrevet 5. juni 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere er sammen og så gjorde hun det uten å snakke med deg først? Anonymkode: 4fea4...6d4 Det er hennes kropp, hennes valg. Dessuten er det faktisk ikke slik at alle menn synes dette ser ille ut. Menn har, i likhet med kvinner, ulik smak.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #8 Skrevet 5. juni 2020 18 minutter siden, Pauline skrev: Det er hennes kropp, hennes valg. Dessuten er det faktisk ikke slik at alle menn synes dette ser ille ut. Menn har, i likhet med kvinner, ulik smak. Ja alle må få ha sin mening om dette, men du klarer å lese at HI ikke liker det? Så da mener du at hun likevel skal gjøre akkurat det hun føler for uten å vurdere om det er noe det kunne vært ok å tatt hensyn til? Anonymkode: bc47d...878
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #9 Skrevet 5. juni 2020 19 minutter siden, Pauline skrev: Det er hennes kropp, hennes valg. Dessuten er det faktisk ikke slik at alle menn synes dette ser ille ut. Menn har, i likhet med kvinner, ulik smak. Selvfølgelig, men når man er et par så synes jeg det er underlig å ikke nevne for partneren at hun kommer til å gjøre noe med utseendet sitt. Det er tross alt ganske til stede i hverdagen... Anonymkode: 4fea4...6d4 1
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #10 Skrevet 5. juni 2020 33 minutter siden, Pauline skrev: Det er hennes kropp, hennes valg. Dessuten er det faktisk ikke slik at alle menn synes dette ser ille ut. Menn har, i likhet med kvinner, ulik smak. Mener du helt seriøst at man ikke drøfter dette med partneren sin i før man går til det skrittet? Og hva om partneren tidligere har flagget at den slags inngrep er han eller hun i mot. Anonymkode: 4b548...fd4 1
Gjest Blondie65 Skrevet 5. juni 2020 #11 Skrevet 5. juni 2020 I bunn og grunn handler dette om verdier og verdisyn. Jeg kan med hånden på hjertet si at dersom en partner hadde gjort noe som strider sånn mot mitt verdisyn som dette ville gjort, så hadde jeg nok brutt ut av forholdet. Men vi kan jo ta et annet eksempel, for dere som sier at det er hennes valg og hennes kropp (noe jeg forøvrig er enig i): Hvis du blir sammen med en person som ikke røyker og du selv ikke røyker. Hvordan ville du likt det hvis vedkommende plutselig begynte å røyke? Hva om du ikke liker tatoveringer og så går partner og tar tatoveringer - ikke noe småtteri heller, men oppover halsen og på hendene. Ville du synes dette var helt greit? Når det gjelder at det er hennes valg fordi det er hennes kropp, så er alt relativt. Hvis hun gjør dette på tross av at hun vet at kjæresten ikke liker denne typen kroppsfiksing, da må hun også regne med at det blir brudd fordi verdisynet likevel ikke er likt.
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #12 Skrevet 5. juni 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Mener du helt seriøst at man ikke drøfter dette med partneren sin i før man går til det skrittet? Og hva om partneren tidligere har flagget at den slags inngrep er han eller hun i mot. Anonymkode: 4b548...fd4 Ja, jeg mener helt seriøst at partneren ikke har noe med dette. Jeg ser heller ingen grunn til at partneren skal flagge at han/hun er imot den slags inngrep på andres kropp. Hva egen kropp gjelder, er noe annet. Jeg hadde orientert partneren min, men valget hadde vært 100% mitt. Anonymkode: 8588a...01d
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #13 Skrevet 5. juni 2020 1 time siden, Blondie65 skrev: I bunn og grunn handler dette om verdier og verdisyn. Jeg kan med hånden på hjertet si at dersom en partner hadde gjort noe som strider sånn mot mitt verdisyn som dette ville gjort, så hadde jeg nok brutt ut av forholdet. Men vi kan jo ta et annet eksempel, for dere som sier at det er hennes valg og hennes kropp (noe jeg forøvrig er enig i): Hvis du blir sammen med en person som ikke røyker og du selv ikke røyker. Hvordan ville du likt det hvis vedkommende plutselig begynte å røyke? Hva om du ikke liker tatoveringer og så går partner og tar tatoveringer - ikke noe småtteri heller, men oppover halsen og på hendene. Ville du synes dette var helt greit? Når det gjelder at det er hennes valg fordi det er hennes kropp, så er alt relativt. Hvis hun gjør dette på tross av at hun vet at kjæresten ikke liker denne typen kroppsfiksing, da må hun også regne med at det blir brudd fordi verdisynet likevel ikke er likt. JA! Endelig noen som forstår dette, er så lei av "min kropp, mitt valg". Klart det er din kropp, men når man velger gjøre en så drastisk endring av seg selv så blir det ganske ekstremt. Når man velger å sette en sprøyte i lepper og ansikt for endre utseendet sitt så har man en skrue løs i mine øyne. Det sier bare hvor forvrengt bildet man har av hvordan man ser ut fra før, at det ikke var bra nok. Se til tråden lenger ned her der kvinnen viser før/etter med leppene sine, alle ser jo de nye er fake og "rare". Slik hun er nå er jo ikke kvinnen jeg ble sammen med, hun var jo nydelig. Naturlig. Tatoveringer klarer jeg heller ikke, samme med nikotin. Tenk deg selv når din samboer kommer hjem med en STOR tattoo over hele låret for eks. Sorry, men slike ting som botox og fillere bør bli forbudt, dette er jo å lure mennesker til å bruke tusenvis av kroner på ting de ikke trenger. Så blir det en veninnegreie for noen dessverre, føler seg kanskje presset til å gjøre det pga flokken sin har gjort det samme. Anonymkode: f53fe...8e6
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2020 #14 Skrevet 5. juni 2020 Meg igjen....dette er ei helt "vanlig" jordnær jente som knapt har brukt noe særlig sminke. Hun har nok blitt ekstremt påvirket av sitt nye arbeidsmiljø. Alle hun jobber med er polerte med andenebb. Jeg er i sjokk enda. Anonymkode: f53fe...8e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå